
Ультрасучасний дизайн та цифрові інновації: Hugo відкрився в новому форматі в ТРЦ Respublika Park


У 2024 році продажі платформи Maudau зросли на 66% порівняно з попереднім роком. Найпопулярнішою категорією залишаються алкогольні напої — кожна третя пляшка онлайн купується саме на Maudau. Серед інших категорій, які найчастіше обирають — продукти та напої, дитячі товари, товари для краси й догляду, а також зоотовари.
У 2024 клієнти Maudau віддавали перевагу надійній та перевіреній класиці та якості. Серед міцних напоїв абсолютними фаворитами стали віскі та пиво, серед слабоалкогольних — світле пиво. Ось так виглядає п’ятірка найпопулярніших напоїв:
Крім того, нерідко на Maudau замовляли також лікери та горілку.
У цій категорії найпопулярнішими стали снеки та продукти швидкого приготування, зокрема шоколадні батончики, вермішель, жувальні гумки та кетчупи. Ось п’ять переможців глядацьких симпатій у категорії “продукти та напої”:
Трошки не дотягнули до першої п’ятірки вермішель Reeva зі смаком курки, батончики Snickers, Bounty та жувальні гумки.
Товари для малюків теж залишаються на піку популярності. У топі — збалансоване харчування та все для комфорту:
Абсолютним фаворитом у цій категорії стала продукція бренду Tena — підгузки для дорослих та прокладки. А рейтинг найпопулярніших товарів для догляду за собою виглядає так:
Клієнти Maudau активно тішили своїх пухнастиків різноманітними смаколиками. На першому місці — різноманіття вологого корму Gourmet для котів, який став абсолютним фаворитом. Також в топ 5 зоотоварів потрапили:
Ця аналітика демонструє: усе більше гостей прагнуть замовляти потрібні товари з різних категорій онлайн в одному місці. Це масштабний тренд, який вже трансформує e-commerce і стає новою нормою. У Maudau такий формат шопінгу називають “регулярна комплексна покупка” — коли все, що потрібно для повсякденного життя, можна купити на одній платформі, зручно, легко і без стресу.