
Після 10 років у ролі СЕО Нова пошта Олександр Бульба завершує співпрацю з компанією


Зберігаючи лідируючу позицію у виробництві тостових хлібів під брендом “Супер тост” з 2021 року, Alviva Group першою в країні запустили у виробництво нову категорію спеціалізованих сендвіч-хлібів British Sandwich під брендом Київхліб, автоматично здобувши в ній лідерство.
Продукцію з нової категорії виготовляють на підприємстві ТОВ “Український пекарний дім” у місті Біла Церква Київської області. Сума інвестицій Alviva Group в запуск нової продуктової лінійки сягнула понад 70 млн грн. Потенційний обсяг виробництва становить понад 1 млн упаковок сендвіч-хліба на місяць. Наразі виробнича лінія вже завантажена більше ніж на 80%. У зв’язку з успішними продажами та значним попитом, у липні 2025 року Alviva Group планує запуск ще двух новинок в лінійці сенвічних хлібів British Sandwich. Виробництво розпочнеться на новій автоматизованій лінії на базі виробничих потужностей ТОВ “Київський Пекарний Дім” в Броварах.
Лінійка охоплює шість продуктів: “Британський класичний”, “Королівський мультизлаковий”, “Рустикальний цільнозерновий”, “Шотландський солодовий”, “Англійський білий” та “Ірландський злаковий”. Серед особливостей продуктів – цільнозерновий хліб з найбільшим вмістом цільнозернового борошна на ринку (36%) та хліб з додаванням борошна з пророщеного зерна (3,6%).
“Тостові та сендвіч-хліби є драйверами європейського хлібного ринку, демонструючи вражаюче зростання споживання. Зокрема, у Великій Британії та Данії цей сегмент виріс на 44% протягом лише 2022-2023 років. В Україні, де частка категорії поки що незначна (5% проти 15% у Європі), Alviva Group бачить значний потенціал для розвитку, – розповідає Дмитро Данилович, CMO Alviva Group. – Завдяки інвестиціям у автоматизацію виробництва та безкомпромісній якості продукції, група утримує першість в цій категорії з 2021 року з часткою ринку близько 50%. Наша актуальна мета – розвивати категорію, пропонуючи українцям високоякісні продукти, що відповідають світовим трендам та потребам динамічного сьогодення”.
Нова лінійка сендвіч-хлібів вже представлена на полицях усіх національних торгових мереж.