
“Бізнес без паперу”: головний форум цифрової трансформації вчергове пройде у Києві


Alviva Group успішно презентувала свій перший експортний бренд Alviva на міжнародній виставці Anuga 2025. Виставка, що є найбільшою та найвпливовішою світовою платформою для зустрічі виробників харчових продуктів і напоїв, проходила з 4 по 8 жовтня 2025 року в німецькому Кельні.
Запуск бренду Alviva є логічним та послідовним кроком у реалізації стратегії групи, спрямованої на системне розширення обсягів, географії експорту й диверсифікації експортного асортименту. Під новим однойменним брендом Alviva виготовлятиметься та експортуватиметься широкий спектр продукції.
“Продукція нашого експортного бренду Alviva викликала високий інтерес серед потенційних партнерів на виставці Anuga 2025, а група вже отримала перші експортні замовлення, – коментує Дмитро Данилович, CMO Alviva Group. – Наразі асортиментний ряд нового мультикатегорійного бренду включає 33 види продукції у 7 категоріях: вафлі, затяжне і цукрове печиво, круасани, пряники, сендвічний і тостовий хліб, а також снеки. Асортимент бренду сфокусований на форматах, пакуванні та смаках, що мають стабільний попит у Європі та світі. Портфель бренду постійно поповнюватиметься та буде розширений до 100 позицій у 9 категоріях”.
Продукція бренду Alviva виготовляється на 9 виробничих майданчиках групи в Києві, Київській та Полтавській областях. Всі підприємства відповідають міжнародним стандартам ISO та HACCP.
“Наша ключова мета — нарощування експорту готових продуктів. Протягом п’яти років ми плануємо довести частку експорту до 25% від загального обсягу виробництва. Адже експорт готової продукції не лише диверсифікує бізнес, але й генерує валютну виручку, що дозволяє інвестувати в модернізацію, автоматизацію та інновації. Це ключ до стійкого розвитку Alviva Group, — розповів Олександр Варавка, голова наглядової ради Alviva Group. — Створення єдиного експортного бренду Alviva дозволить нам ефективніше представляти наш різноманітний асортимент на міжнародних ринках, зміцнюючи позицію як надійного постачальника якісної готової продукції з України.”
Протягом двох років компанія демонструє позитивну експортну динаміку, підтверджуючи високу конкурентоспроможність української продукції. У 2024 році група експортувала понад 3000 тонн продукції. А лише за 7 місяців поточного року обсяг експорту продуктів бренду Київхліб склав понад 2000 тонн, що на 33% більше, ніж за аналогічний період минулого року.
Продукція групи вже добре відома споживачам із понад 30 країн світу та представлена як в етнічних магазинах, так і в провідних європейських торговельних мережах: Lidl, Maxima, RIMI, Kaufland, Globus, NORFA, Żabka, Linellа, №1, Bonus тощо.