
Маркетплейс Алло: середній чек мерчантів зріс на третину – до 3000 грн


Національний маркетплейс Алло у першому півріччі 2025 року реалізував низку нових проєктів для B2B-партнерів. Зокрема, було збільшено можливості для мерчантів – з’явилася доставка онлайн-замовлень, розширено товарні категорії, також тривають роботи з вдосконалення кабінету партнера.
За цей період маркетплейс продемонстрував зростання: кількість товарів мерчантів, представлених на allo.ua, збільшилася до понад 4,5 млн, а середній чек онлайн-замовлень цих товарів зріс на третину проти аналогічного періоду минулого року і становить 3 000 грн.
Наразі мерчанти мають доступ до плану акцій Алло та можуть самостійно додавати свої товари до тематичних добірок, як-от товари для спорту, товари до школи, товари для домашніх улюбленців, посуд, енерготовари, кліматична техніка тощо. Додавання позицій до добірок маркетплейсу Алло – безкоштовне, це просто зробити в особистому кабінеті. Завдяки рекламному трафіку торговці отримують додаткові 80% продажів.
Щоб покупці вибрали кращу пропозицію, картки товарів мерчантів спеціальним чином поєднано. Через це партнерські пропозиції з найкращими умовами та цінами потраплятимуть на вищі позиції в пошуковій видачі маркетплейсу.
Зросла до 40% кількість тих мерчантів, хто підключив послугу оплати карткою та пропонує покупцям різні види оплат. Це дає клієнтам можливість одразу безпечно оплатити своє онлайн-замовлення. Слід відзначити, що й доля таких оплат зростає і вже сягає третини від загальної кількості.
На маркетплейсі розширено асортимент деяких категорій та прeдставлено товари, яких раніше на allo.ua не було. Це відбулося завдяки співпраці з новими партнерами. Так, з весни доступні електромобілі, до яких клієнти виявляють чималий інтерес. До шкільного сезону на allo.ua та у застосунку представлено ще більше унікальних канцтоварів та товарів до школи: рюкзаки, зошити, пенали, записники, олівці, фломастери, маркери тощо. Незабаром клієнти зможуть вибирати та купувати книжки різних жанрів. Загалом від початку року зросла кількість замовлень товарів мерчантів у категоріях зоотоварів, ігрових консолей, садових меблів, сантехніки, побутової техніки.
Доставка товарів мерчантів в точки видачі замовлень маркетплейсу поширилася на Одесу. В цьому місті два пункти прийматимуть посилки, щоб доставити їх клієнтам в один з 256 магазинів мережі Алло по всій Україні. Приєднатися до доставки Алло Експрес торговці можуть з особистого кабінету. Кількість доставок через Алло Експрес зростає на 20% місяць до місяця.
На маркетплейсі Алло вже тисячі підприємців з усієї України пропонують як імпортні, так і товари власного виробництва у майже п’яти тисячах товарних категорій, залучаючи нову лояльну аудиторію та розвиваючи власний бізнес. Реєстрація для нових мерчантів – на https://allo.ua/ua/marketplace-allo/. Звертайтеся за консультаціями у зручний спосіб: на гарячу лінію (0-800) 200-900, електронну пошту mpsupport@allo.ua чи в онлайн-чат.
Довідка. Алло – маркетплейс національного масштабу з інноваційними товарами від електроніки та іграшок до меблів та електромобілів, з доставкою замовлень додому, на пошту або в магазини у понад 100 містах України.