Відкрий Алло – закрий питання: як ребрендинг вплинув на впізнаваність та показники мережі Алло

Відкрий Алло – закрий питання: як ребрендинг вплинув на впізнаваність та показники мережі Алло

2 дні(в) тому
  525
Дарія Осіїк

Минулого року компанія Алло – один з лідерів на ринку електроніки та е-commerce – здійснила велике оновлення. Агенція Fedoriv розробила для ритейлера нове позиціювання, бренд-платформу, слоган та стиль. Як це вплинуло на результативність.

Алло посідає топові позиції в українському е-commerce і вже 26 років є відомим брендом та великим гравцем українського бізнесу. Але світ і сприйняття споживачів змінюються, бренди стають все більш діджитальними, а отже, потребують періодичного оновлення.  Остання зміна брендбуку та позиціювання Алло була ще до пандемії та війни – у 2020 році. І оскільки сталися зміни як всередині компанії, так і на ринку, оновлення бренду стало логічним кроком розвитку.

Маркетплейс допомагає людям поліпшувати та спрощувати їхнє життя – в цьому і є призначення оновленого Алло. Компанія Алло прагне залишатися цікавою для своїх теперішніх та нових клієнтів, вирізняючись пропозиціями нових товарів з технологічними фішками. 

Оновлення мало внести кілька змін, але так, щоб бренд Алло залишився для аудиторії впізнаваним. Впродовж 2024 року компанія працювала над оновленням позиціювання на ринку, комунікаційної платформи та бренду в цілому. Полегшити повсякдення завдяки новітнім технологіям, спростити процес вибору та покупки – відтепер на такій бренд-платформі Алло ґрунтує свої комунікації.

Що змінилося

Над оновленням позиціювання та стилю, зокрема брендбука й слогана, працювала агенція Fedoriv. «Відкрий Алло – закрий питання» – каже новий слоган маркетплейсу, адже саме Алло допоможе з пошуком та швидкою покупкою потрібних речей. Новий слоган є переосмисленням попереднього «Тицяй що хочеш», який також підкреслював легкість здійснення онлайн-покупок та широкий асортимент товарів, які пропонує маркетплейс.

Оновлене позиціювання втілилося й у візуальній площині. Дизайн логотипа та брендбук стали легшими у сприйнятті, більш адаптованими для цифрових носіїв. Пілотом нового стилю стала кампанія Back to school, що тривала у серпні-вересні 2024 року – саме тут було застосовано нові слоган, логотип, фірмовий шрифт та композицію маркетингових матеріалів. До кінця року компанія оновила дизайн сторінок в соціальних мережах, комунікаційних матеріалів на сайті та інших носіях.

Крім того, компанія перейшла на інше написання назви. 

Як оновлення вплинуло на показники ритейлера

Результатом роботи стала можливість більш чітко доносити переосмислене позиціювання компанії: відтепер Алло – це маркетплейс із фокусом на інноваціях, доступних для українського покупця. Для підсилення фокусу на інноваційних товарах маркетплейс створив окрему категорію «Інновау» – це підбірка товарів, що мають вау-ефекти та поєднують у собі технологічні фішки, надсучасний дизайн та унікальну функціональність. Наприклад, до Інновау-товарів потрапляють камера смартфона чи планшета з AI-функціями для покращення світлин, дитяча інтерактивна іграшка, яка щоразу розповідає нові історії, або ж пилотяг, що визначає ступінь забрудненості, вивантажує сміття, а також автоматично промиває насадки після вологого прибирання тощо. 

Такі зміни позитивно сприйняла більшість клієнтів Алло: дослідження щодо нового слогана, проведене компанією влітку та восени 2024 року, показало, що 52% респондентів високо його оцінили, 40% респондентів зазначили, що зрозуміли ідею та можливість придбання в Алло потрібних товарів і вирішення завдяки цьому проблеми щодо покупки, а 32% також відзначили ще й вищу мотивацію до покупки. Загальне розуміння слогана бренду зросло, якщо порівняти його з попереднім. Важливо, що «Відкрий Алло – закрий питання» більше не сплутають з іншими брендами, адже назва стала частиною слогана.

Спираючись на оновлене позиціювання та зростання кількості онлайн-покупок, частка яких під час Чорної п’ятниці 2024 року перевищила 50%, компанія почала трансформацію точок видачі маркетплейсу. Зокрема, це стосується збільшення площі складу, де зберігаються онлайн-замовлення, та розширення зон видачі замовлень, що стають зручнішими та відокремлюються від касової зони, щоб клієнтам було комфортно отримувати свої замовлення. Поряд – простора примірочна, щоб було зручно приміряти замовлений одяг. Крім того, мерчанти, які продають на маркетплейсі Алло власні чи імпортовані товари, тепер можуть скористатися новим способом доставки онлайн-замовлень: за допомогою служби логістики Алло вони мають можливість доставити клієнту замовлений онлайн товар в одну з точок видачі маркетплейсу у 120 містах України. 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Катерина Міщенко, Рукавичка: Ми прагнемо зробити покупки зручними, асортимент якісним, а досвід наших покупців ще приємнішим

Катерина Міщенко, Рукавичка: Ми прагнемо зробити покупки зручними, асортимент якісним, а досвід наших покупців ще приємнішим

Як у мережі Рукавичка розвивають власний імпорт товарів з 25 країн світу, орієнтуючись на співвідношення ціни та якості,...
time icon  
  175
Усі новини ринку