
Novus відкриває новий магазин формату Експрес у БЦ Unit City


Минулого року компанія Алло – один з лідерів на ринку електроніки та е-commerce – здійснила велике оновлення. Агенція Fedoriv розробила для ритейлера нове позиціювання, бренд-платформу, слоган та стиль. Як це вплинуло на результативність.
Алло посідає топові позиції в українському е-commerce і вже 26 років є відомим брендом та великим гравцем українського бізнесу. Але світ і сприйняття споживачів змінюються, бренди стають все більш діджитальними, а отже, потребують періодичного оновлення. Остання зміна брендбуку та позиціювання Алло була ще до пандемії та війни – у 2020 році. І оскільки сталися зміни як всередині компанії, так і на ринку, оновлення бренду стало логічним кроком розвитку.
Маркетплейс допомагає людям поліпшувати та спрощувати їхнє життя – в цьому і є призначення оновленого Алло. Компанія Алло прагне залишатися цікавою для своїх теперішніх та нових клієнтів, вирізняючись пропозиціями нових товарів з технологічними фішками.
Оновлення мало внести кілька змін, але так, щоб бренд Алло залишився для аудиторії впізнаваним. Впродовж 2024 року компанія працювала над оновленням позиціювання на ринку, комунікаційної платформи та бренду в цілому. Полегшити повсякдення завдяки новітнім технологіям, спростити процес вибору та покупки – відтепер на такій бренд-платформі Алло ґрунтує свої комунікації.
Над оновленням позиціювання та стилю, зокрема брендбука й слогана, працювала агенція Fedoriv. «Відкрий Алло – закрий питання» – каже новий слоган маркетплейсу, адже саме Алло допоможе з пошуком та швидкою покупкою потрібних речей. Новий слоган є переосмисленням попереднього «Тицяй що хочеш», який також підкреслював легкість здійснення онлайн-покупок та широкий асортимент товарів, які пропонує маркетплейс.
Оновлене позиціювання втілилося й у візуальній площині. Дизайн логотипа та брендбук стали легшими у сприйнятті, більш адаптованими для цифрових носіїв. Пілотом нового стилю стала кампанія Back to school, що тривала у серпні-вересні 2024 року – саме тут було застосовано нові слоган, логотип, фірмовий шрифт та композицію маркетингових матеріалів. До кінця року компанія оновила дизайн сторінок в соціальних мережах, комунікаційних матеріалів на сайті та інших носіях.
Крім того, компанія перейшла на інше написання назви.
Результатом роботи стала можливість більш чітко доносити переосмислене позиціювання компанії: відтепер Алло – це маркетплейс із фокусом на інноваціях, доступних для українського покупця. Для підсилення фокусу на інноваційних товарах маркетплейс створив окрему категорію «Інновау» – це підбірка товарів, що мають вау-ефекти та поєднують у собі технологічні фішки, надсучасний дизайн та унікальну функціональність. Наприклад, до Інновау-товарів потрапляють камера смартфона чи планшета з AI-функціями для покращення світлин, дитяча інтерактивна іграшка, яка щоразу розповідає нові історії, або ж пилотяг, що визначає ступінь забрудненості, вивантажує сміття, а також автоматично промиває насадки після вологого прибирання тощо.
Такі зміни позитивно сприйняла більшість клієнтів Алло: дослідження щодо нового слогана, проведене компанією влітку та восени 2024 року, показало, що 52% респондентів високо його оцінили, 40% респондентів зазначили, що зрозуміли ідею та можливість придбання в Алло потрібних товарів і вирішення завдяки цьому проблеми щодо покупки, а 32% також відзначили ще й вищу мотивацію до покупки. Загальне розуміння слогана бренду зросло, якщо порівняти його з попереднім. Важливо, що «Відкрий Алло – закрий питання» більше не сплутають з іншими брендами, адже назва стала частиною слогана.
Спираючись на оновлене позиціювання та зростання кількості онлайн-покупок, частка яких під час Чорної п’ятниці 2024 року перевищила 50%, компанія почала трансформацію точок видачі маркетплейсу. Зокрема, це стосується збільшення площі складу, де зберігаються онлайн-замовлення, та розширення зон видачі замовлень, що стають зручнішими та відокремлюються від касової зони, щоб клієнтам було комфортно отримувати свої замовлення. Поряд – простора примірочна, щоб було зручно приміряти замовлений одяг. Крім того, мерчанти, які продають на маркетплейсі Алло власні чи імпортовані товари, тепер можуть скористатися новим способом доставки онлайн-замовлень: за допомогою служби логістики Алло вони мають можливість доставити клієнту замовлений онлайн товар в одну з точок видачі маркетплейсу у 120 містах України.