
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


24 січня у ТРЦ Ocean Plaza відкрився новий спортивний клуб Apollo Next, який став сьомим простором мережі. Загалом за час повномасштабної війни спортивний оператор встиг відкрити чотири нові простори у топових ТРЦ Києва.
Окрім того, 21 березня планує ще два відкриття в ТЦ Фестивальний (Київ) та у ЦУМ “Київський шлях” (м. Бориспіль) та веде переговори з орендарями щодо відкриття більш ніж двадцяти нових спортивних клубів протягом двох наступних років.
В компанії, яка входить до групи Fozzy Group, називають вагомі причини для досить швидкого розширення:
Як не дивно, але теперішньому розквіту спортивних клубів також сприяв бурхливий розвиток електронної комерції, адже саме спортивні та фітнес-клуби стали основними претендентами на площі, які звільняються у ТРЦ та ритейл-парках. Можливо, з цієї причини американські оператори частіше називають спортивні клуби магазинами (store – англ.).
Також розвитку спортивних клубів сприяє і тренд на активний спосіб життя, який активно просувається в соціальних мережах. А в Україні додатковий тиск на ринок комерційної нерухомості чинять військові дії. Позитивні наслідки для фітнес-індустрії принесла й пандемія коронавірусу, через яку більшість офісних працівників перейшли на віддалений режим роботи, а отже у них з’явився додатковий час на спорт.
Аналітики лондонського офісу Cushman & Wakefield у статті для Financial Times зазначають, що ринок офісної нерухомості зараз має далекий від відновлення до рівня 2019 (-40% на поточний момент) і, можливо, ніколи не повернеться до колишніх значень. Віддалений та гібридний формати роботи стали популярними, що позитивно впливає на відвідуваність спортивних клубів.
Зараз компанії віддають перевагу меншим за площею, але якіснішим локаціям. А наявність спортивного клубу та хорошої парковки має додаткову цінність для орендаря.
І хоча часті повітряні тривоги та періодичні рейди ТЦК дещо ускладнюють діяльність компанії, мережа Apollo Next має чіткий план щодо розширення, оскільки вірить в Україну, має власну візію майбутнього та амбіційну стратегію щодо свого розвитку.