Онлайн-платежі для Varus забезпечуватиме фінтех-компанія Tranzzo

Онлайн-платежі для Varus забезпечуватиме фінтех-компанія Tranzzo

09.05.2023 10:25
  1053
rau

Національна мережа супермаркетів Varus розпочала приймати онлайн-платежі на своєму сайті за допомогою технічної платформи Tranzzo. Рітейлер провів технічну інтеграцію із фінтех-сервісом буквально за добу й забезпечив своїм клієнтам можливість швидко та надійно оплачувати покупки банківськими картками та через ApplePay і GooglePay.

«Ми шукали надійного, технологічного та проактивного партнера, і знайшли його в особі Tranzzo. Саме цього провайдера ми обрали за якісну технічну підтримку, кількість інтеграцій із банками, доступну адмін-панель для back-офісу і зрозумілу технічну документацію, — розповідає e-commerce-директор Varus Олег Спірін. — Завдяки можливостям Tranzzo платежі на сайті Varus стали ще безпечнішими, адже відтепер для карток Visa ми використовуємо сервіс VTS (прим. ред.: аналог для карток Mastercard — MDES). Ці сервіси повністю захищають платіжні дані наших клієнтів і унеможливлюють онлайн-шахрайство»

Технологія Visa Token Service (VTS) замінює реальні реквізити картки Visa на цифровий токен для проведення оплати. Така заміна убезпечує платіжні дані клієнта від незаконного використання і робить оплати більш зручними. Особливість рішення в тому, що токен може використовуватися для оплати навіть після перевипуску картки. Клієнтам не потрібно оновлювати його вручну, якщо картку було втрачено. Таким чином токеніказія VTS зменшує кількість незавершених платежів та допомагає уникнути небажаних комісій за несвоєчасну оплату.

«Ми вражені швидкістю команди Varus, яка написала інтеграцію із нашою системою всього за добу. Зазвичай цей процес займає від одного до двох тижнів, — зазначає СЕО Tranzzo Маргарита Очигава. — Система Tranzzo повністю відповідає бізнес-потребам e-commerce — ми забезпечуємо високу прохідність платежів навіть в умовах різкого росту трафіку (наприклад, у Чорну пʼятницю чи інші дні розпродажів), а також надаємо різноманітні методи оплати, багаторівневий захист даних, можливість кастомних реєстрів, холдування коштів та інші пріоритетні для електронної комерції платіжні рішення»

Окрім оплат на сайті Varus, команда Tranzzo забезпечила можливість надсилати онлайн-рахунки в мессенджерах та SMS. Швидко інтегрувати платіжні рішення допомогла доступність API, чітка та зрозуміла документація, злагоджена робота обох команд.

«Під час підключення технічна команда Tranzzo постійно була на зв’язку, консультувала наших спеціалістів та допомагала миттєво вирішувати будь-які питання. Таке враження, що відтепер у нас з’явилася власна in-house-команда для роботи з платіжними інструментами», — ділиться враженнями Олег Спірін.

Рішення Tranzzo дозволяють легко та швидко підключити онлайн-платежі для будь-якого виду бізнесу. Провайдер має прості та зрозумілі інтерфейси API та SDK, а також набір готових плагінів для швидкого запуску оплат на сайтах на CMS. Платіжна сторінка Tranzzo легко адаптується до потреб бізнесу. Її можна оформити у фірмовому стилі бренду, розмістити на власному домені, додати або прибрати необхідні поля, вибрати валюти й методи оплати.

У мерчант-порталі Tranzzo доступна цілодобова аналітика платежів і звітність із великим вибором параметрів. Є можливість налаштувати роботу з реєстрами й завантажувати дані в систему в зручному форматі. Система дозволяє створити онлайн-рахунок і приймати платежі без жодного рядка коду, надіславши інвойс на електронну пошту або в месенджер. Доступ до роботи з платежами в мерчант-порталі можна відкрити всім співробітникам, налаштувавши ролі та доступний функціонал.

Довідка. Varus— національна мережа супермаркетів, що представлена на ринку продуктового рітейлу України компанією «Омега». Перший магазин мережі відкрився у 2003 році в Дніпрі, наразі загальна кількість — 103 супермаркети в різних містах України. Мережа Varus працює в кількох форматах: класичні супермаркети, магазини to go і сервіс усвідомлених покупок varus.ua

Tranzzo — це міжнародна платіжна платформа, яка працює на ринку з 2017 року. Компанія підключає онлайн-платежі для бізнесу з усього світу та пропонує white-label-рішення для приймання платежів під власним брендом. Із Tranzzo бізнес отримує 50+ платіжних методів в одній інтеграції — оплати картками, електронні гаманці, альтернативні методи. Готові технічні рішення платформи дозволяють налаштувати оплати на сайті, у мобільному додатку, у соцмережах та мессенджерах.

Щомісяця Tranzzo обробляє близько 10 млн транзакцій для 3000 онлайн-сервісів та магазинів. Рішення компанії використовує державний сервіс Дія та фандрейзингова платформа UNITED24, а також Rozetka, Prom.ua, «Фокстрот», Kontramarka, гірськолижний курорт «Буковель» та інші.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  42
Усі новини ринку