Мережа Varus запустила новий digital-канал зворотного зв’язку з клієнтами

Мережа Varus запустила новий digital-канал зворотного зв’язку з клієнтами

13.10.2018 09:05
  442
rau

Новація допоможе отримувати від клієнтів відгуки та побажання набагато швидше, а також обробляти їх в автоматичному режимі.

Все просто – кожен покупець, перебуваючи в магазині, зможе відсканувати QR-код або відправити безкоштовне SMS з кодом відділу, якщо обслуговування його не задовольнило. З кожним таким зверненням працює відділ клієнтського сервісу Varus.

У компанії відзначають: “Для нас дуже важливий зворотний зв’язок, тому плакати та наклейки з інформацією ми розмістили в популярних відділах нашої мережі: Кулінарія, М’ясний і Рибний відділи, а також Гастрономія. Ми продовжуємо впроваджувати нові канали збору зворотного зв’язку, а також дбаємо про комфорт наших клієнтів, намагаючись покращувати наші сервіси кожен день”.

Довідка. Varus – національна мережа супермаркетів, представлена ​​на ринку продуктового роздробу України компанією «Омега». Перший супермаркет мережі відкрився в 2003 році в Дніпропетровську. Зараз мережа нараховує 67 магазинів в Києві, Дніпрі, Кривому Розі, Запоріжжі, Павлограді, Кам’янському, Нікополі, Новомосковську, Марганці, Долинської, Першотравенську, Вишгороді та Броварах. Загальна торговельна площа мережі становить 75 407 кв. м, а кількість співробітників досягає 5 000 осіб. Мережа входить в число найбільших FMCG-мереж по товарообігу за даними Асоціації рітейлерів України.

Читайте також –

Varus оголосив про початок «цифрової трансформації» та запуск бота в Viber


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку