Мережа Varus запустила новий digital-канал зворотного зв’язку з клієнтами
Новація допоможе отримувати від клієнтів відгуки та побажання набагато швидше, а також обробляти їх в автоматичному режимі.
Все просто – кожен покупець, перебуваючи в магазині, зможе відсканувати QR-код або відправити безкоштовне SMS з кодом відділу, якщо обслуговування його не задовольнило. З кожним таким зверненням працює відділ клієнтського сервісу Varus.
У компанії відзначають: “Для нас дуже важливий зворотний зв’язок, тому плакати та наклейки з інформацією ми розмістили в популярних відділах нашої мережі: Кулінарія, М’ясний і Рибний відділи, а також Гастрономія. Ми продовжуємо впроваджувати нові канали збору зворотного зв’язку, а також дбаємо про комфорт наших клієнтів, намагаючись покращувати наші сервіси кожен день”.
Довідка. Varus – національна мережа супермаркетів, представлена на ринку продуктового роздробу України компанією «Омега». Перший супермаркет мережі відкрився в 2003 році в Дніпропетровську. Зараз мережа нараховує 67 магазинів в Києві, Дніпрі, Кривому Розі, Запоріжжі, Павлограді, Кам’янському, Нікополі, Новомосковську, Марганці, Долинської, Першотравенську, Вишгороді та Броварах. Загальна торговельна площа мережі становить 75 407 кв. м, а кількість співробітників досягає 5 000 осіб. Мережа входить в число найбільших FMCG-мереж по товарообігу за даними Асоціації рітейлерів України.
Читайте також –
Varus оголосив про початок «цифрової трансформації» та запуск бота в Viber