Нова кампанія ЦУМ Київ (+фото)

Нова кампанія ЦУМ Київ (+фото)

15.03.2019 01:30
  492
rau

ЦУМ Київ продовжує відзначати своє 80-річчя і вслід за відкриттям нових вітрин, презентує ювілейну рекламну кампанію весна-літо 2019 – «ЦУМ. КРІЗЬ ПОКОЛІННЯ».

Цей матеріал також доступний російською мовою

80-річчя центрального універмагу столиці – привід, який подарував креативній команді ЦУМ можливість відійти від традиційного підходу в створенні рекламної кампанії та показати універмаг через призму його історії та культурної спадщини. На перший план вийшли живі емоції реальних людей, їх спогади про минуле та міркування про сьогодення.

Вперше героями рекламної кампанії ЦУМ стали не професійні моделі, а представники відомих українських династій, молоді артисти нової хвилі, арт-діячі та бізнесмени, які зробили свій особистий внесок в розвиток України.

У зйомці кампанії взяли участь 15 героїв: улюблениця українців народна артистка Ада Роговцева в компанії своєї дочки режисера Катерини Степанкової і внучки Дарини, чемпіонка світу з підтягування Анастасія Васильченко, внучка Софії Ротару модель Софія Євдокименко, художниця Оксана Левченя зі своїм сином Максімільяном Константіновським, власник мережі кав’ярень ONE LOVE coffee Володимир Задірака зі своїм батьком, братом та племінником, виконавчий директор готельного комплексу Bursa Kyiv Василь Гроголь, актриса Варвара Лущик, моделі Тамара Деркач і Галина Герасімова. Кожен герой своїм прикладом демонструє нерозривний зв’язок поколінь, сімейні цінності та традиції, які відображаються в філософії ЦУМ в новому сезоні.

Євген Мамай, генеральний директор ЦУМ Київ, підкреслив: «ЦУМ святкує 80-й ювілей у цьому році. Це знакова цифра і сам ЦУМ за цей час став знаковим місцем для киян і гостей столиці. Цією рекламною кампанією ми хотіли переосмислити цінності ЦУМ, оскільки це вже давно не просто універмаг: ЦУМ – це традиції, це спогади, це емоції поколінь. Рекламна кампанія – це перший прояв, присвячений 80-річчю – нас чекає цілий ряд гучних проектів».

На тлі мінімалістичного дизайну герої зйомки приміряли образи з колекцій весна-літо 2019 від Versace, Jimmy Choo, No21, Red Valentino, Bally, Jil Sander Navy, Alexa Chung, DVF, The Kooples, Nanushka, See by Chloe, Max Mara, Hugo Boss, Eterna, Ted Baker, Pierre Hardy, Jacadi та інших.

Департамент креативних стратегій ЦУМ:

  • Маруся Коваль;
  • Каріна Бербенець;
  • Софія Дутчак;
  • Дар’я Жидко.

 Команда фотопродакшену:

  • Дмитро Гончаров – фотограф;
  • Ганна Гончарова – стиліст;
  • Дар’я Шиндер – асистент стиліста;
  • Ірис Онуфрієнко – зачіски;
  • Наталія Васильєва, Євгенія Козлова – макіяж.             

ЦУМ – перший торговий об’єкт формату department store в Україні.

 

Матеріал публикується на правах реклами


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Василь Даниляк, СЕО ОККО: Ми йдемо в проєкти з окупністю до шести років в напрямки, дотичні до нашої основної сфери діяльності

Василь Даниляк, СЕО ОККО: Ми йдемо в проєкти з окупністю до шести років в напрямки, дотичні до нашої основної сфери діяльності

СЕО групи компаній ОККО Василь Даниляк та голова Асоціації ритейлерів України Андрій Жук в ході чергового випуску...
time icon  
  110
Усі новини ринку