Як вінницький ТРЦ Мегамолл зумів отримати 100 000 контактів з користувачами за місяць
Щоб зацікавити користувачів соціальних мереж і привернути додаткову увагу, ТРЦ Мегамолл запросив для просування брендів відомих мешканців Вінниці.
Кейсом з rau.ua поділилася прес-служба ТРЦ Мегамолл. Як розповіла Анастасія Персидська, керівник відділу маркетингу і PR торгівельно-розважального центру, у проекті, метою якого було привернути увагу користувачів соціальних мереж, взяли участь вісім брендів, представлених в ТРЦ. Їх презентували вісім популярних вінничан, представників різних сфер діяльності. «При виборі учасників проекту, ми враховували, що особистість і бренд повинні органічно поєднуватися. Спортмастер у проекті представляла легкоатлетка, учасниця Олімпійських ігор в Ріо-де-Жанейро, – додає Анастасія. – Юнацьку колекцію Глорія Джинс – рок-співак, фіналіст шоу «Голос Країни». В Будинку Іграшок вибирала подарунки міні-міс Світу, а образи від O’STIN – молода джазова співачка і так далі».
Кожна фотосесія та інтерв’ю з «зіркою» набирала охоплення 10-15 тис. користувачів, причому більшу частину становив охоплення органічний, одержуваний за рахунок залучення аудиторії. Таким чином, протягом місяця ТРЦ Мегамолл отримав близько 100 000 контактів з аудиторією, презентуючи представлені в ТРЦ бренди.
Довідка. ТРЦ Мегамолл складається з трьох рівнів загальною площею 55 000 кв. м, в т. ч. орендної – 33 000 кв. м, що розташований у Вінниці на перехресті вул. Келецька, вул. 600-річчя та вул. Ст. Порика в центрі густонаселеного району Вишенька.
ТРЦ Мегамолл підписав договір з мережею Антошка й закінчив формування дитячої зони