Топ-7: найкращі українські HR-фахівці в рітейлі віком до 35 років

Топ-7: найкращі українські HR-фахівці в рітейлі віком до 35 років

06.06.2018 08:10
  2861
Іван Зайцев

Хто з українських рекрутерів і фахівців з кадрів потрапив до розширеного списку кращих HR за версією Delo.ua.

Портал Delo.ua та Boyden Global Executive Search проводять рейтинг «HR 35 до 35». Мета дослідження – визначити 35 кращих українських фахівців з кадрів віком до 35-ти років. Сам рейтинг відбувається в декілька етапів: на першому (до 29 травня) компанії могли запропонувати для участі в конкурсі свого кандидата, додавши коротку біографічну довідку. На другому – з 21 травня по 10 червня – кожен бажаючий може проголосувати за HR-менеджера на сторінці конкурсу на порталі Delo.ua. Третій паралельний етап – оцінка досягнень номінантів експертною радою, до якої увійшли представники провідних українських сайтів по працевлаштуванню та рекрутингу, а також співробітники кадрових і дослідницьких компаній. Підсумковий бал номінанта складається з оцінки журі (50%), анкети (25%) і результатів онлайн-голосування на порталі (25%). Остаточні результати рейтингу будуть презентовані 20 червня на HR Wisdom Summit.

RAU вибрала зі списку найперспективніших HR-фахівців України тих менеджерів, хто безпосередньо пов’язаний з рітейлом. Всього таких набралося 7 осіб з 52-х зареєстрованих кандидатів. Нижче вони наведені в алфавітному порядку.

Сергій Береснев

Ельдорадо

Сергій більше 14 років працює в сфері управління персоналом в лідируючих західних і українських компаніях: Ward Howell International, Universal Bank, Альфа-Банк (Україна), Банк Русский Стандарт (Україна), Банк Михайлівський і Метінвест Холдинг.

У березні 2017 очолив департамент по роботі персоналом в компанії Eldorado.

Самий складний і цікавий проект – трансформація HR функції в компанії Eldorado:

  • підбір і формування HR команди (більше 35 осіб);
  • актуалізація системи оплати праці (формування політики, уніфікація систем мотивації, пільги);
  • розвиток системи підбору та адаптації персоналу (запуск централізованого підбору персоналу роздрібної мережі, внутрішнього рекрутменту, автоматизація процесів);
  • зміна моделі навчання та розвитку персоналу центрального офісу та роздрібної мережі (формування моделі компетенцій, запуск оцінки, менеджерського та профнавчання);
  • в роботі зміна концепції управління HR-брендом (затвердження нового бачення, місії та цінностей компанії, збагачення корпоративних традицій, запуск онлайн- і офлайн-інструментів комунікацій, проведення внутрішніх заходів).

Олена Васенко

Будинок іграшок

Олена з жовтня 2016 року обіймає посаду директора з персоналу компанії Будинок іграшок. У 2011 році закінчила Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського” за спеціальністю “менеджмент”.

Професійну кар’єру починала в роздрібній мережі Adidas Group Ukraine в 2011 році. З 2013 року займає керівні позиції в сфері HR в таких компаніях як інтернет-магазин Sokol.ua (група компаній Фокстрот), медіа-холдингу ADV Group Ukraine. У компанії Будинок іграшок відповідає за все HR-бізнес-процеси і адміністративну функцію.

Реалізовані проекти: побудова HR-департаменту з нуля, автоматизація процесів (в тому числі запуск проекту по гейміфікації), трансформація корпоративної культури в рамках ребрендінга мережі, впровадження ціннісного підходу до управління, а так же внутрішній запуск ребрендингу мережі. Результатом реалізованих проектів є підвищення операційних показників HR-функції та компанії в цілому, посилення бренду роботодавця.

Мирослава Дмітрієва

Люксоптика

Мирослава працює в HR в сфері роздрібної торгівлі вже більше 11 років. Старт розвитку кар’єри пройшов в компанії Фокстрот від регіонального HR, фахівця відділу найму та оцінки, закінчуючи начальником відділу кадрового обліку. Наступні 6 років Мирослава займала позицію директора з управління персоналом мережі магазинів мобільної техніки Ringoo і магазинів операторів зв’язку компанії Garage Mobile Group (холдинг Fozzy Group).

У компанії Люксоптика Мирослава працює з лютого 2018 року і займає посаду HR Director.

Закінчила Південноукраїнський національний педагогічний університет за спеціальністю “Психологія та соціальна педагогіка”. Міжнародна сертифікація Thomas PPA.

Ірина Марініна

ex — BILLA Ukraine

Ірина закінчила Національний педагогічний університет ім. Драгоманова за спеціальністю “Психологія”. Свою кар’єру в HR початку в 2007 році в компанії Carlo Pazolini на посаді HR-manager.

З 2010 року по 2017 рік працювала в компанії BILLA Ukraine, де займала посаду Head Of Human Resources.

Олександр Пащенко

АЛЛО

Олександр – випускник Національної металургійної академії України та Академії бізнесу та права ім. Н. Кручининой. Додаткове навчання в сфері HR: 2018 – Project Management. Відкритий Університет U Open University; 2017 – Mini MBA (EY Academy); 2014 року – школа ART HRM

Свою кар’єру в HR почав в 2007 році в компанії Руш (ТМ EVA) на посаді «провідний менеджер з розвитку персоналу», з 2011 року перейшов в проект: «підготовка до Євро-2012 готельного комплексу “Вікторія”» на посаду заступника керівника відділу персоналу .

У компанії АЛЛО Олександр працює з січня 2013 року. На даний момент займає позицію директора з персоналу.

Самий складний і цікавий проект, який реалізував за останні два роки – стратегія HR 2017-19.

Анна Толмачева

Metro Cash&Carry Ukraine

Анна закінчила Київський національний економічний університет за спеціальністю “Фінанси”. Свою кар’єру в HR почала в 2009 році в компанії Coca-Cola HBC на посаді фахівець з навчання.

У компанії METRO Cash & Carry Ukraine працює з вересня 2016 року. На даний момент обіймає посаду Head of Talent.

Наталія Чорний

ЖЖУК

Наталія закінчила Львівський торгово-економічний університет. У сфері HR працює понад 13 років – у великих торгових, будівельних і фармацевтичних компаніях.

Свій професійний шлях почала в 2004 році з позиції HR-менеджера, регіонального HR, завершуючи керівником відділу управління персоналом. Останні 9 років займає керівні посади.

З жовтня 2013-го очолила відділ управління персоналом в національній мережі магазинів гаджетів ЖЖУК, на даний момент займає посаду заступника директора з управління персоналом.

Наталія має великий досвід в сфері підбору персоналу, розробки HR-стратегії та впровадження корпоративної політики в управлінні персоналом.

Проекти, якими особливо пишається:

  • побудова і розвиток HR-бренду компанії ЖЖУК. Створення зовнішнього профілю (впізнаваності) компанії-роботодавця на пошукових job-сайтах, в соціальних мережах та інших інтернет-ресурсах;
  • побудова єдиної системи навчання і розвитку персоналу в мережі. Розробка і впровадження технік і практик клієнтоорієнтованого сервісу, культури обслуговування, техніки продажів, “Лабораторія ЖЖУК”, “Курс молодого бійця”.

Джерело: Delo.ua

Читайте також –

Кращі HR-практики в рітейлі: мережа магазинів Colin’s


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  40
Усі новини ринку