Топ-20 сторінок українських ритейлерів у І півріччі 2025 року

Топ-20 сторінок українських ритейлерів у І півріччі 2025 року

Сьогодні
  362
Дарія Осіїк

Які українські ритейлери найкраще ведуть соцмережі: дивіться оновлені рейтинги найпопулярніших Facebook і Instagram-сторінок ритейлерів України за І півріччя 2025 року — з порівнянням динаміки та новими злетами.

Представляємо щоквартальний рейтинг ритейлерів, які зібрали найбільшу кількість прихильників у найпопулярніших соцмережах світу. RAU аналізувала сторінки методом вибірки найбільш великих і відомих роздрібних гравців, а також тих, хто представлений в рейтингу згідно з аналітичним сервісом Socialbakers. Якщо з якихось причин ваша сторінка не потрапила до фінального топу, пишіть нам на e-mail news@rau.ua.

Топ-20 ритейлерів у Facebook

У І півріччі 2025 року рейтинг найпопулярніших Facebook-сторінок ритейлерів в Україні зазнав певних змін. Деякі гравці суттєво наростили аудиторію, інші — втратили позиції. RAU проаналізував динаміку, порівнявши свіжі дані з підсумками І кварталу.

Топ-3 рейтингу — без змін. Лідером залишився Makeup із незмінною кількістю підписників — 2,4 млн. Компанія вже кілька років утримує першість з великим відривом. На другому місці — Rozetka, хоча її аудиторія скоротилася на 6 тисяч (з 975 тис. до 969 тис.). Третю сходинку знову посіла Лінія магазинів EVA, яка, навпаки, додала 13 тис. підписників — із 952 тис. до 965 тис. Таким чином, розрив між Rozetka та EVA майже зник.

Вперше до списку увійшла мережа АТБ, дебютувавши з показником 217 тис. підписників. Найбільше зростання у ІІ кварталі зафіксовано у Сільпо — плюс 87 тис. (з 500 тис. до 587 тис.), що дозволило мережі піднятись із 7-го на 6-те місце, обійшовши Алло.

Також позитивну динаміку продемонстрували:

  • Must Have — зростання з 434 тис. до 439 тис.;
  • Аврора — +3 тис. (до 486 тис.);
  • Intertop — +2 тис. (до 447 тис.);
  • Metro ua — +2 тис. (до 353 тис.);
  • Jysk Ukraine — +3 тис. (до 301 тис.).

Не всім вдалось утримати темп. Rozetka, хоч і залишилася другою, скоротила аудиторію. Алло втратила 1 тис. підписників та опустилась на сьоме місце. Антошка теж втратила позицію, поступившись Must Have. Ритейлер Citrus.ua, хоч і залишився у рейтингу, втратив 3 тис. підписників і опустився на передостаннє, 19-темісце.

Боротьба за місця в середині таблиці стала ще більш напруженою. Moyo.ua та Аврора зрівнялись за кількістю підписників — по 486 тис. Brokard Ukraine та Kasta також мають однаковий показник — 315 тис. 

Топ-20 ритейлерів у Instagram

За результатами І півріччя 2025 року топ-20 українських ритейлерів у Instagram зазнав лише точкових змін. Деякі сторінки втратили динаміку, інші — впевнено наростили аудиторію. Загалом, Instagram залишається майданчиком, де beauty-, fashion- і lifestyle-бренди домінують, але частка ритейлерів із сектору електроніки та товарів для дому поступово зростає.

На першому місці знову Solmar (@solmar_official) — бренд зберіг мільйон підписників, залишаючись абсолютним лідером рейтингу.

На другому місці — Kochut (@kochut_jewelry), який дещо знизився — з 958 тис. до 951 тис. підписників. Це не вплинуло на позицію в рейтингу, але вказує на сповільнення приросту. Лінія магазинів EVA (@eva.ua) — навпаки, дещо наростила — з 811 тис. до 815 тис., скоротивши розрив із Kochut.

Одним з найпомітніших зростань демонструє Аврора (@avrora.multimarket) — +18 тис. підписників, що дозволило їй обійти Gepur та піднятись із 6-го на 5-те місце. OnebyOne також збільшив аудиторію — з 486 тис. до 499 тис., зміцнивши позиції у першій десятці.

Cher17.ua додав одразу 17 тис. фоловерів — з 395 тис. до 412 тис. Це дозволило йому скоротити відставання від Lullaby, який, навпаки, трохи втратив.

Makeup (@makeup.ua) і Rozetka (@rozetkaua) показали мінімальні зміни — Makeup втратив 1 тис., Rozetka додала 4 тис., що зберегло їм 4-ту та 8-му позиції відповідно.

Watsons, Алло, Intertop, Brokard Ukraine, Famo — усі ці бренди зберегли місця в рейтингу, з невеликим зростанням підписників (у межах 1–3 тис.).

  • Jysk (@jyskua) додав 8 тис. підписників і піднявся з 13-ї на 12-ту позицію.
  • Comfy (@comfy_ua) здійснив ривок — з 270 тис. до 282 тис., обійшовши Vovk і Цитрус та зрівнявшись з Золотий вік (@zolotiyvik), який додав 11 тис. підписників, що є одним із найбільших приростів у другій половині рейтингу.
  • Цитрус (@citrus_ua) втратив 3 тис. підписників — із 248 тис. у першому кварталі до 245 тис. у першому півріччі, і залишився на остан сходинці рейтингу.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку