
Аврора у І півріччі 2025-го:145 нових магазинів, більше 16 000 працівників, сплачено 3,9 млрд грн


Які українські ритейлери найкраще ведуть соцмережі: дивіться оновлені рейтинги найпопулярніших Facebook і Instagram-сторінок ритейлерів України за І півріччя 2025 року — з порівнянням динаміки та новими злетами.
Представляємо щоквартальний рейтинг ритейлерів, які зібрали найбільшу кількість прихильників у найпопулярніших соцмережах світу. RAU аналізувала сторінки методом вибірки найбільш великих і відомих роздрібних гравців, а також тих, хто представлений в рейтингу згідно з аналітичним сервісом Socialbakers. Якщо з якихось причин ваша сторінка не потрапила до фінального топу, пишіть нам на e-mail news@rau.ua.
У І півріччі 2025 року рейтинг найпопулярніших Facebook-сторінок ритейлерів в Україні зазнав певних змін. Деякі гравці суттєво наростили аудиторію, інші — втратили позиції. RAU проаналізував динаміку, порівнявши свіжі дані з підсумками І кварталу.
Топ-3 рейтингу — без змін. Лідером залишився Makeup із незмінною кількістю підписників — 2,4 млн. Компанія вже кілька років утримує першість з великим відривом. На другому місці — Rozetka, хоча її аудиторія скоротилася на 6 тисяч (з 975 тис. до 969 тис.). Третю сходинку знову посіла Лінія магазинів EVA, яка, навпаки, додала 13 тис. підписників — із 952 тис. до 965 тис. Таким чином, розрив між Rozetka та EVA майже зник.
Вперше до списку увійшла мережа АТБ, дебютувавши з показником 217 тис. підписників. Найбільше зростання у ІІ кварталі зафіксовано у Сільпо — плюс 87 тис. (з 500 тис. до 587 тис.), що дозволило мережі піднятись із 7-го на 6-те місце, обійшовши Алло.
Також позитивну динаміку продемонстрували:
Не всім вдалось утримати темп. Rozetka, хоч і залишилася другою, скоротила аудиторію. Алло втратила 1 тис. підписників та опустилась на сьоме місце. Антошка теж втратила позицію, поступившись Must Have. Ритейлер Citrus.ua, хоч і залишився у рейтингу, втратив 3 тис. підписників і опустився на передостаннє, 19-темісце.
Боротьба за місця в середині таблиці стала ще більш напруженою. Moyo.ua та Аврора зрівнялись за кількістю підписників — по 486 тис. Brokard Ukraine та Kasta також мають однаковий показник — 315 тис.
За результатами І півріччя 2025 року топ-20 українських ритейлерів у Instagram зазнав лише точкових змін. Деякі сторінки втратили динаміку, інші — впевнено наростили аудиторію. Загалом, Instagram залишається майданчиком, де beauty-, fashion- і lifestyle-бренди домінують, але частка ритейлерів із сектору електроніки та товарів для дому поступово зростає.
На першому місці знову Solmar (@solmar_official) — бренд зберіг мільйон підписників, залишаючись абсолютним лідером рейтингу.
На другому місці — Kochut (@kochut_jewelry), який дещо знизився — з 958 тис. до 951 тис. підписників. Це не вплинуло на позицію в рейтингу, але вказує на сповільнення приросту. Лінія магазинів EVA (@eva.ua) — навпаки, дещо наростила — з 811 тис. до 815 тис., скоротивши розрив із Kochut.
Одним з найпомітніших зростань демонструє Аврора (@avrora.multimarket) — +18 тис. підписників, що дозволило їй обійти Gepur та піднятись із 6-го на 5-те місце. OnebyOne також збільшив аудиторію — з 486 тис. до 499 тис., зміцнивши позиції у першій десятці.
Cher17.ua додав одразу 17 тис. фоловерів — з 395 тис. до 412 тис. Це дозволило йому скоротити відставання від Lullaby, який, навпаки, трохи втратив.
Makeup (@makeup.ua) і Rozetka (@rozetkaua) показали мінімальні зміни — Makeup втратив 1 тис., Rozetka додала 4 тис., що зберегло їм 4-ту та 8-му позиції відповідно.
Watsons, Алло, Intertop, Brokard Ukraine, Famo — усі ці бренди зберегли місця в рейтингу, з невеликим зростанням підписників (у межах 1–3 тис.).