Tesco запускає нову мережу дискаунтерів Jack’s. Чи буде проект успішним

Tesco запускає нову мережу дискаунтерів Jack’s. Чи буде проект успішним

02.08.2018 08:00
  965
Іван Зайцев

Новий напрямок в групі може бути запущений вже у вересні. Таким чином Tesco сподівається успішно конкурувати з німецькими мережами дискаунтерів Aldi та Lidl.

Read in English

Про це повідомляє британське видання Retail Gazette. Про наміри компанії свідчать оголошення про найм персоналу до магазинів нового формату. В одному з оголошень повідомляється: «Новий роздрібний формат буде розвиватися окремо від основного бізнесу Tesco, і запропоновані переваги будуть відрізнятися від запропонованих в Tesco». Назва майбутньої мережі дискаунтерів – Jack’s. За прогнозами газети The Guardian, на першому етапі Tesco зможе відкрити до 60 магазинів під цим брендом.

Основна причина запуску нового формату магазинів найбільшої британської роздрібної мережі: тиск з боку німецьких food-рітейлерів Aldi та Lidl. Вони розвиваються як раз в форматі дискаунтера, й успішно відвойовують у Tesco частку ринку. Раніше британці працювали в основному форматі гіпермаркет, супермаркет, магазин біля дома, а тепер їм довелося освоювати новий формат.

Раніше, намагаючись відстояти свої позиції, Tesco використовувала стратегію злиття і поглинань. Так, в кінці минулого року відбулося злиття найбільшого рітейлеро Великобританії та мережи дрібнооптових магазинів Booker. Оголошення про запуск діскаунтров Jack’s, на думку британського експерта доктора Мартіна Фрісла (dr. Martin Friesl), свідчить про перехід на зовсім іншу стратегію. З його точки зору, вона обіцяє значні успіхи, але несе й помітну частку ризику: Tesco буде конкурувати не тільки з Lidl і Aldi, але частково – і сам із собою. Крім того, створення нового напрямку вимагає істотних змін в ланцюжках логістики та постачань, наймання нового персоналу (як правило, працівники в дискаунтерах отримують менше, ніж в супер- і гіпермаркетах), виходити доведеться в сегмент, де вже є успішні гравці. «З огляду на зміну роздрібного ландшафту, Tesco, який його клієнти знають і люблять, швидше за все, зміниться. Однак час вибрано правильно. Tesco оголосила про різке зростання річного прибутку в квітні цього року і, отже, має хороші шанси на успіх нового формату», – вважає доктор Фрісл.

Довідка. Tesco – одна з найбільших рітейл-компаній світу, за підсумками 2016/17 фінансового року займає 7 місце за обсягом виручки серед продуктових мереж – $ 72,4 млрд. При цьому ще сім років тому ритейлер входив у топ-3 FMCG-мереж, але з відтоді поступився ряду конкурентів. В Європі Tesco займає 4-е місце за обсягами виручки серед ритейлерів – після Schwarz Group (бренди Lidl, Kaufland), Carrefour, Aldi. На початок року компанія управляла 6902 магазинами в 8 країнах світу. На піку розвитку торговельні точки Tesco працювали в 15 країнах в Європі, Азії та Америці, але через фінансові та організаційні складнощі компанія закрила або продала свої об’єкти в США, Японії, Південній Кореї, Туреччині і Франції.

За матеріалами: Retail Gazette

Читайте також –

Гіпермаркет біля дому: чи буде успішним Ашан в форматі “магазин біля дому”


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку