ТЦ BEO у Белграді – приклад успішної реконцепції промислового підприємства

ТЦ BEO у Белграді – приклад успішної реконцепції промислового підприємства

13.09.2023 08:30
  918
Дарія Осіїк

Белградський торговий центр BEO отримав престижну премію Європейської ради торгових місць (ECSС) 2023 року у категорії «Нове будівництво». Компанія UTG розповіла: як зруйновану фабрику вдалося перетворити на справжній громадський центр та відзначене значимими нагородами як місце для шопінгу.

У 2017 році компанія MPC Properties купила землю зруйнованого механічного заводу і одразу ж почала перетворення її з промислового використання на торговельне. Зараз це новий торговий центр ВЕО у Белграді з площею понад 44 000 кв. м із загальною площею забудови 130 000 кв. м. Загальна вартість проекту становить понад 110 мільйонів євро.

Місце розташування

За словами Неманія Бучінац, директора з оренди MPC Properties, вдале місце розташування ділянки на сході Белграда в безпосередній близькості до автостради та основних перехресть було ідеальним для нового торгового центру. Район добре пов’язаний громадським транспортом у різних напрямках і знаходиться всього за 800 м від найважливішої артерії Белграда – шосе E75.

Окрім вдалого розташування, як підкреслює керівник, новий торговий центр має експериментальний дизайн роздрібної торгівлі. «BEO є будинком для більш ніж 130 провідних світових та регіональних брендів у різних категоріях: від одягу, взуття, спорту, аксесуарів, товарів для здоров’я та краси, товарів для дітей до дозвілля, продуктів харчування та напоїв, кіно та розваг. Центр має три комерційні поверхи та два підземні рівні з більш ніж 1200 паркувальними місцями. На першому поверсі розташовані ключові орендарі, такі як найбільший супермаркет, що займає площу понад 2400 кв. м. Також тут розташована простора Центральна площа, яка покликана стати головним місцем збору в центрі. Її видно із зони фуд-корту (розташованого на третьому поверсі). Окрім красивого виду на площу, унікальний фуд-корт центру має дві тераси, понад 13 сучасних ресторанів, у тому числі швидкого харчування та вишуканої кухні. Також на третьому рівні розташований багатозальний кінотеатр із вісьмома високотехнологічними екранами, оснащеними дозволами Digital 2D, RealD 3D та 4K», – зазначає Неманія Бучінац.

Концепція

Однак, крім чудового розташування та унікальної пропозиції брендів, торговий центр BEO також відомий своїм інноваційним дизайном та архітектурною концепцією, яка відповідає останнім тенденціям роздрібної торгівлі. В об’єкті реалізовані такі моменти: більше відкритих площ, багато природного світла та зелені, широкі загальні приміщення. а головна площа дає відвідувачам відчуття відкритого простору. «Все це створено для того, щоб зробити покупки приємними та розслаблюючими, тому що в такій обстановці відвідувачі надихаються залишатися та робити покупки, а також відчувають атмосферу BEO», – наголошує керівник керуючої компанії MPC Properties.

Що ж до назви торгового центру ВЕО, вона обрана для того, щоб створити чіткий зв’язок між дизайном інтер’єру та атмосферою «Белграда» (сербською – Beograd). У руслі цього кожному куточку торгового центру було надано свою індивідуальність. Так з’явилися «Площа Нового Белграда», розташована біля головного входу, яка відрізняється футуристичним дизайном і матеріалами, а також «Площа Старого Белграда» – на протилежному боці об’єкта. Ця площа відрізняється унікальною стелею, що зображує монументальні будівлі та повсякденне життя у Белграді. Обидві ці роботи стали переможцями, представленими студентами, які брали участь у конкурсі. Однак все ж таки родзинкою проекту є Центральна площа, яка знаходиться під приголомшливим скляним дахом, що заливає фуд-корт і зону проведення заходів великою кількістю природного світла. А спеціально розроблена мозаїка BEO, символізує вид Белграда з висоти пташиного польоту та місце злиття річок Сави та Дунаю. Все це дозволяє відвідувачам, що сидять на веранді фуд-корту, насолоджуватися простором внизу, а також подіями, що відбуваються там.

Активності

Подій там відбувається багато. «З того часу, як ми відкрили торговий центр BEO у 2020 році, ми використали нашу маркетингову діяльність для створення веселого та інтерактивного громадського центру, де люди разом діляться чудовими враженнями та насолоджуються ними. Одним із наших найпопулярніших заходів, безумовно, є «BEOrunners» – клуб вільного бігу, який тренує найтитулованіший спортсмен Сербії Михайло Дудас, де учасники можуть насолодитися спортом, теплою атмосферою та широким спектром знижок на спорт і унікальним обладнанням. А, використовуючи тенденцію культури селфі, художники, організації та бренди звернулися до виставок, орієнтованих на селфі, щоб збільшити свою цифрову присутність, залучення та обмін інформацією у соціальних мережах. Тому протягом перших кількох місяців ми організували кілька тематичних виставок у різних місцях центру, які стали чудовим тлом для фотографій, і нашим відвідувачам це дуже сподобалось. У курортний сезон ми організували велику ковзанку на Центральній площі ВЕО, яка дуже сподобалася нашим найменшим відвідувачам. Також протягом року ми відзначаємо всі важливі дати – День святого Валентина, Міжнародний жіночий день, Великдень, початок сезону розпродажів, Back2School, Чорну п’ятницю, Хелловін, Різдво тощо. Реакція відвідувачів на всі ці івенти була чудовою – їм сподобалися концерти, музика, танцювальні шоу та футбольні матчі, а також різні знижки та призи», – описує активності директор.

Дослідження

Така насичена робота знайшла відгук у відвідувачів. Згідно з дослідженням, проведеним керуючою компанією спільно з UrbiStat, торговий центр BEO має надзвичайно високий індекс задоволеності – 9,55 з 10 можливих. Переважна більшість відвідувачів характеризують торговий центр позитивними словами – супер, класний, просторий та зручний. При цьому 92% відвідувачів вважають ТЦ ВЕО ідеальним місцем для проведення часу з сім’єю та друзями, а 74% вважають ТЦ модним місцем. Середній час перебування у торговому центрі BEO складає 70 хвилин, а середня сума витрат становить 35 євро, переважно на одяг та продукти. Цифрові огляди коментарів та оцінок, розміщених користувачами в Google Places та Trip Advisor про торговий центр BEO, показують дуже високий середній бал – 4,65 з 5. Торговий центр BEO має також найвищий показник задоволеності користувачів на цих платформах — 93%.

Також дослідження показує, що торговий центр BEO в зараз приваблює переважно представників покоління Z та альфа-міленіалів. Тому компанія MPC Properties продовжує роботу у напрямку залучення літніх мілініалів та покоління X з більш високою купівельною спроможністю, зберігаючи при цьому взаємодію з першими, оскільки зацікавлені в тому, щоб вони залишалися лояльними у міру дорослішання.

Плани на майбутнє

Майбутній напрямок торгового центру керуюча компанія бачить у розширенні планування на другому поверсі, включивши в нього дитячий ігровий майданчик. Це необхідно, щоб підвищити задоволеність клієнтів та збільшити час проведення дозвілля у центрі, особливо для сімей, оскільки дослідження показують, що вони є найбільш лояльним сегментом відвідувачів центру. Для цього загальну площу GLA буде збільшено з 44 357 кв. м до 49 700 кв. м.

Також будуть продовжувати зростати соціальні ініціативи та підтримувати спільноти, що оточують центр. Крім цього для ТЦ розроблено «зелену» програму щодо покращення його впливу на навколишнє середовище за допомогою впровадження ряду правил, з кінцевою метою стати вуглецево-негативними та водопозитивним об’єктом, скоротивши кількість відходів до нуля та побудувавши нові екосистеми.

Джерело – UTG


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  42
Усі новини ринку