Sportmaster придбав польську мережу магазинів GO Sport Polska

Sportmaster придбав польську мережу магазинів GO Sport Polska

01.10.2019 11:30
  815
rau

30 вересня між Go Sport Group (Франція) і Sportmaster Operations (Сінгапур) завершена угода про придбання мережі спортивних магазинів GO Sport Polska.

Read in English
Цей текст доступний також російською мовою

Як повідомила RAU прес-служба мережі, Sportmaster Operations придбав 34 магазини GO Sport загальною торговою площею 37 000 кв. м. Вартість угоди не розголошується.

За словами директора Sportmaster Operations Дмитра Баркова, група націлена на динамічний міжнародний розвиток, розширення і зміцнення присутності на ринках спортивних товарів Азії та Європи, тому готова інвестувати в розвиток мережі Спортмастер в Європі. «Польща – це ринок з високою споживчою культурою, вимогливим і досвідченим клієнтом, потужними конкурентами. Але ми дивимося в майбутнє з оптимізмом», – заявив він.

Президент групи Go Sport пан Favre зазначив, що «…настав час для змін на польському ринку товарів для спорту і туризму. Ми сподіваємося, що шанувальники спорту і активного відпочинку в Польщі від змін тільки виграють, побачать нові підходи до формування колекцій, різноманіття асортименту, побачать оновлені магазини. Я бажаю успіхів команді Спортмастер надалі».

Sportmaster Operations (Сінгапур) управляє бізнесами на всіх ринках присутності: Росія, Україна, Казахстан, Білорусь, Китай. Планує вихід в країни Середньої Азії і Закавказзя. Материнська компанія Спортмастер-Сінгапур профінансувала угоду для виходу мережі Спортмастер на ринок Східної Європи. Директором з розвитку бізнесу призначений Януш Гембарски (Janusz Gembarski).

Перший час Спортмастер буде працювати в Польщі під існуючим брендом, але в подальшому перейменує магазини. Компанія має намір зберегти основу діючої команди Go Sport Польща, використовувати їх велику експертизу і компетенції. Планується переформатувати магазини, зробити їх більш доступними для покупця з точки зору виділення категорій, видів спорту, брендів. В магазинах будуть присутні як провідні глобальні спортивні бренди так і інші популярні у споживачів марки, включаючи власні марки Спортмастера.

Читайте також

Все для сім’ї: Sportmaster виводить на ринок України мережу повсякденного одягу Funday


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Наталія Москалець, ДРЦ Ухтишка: Як зберегти бізнес у прифронтовій зоні та створити умови для його подальшого зростання та розвитку

Наталія Москалець, ДРЦ Ухтишка: Як зберегти бізнес у прифронтовій зоні та створити умови для його подальшого зростання та розвитку

Ухтишка – це дитячо-розважальні центри у форматі «біля дому». Наразі працює два ДРЦ у Павлограді в ТРЦ та ще чотири...
time icon  
  94
Усі новини ринку