
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Мережа супермакетів Сільпо з 1 квітня впроваджує тестування самонавчальної програми KISSA (Key Intellectual Silpo System Assistant).
Як повідомила rau.ua прес-служба Fozzy Group, це програмно-апаратний комплекс під керівництвом штучного інтелекту KISSA. Він включає роботу з Big Data, інтеграцію з CRM и ERP-системами Сільпо, використовує дані геолокаційних сервісів та супутників зв’язку, що підвищить якість взаємодії з покупцями, а також допоможе автоматизувати бізнес-процеси.
Програма координує роботу гарячої лінії мережі супермаркетів і може відповідати на найчастіші запитання. Вона навчається по мірі того, як спілкується з усе більшою кількістю гостей, оптимізує аналітичні дані програми лояльності «Власний Рахунок».
Як повідомили в компанії, KISSA контролюватиме товарні запаси в розподільних центрах, відстежуватиме та спрощуватиме ланцюжки постачань, а також координуватиме дрони-квадрокоптери для доставки покупок.
Також програма допоможе аналізувати роботу персоналу магазинів у пікові моменти. Вона враховує трафік гостей на основі даних з камер спостереження і аналізує необхідну кількість людського ресурсу в магазині. Крім цього, KISSA може керувати освітленням у магазині, внутрішнім радіо та точніше формувати передбачення на чеках Сільпо.
Над розробкою програми працювала больше двох років команда інженерів та розробників з України, США та Японії. Проект пройшов внутрішнє тестування в Одессі та Дніпрі. Тепер програма виходить на зовнішнє тестування у Києві.
У компанії поінформували, що за прогнозами, використання системи KISSA дозволить скоротити витрати від 20% до 25% за рахунок оптимізації процесів та збільшити ефективність логістичних процесів на 40%.
Читайте також –
В супермаркетах Сільпо запустили послугу поповнення банківських карт