Розетка біля моря: найбільший інтернет-магазин країни відкриває офлайн-точку в Одесі
Рітейлер продовжує посилювати офлайн-напрямок: точка видачі замовлень і виставковий зал з’явилися в Одесі.
Локація першої одеської точки видачі знаходиться в селищі Котовського, за адресою Сахарова, 1 Б. “Це перша точка, всього в Одесі їх повинно бути три”, – зазначає джерело в компанії.
Перлина біля моря
Інформація про одеський магазин та точку видачі товарів вже з’явилася на сайті Rozetka.ua.
Чому перша точка видачі з виставковим залом відкрилася в Одесі, в компанії не пояснюють. Раніше власник Rozetka.ua Владислав Чечоткін говорив про те, що буде відкривати роздрібні точки у всіх містах-мільйонниках.
Роздрібна точка працює в такому ж форматі, як і в київському ТЦ Шоколад, що відкрилася на початку липня. Є відділ реєстрації, 10 віконець видачі інтернет-замовлень, кілька кас, стійка інформації, сервісний відділ, куди користувачі можуть звертатися зі скаргами, примірочні кабінки і алкогольний відділ, де буде виставлена частина продукції.
Rozetka в ТЦ Шоколад
На шляху до універсаму
Перші товари, що виходили за рамки сегмента споживчої електроніки та побутової техніки, Rozetka ввела в свій асортимент в 2010-му. Це було спортивне та туристичне спорядження, дитячий одяг та іграшки.
Чечоткін розповідав про те, що маржа на такі продукти була вище, ніж на споживчу електроніку та побутову техніку. Для порівняння: в сегменті електроніки та побутової техніки маржа становить 10-15%, книг – 30-50%, а в сегментах одягу і взуття, товарів для дітей, косметики та парфумерії – 50-200%.
Вже тоді в цілому «непрофільні» товари приносили Чечоткіну половину доходів.
Продавалися на Rozetka і квитки, однак Чечоткін сам публічно неодноразово визнавав, що вони не цікаві з економічної точки зору маркетплейсу. Те ж саме відбувалося і з напрямком книг – більшість книжкового асортименту на Rozetke зараз формують сторонні продавці.
Еволюція Rozetka
Першу офлайн-точку Rozetka відкрила в 2007 році, через півтора року після старту проекту. На кінець 2017 року у найбільшого інтернет-магазину країни працювали два об’єкти в Києві: на Ярославській і на проспекті Степана Бандери.
Точка на Петрівці площею 4000 кв. м з’явилася в листопаді минулого року. Магазин відрізняється величезним асортиментом: тут представлено близько 20 000 SKU, а товари, яких немає в наявності, доставляють клієнтам за 30 хвилин.
«Rozetka перша не тільки в Україні, а й в найближчих країнах, почала будувати омніканальность. Новий магазин – продовження наших експериментів, і ми плануємо відкрити ще кілька», – коментував відкриття гіпермаркету Владислав Чечоткін.
Співзасновник Асоціації рітейлерів України Олександр Фіалка зазначає, що Rozetka домінує в онлайн, а тепер успішно виходить і в офлайн: “Вони впровадили високі стандарти сервісу і, мені здається, що формат, обкатаний на Петрівці, будуть тиражувати і далі. Мультіканальний рітейл в дії – те ж саме що відбувається і з іншими транснаціональними операторами – вони все йдуть в офлайн”.
Директор і керуючий партнер PayForce Іван Істомін каже, що завдяки виходу в офлайн і побудови відповідного клієнтського досвіду, Rozetka зміцнює свої позиції лідера онлайн-продажів: “Конкуренція ціною відходить на другий план. Rozetka вже давно не найдешевша. Темп життя змінюється. Ми все більше хочемо «тут і зараз». Цифровий мікс онлайну і офлайна дозволяє цього домогтися”. За його словами, рітейлери і онлайн та офлайн вже успішно один з одним конкурують, уважно стежать один за одним, впроваджують кращі практики.
Читайте також –