Розетка біля моря: найбільший інтернет-магазин країни відкриває офлайн-точку в Одесі

Розетка біля моря: найбільший інтернет-магазин країни відкриває офлайн-точку в Одесі

27.08.2018 08:10
  2174
Дарья Златьева

Рітейлер продовжує посилювати офлайн-напрямок: точка видачі замовлень і виставковий зал з’явилися в Одесі.

Локація першої одеської точки видачі знаходиться в селищі Котовського, за адресою Сахарова, 1 Б. “Це перша точка, всього в Одесі їх повинно бути три”, – зазначає джерело в компанії.

Перлина біля моря

Інформація про одеський магазин та точку видачі товарів вже з’явилася на сайті Rozetka.ua.

Чому перша точка видачі з виставковим залом відкрилася в Одесі, в компанії не пояснюють. Раніше власник Rozetka.ua Владислав Чечоткін говорив про те, що буде відкривати роздрібні точки у всіх містах-мільйонниках.

Роздрібна точка працює в такому ж форматі, як і в київському ТЦ Шоколад, що відкрилася на початку липня. Є відділ реєстрації, 10 віконець видачі інтернет-замовлень, кілька кас, стійка інформації, сервісний відділ, куди користувачі можуть звертатися зі скаргами, примірочні кабінки і алкогольний відділ, де буде виставлена частина продукції.

Rozetka в ТЦ Шоколад

На шляху до універсаму

Перші товари, що виходили за рамки сегмента споживчої електроніки та побутової техніки, Rozetka ввела в свій асортимент в 2010-му. Це було спортивне та туристичне спорядження, дитячий одяг та іграшки.

Чечоткін розповідав про те, що маржа на такі продукти була вище, ніж на споживчу електроніку та побутову техніку. Для порівняння: в сегменті електроніки та побутової техніки маржа становить 10-15%, книг – 30-50%, а в сегментах одягу і взуття, товарів для дітей, косметики та парфумерії – 50-200%.

Вже тоді в цілому «непрофільні» товари приносили Чечоткіну половину доходів.

Продавалися на Rozetka і квитки, однак Чечоткін сам публічно неодноразово визнавав, що вони не цікаві з економічної точки зору маркетплейсу. Те ж саме відбувалося і з напрямком книг – більшість книжкового асортименту на Rozetke зараз формують сторонні продавці.

Еволюція Rozetka

Першу офлайн-точку Rozetka відкрила в 2007 році, через півтора року після старту проекту. На кінець 2017 року у найбільшого інтернет-магазину країни працювали два об’єкти в Києві: на Ярославській і на проспекті Степана Бандери.

Точка на Петрівці площею 4000 кв. м з’явилася в листопаді минулого року. Магазин відрізняється величезним асортиментом: тут представлено близько 20 000 SKU, а товари, яких немає в наявності, доставляють клієнтам за 30 хвилин.

«Rozetka перша не тільки в Україні, а й в найближчих країнах, почала будувати омніканальность. Новий магазин – продовження наших експериментів, і ми плануємо відкрити ще кілька», – коментував відкриття гіпермаркету Владислав Чечоткін.

Співзасновник Асоціації рітейлерів України Олександр Фіалка зазначає, що Rozetka домінує в онлайн, а тепер успішно виходить і в офлайн: “Вони впровадили високі стандарти сервісу і, мені здається, що формат, обкатаний на Петрівці, будуть тиражувати і далі. Мультіканальний рітейл в дії – те ж саме що відбувається і з іншими транснаціональними операторами – вони все йдуть в офлайн”.

Директор і керуючий партнер PayForce Іван Істомін каже, що завдяки виходу в офлайн і побудови відповідного клієнтського досвіду, Rozetka зміцнює свої позиції лідера онлайн-продажів: “Конкуренція ціною відходить на другий план. Rozetka вже давно не найдешевша. Темп життя змінюється. Ми все більше хочемо «тут і зараз». Цифровий мікс онлайну і офлайна дозволяє цього домогтися”. За його словами, рітейлери і онлайн та офлайн вже успішно один з одним конкурують, уважно стежать один за одним, впроваджують кращі практики.

Читайте також –

Як у Безоса: що Rozetka.ua запозичила у Amazon


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  3090
Усі новини ринку