Рейтинг найбільших рекламодавців в UAnet: Цитрус, Rozetka, Intertop та інші
До топ-20 найбільших рекламодавців в інтернеті за кількістю рекламних проявів у серпні увійшли торгові мережі Цитрус та Intertop, а також інтернет-магазини Rozetka і Le Boutique.
Factum Group представила аналітичний звіт по ринку інтернет-реклами України в серпні 2018 року. За даними компанії, найбільш активними рекламодавцями в онлайні в серпні залишалися представники сфери рітейлу і e-commerce, частка яких в загальному обсязі склала 28%.
Лідером в рейтингу найбільших рекламодавців за часткою рекламних виходів в минулому місяці також став представник рітейл-галузі – Цитрус. Друге місце зайняв бренд Ahmad Tea, а третє – онлайн-майданчик оголошень про продаж товарів OLX. Також в топ-20 рекламодавців за часткою рекламних виходів увійшла мережа взуттєвих магазинів Intertop, замикає 20-ку найбільших в серпні шопінг-клуб Le Boutique.
Цікаво, що за часткою виходів відеореклами безумовним лідером серпня став інтернет-супермаркет Rozetka з показником 7,6%. У топ-20 найбільших також увійшли великі мережі техніки та електроніки Comfy і Алло.
Також відзначимо, що в десятку найбільших рекламодавців UAnet в категорії E-commerce\рітейл увійшли інтернет-магазини MakeUp, eobuv, Kasta, Bon Prix та інші.
Повна версія дослідження доступна за посиланням.
Читайте також –
Рейтинг UANet за серпень: Rozetka, OLX і Aliexpress нарощують охоплення