RDBExpo-2019: головне про маркетинг та рекламу в сесії “Маркетинг. PR. Digital”
Топ-менеджери Intertop, МФК Gulliver, Kasta, Comfy, RocketData.io та Bespoke Marketing розкажуть на RDBExpo-2019 про актуальні тренди в маркетингу і PR.
Цей текст доступний також російською мовою
Представляємо першу сесію другого залу Третьої міжнародної спеціалізованої виставки індустрії рітейлу та девелопменту Retail&Development Business Expo – 2019: «Маркетинг. PR. Digital”, яка пройде 29 березня в Києві в НСК Олімпійський.
Таймінг сесії: 10:00 — 12:00
10:00 – 10:20 – Валерія Толочина, Chief Marketing Officer Intertop, виступить з презентацією «Переосмислення “шляху клієнта” в новому цифровому світі»
Тези її виступу:
- Особливості “Шляху клієнта” в омніканальному рітейлі
- Використання карти “шлях клієнта” для збільшення продажів
Валерія більше 17 років працює в області реклами, маркетингу та PR. З 2010 року – маркетинг-директор Intertop Ukraine, відповідає за мережі магазинів взуття і одягу Intertop, Armani Exchange, Emporio Armani, Clarks, Ecco, Geox, Marc O’Polo, Napapijri, Skechers, Timberland і The North Face, а також онлайн-магазин intertop.ua і розвиток власної торговельної марки Braska.
10:20 – 10:40 – Катерина Жураківська, маркетинг-директор МФК Gulliver, виступить з презентацією “Як залишатися в тренді, коли тобі вже 5 років!”
Тези її виступу:
1. Gulliver – це не тільки про шопінг і розваги, але і про емоції. Як Gulliver вдається протягом 5 років дивувати.
2. Унікальні магніти Gulliver.
3. Як залучати клієнтів.
4. Нові ВАУ-проекти Gulliver.
Катерина більше 15 років років працює в маркетингу. З них майже 10 років на стороні рекламних агентств різної спрямованості від BTL і ATL до спецпроектів, в таких компаніях, як холдинг ADV group, Aprel Solutions та інших. Також протягом шести років Катерина працює в девелопменті і пройшла шлях від маркетинг-менеджера до керівника департаменту маркетингу мережі ТРЦ Караван. На даний момент займає позицію маркетинг-директора МФК Gulliver.
10:40 – 11:00 – Ольга Бєлікова, Head of SMM, Kasta, виступить з презентацією «Віжуали для SMM. Які фото продають, а які ні»
Серед іншого, вона розповість:
- Чим фото для соцмереж відрізняються від фото для інших рекламних каналів
- Фото, які продають. Основні ознаки і як цього досягти
- Як працювати з фотографом і стилістом
- Що робити, якщо ви продаєте нефотогенічні послуги або товар
- Свого контенту немає, що робити
- Максимальна економія. Самостійна зйомка на айфон, що потрібно знати
Ольга працювала SMM-менеджером в мережі ресторанів Сави Лібкіна, SMM-менеджером в rabota.ua і PR-менеджером в Eda.ua. У Kasta займається виробництвом контенту і роботою з соцмережами.
11:00 – 11:20 – Саша Жиляєв, керівник відділу діджитал і бренд-маркетингу Comfy виступить з презентацією «Comfy. Раціональність на несерйозних щах!” і розповість про сміливу рекламу, яка провокує, її результати і принципи.
Саша працює в маркетингу 16 років, в Comfy – з моменту його створення. Останні п’ять років очолює діджитал-маркетинг в компанії. Є бренд-амбасадором Comfy.
11:20 – 11:40 – Женя Баглай, концептолог, засновник спеціалізованого маркетингового агентства Bespoke Marketing, виступить з презентацією «Чат-боти в рітейлі. За і проти».
Вона розповість про:
- Основні маркетингові тренди і тенденції ринку рітейлу і девелопменту. Що нас чекає в майбутньому?
- Digital-маркетинг в рітейлі, як завоювати клієнта? Чат-боти – модна іграшка або новий стандарт? Переваги та недоліки автоматизованої комунікації.
- Українські та зарубіжні кейси впровадження інструменту.
Женя має 17-річний досвід роботи в комерційній нерухомості. Кар’єру починала в міжнародній компанії з імпорту продуктів харчування, потім перейшла на посаду консультанта з нерухомості, а пізніше – керівника проекту в консалтингову компанію Colliers International Ukraine. Стояла біля витоків формування ринку комерційної нерухомості.
У 2005 році стала засновником і керуючим партнером компанії SQM Experts, яка займається консалтингом у торговельній та розважальній нерухомості. У 2018 році відкрила разом з партнером Владиславом Вахильчуком перше в Україні спеціалізоване маркетингове агентство Bespoke Marketing. Основним напрямком діяльності агентства є маркетингові послуги повного циклу для клієнтів сфери девелопменту і рітейлу.
Спікер, автор статей на спеціалізованих і ділових ресурсах.
11:40 – 12:00 – Дарина Данилова, СЕО і co-founder RocketData.io, виступить з презентацією «Трансформація поведінки сучасного споживача. Як перетворити онлайн-пошук в офлайн-покупку»
Ключові тези виступу:
- Особливості поведінки сучасних інтернет-користувачів – результати дослідження RocketData;
- Що таке локальний пошук, огляд основних каналів;
- Як рітейлеру використовувати канали локального пошуку для збільшення конверсії онлайн-користувачів в офлайн-покупців.
Дарина десять років працює в digital-маркетингу. Входить в число успішних підприємниць Білорусі.
Модератор сесії:
Микола Маранчак, Digital-маркетолог і журналіст Ukrainian Retail Association
Микола близько 10 років працює в PR і digital-маркетингу. Очолював ці напрямки в компаніях Baltic Training Group, Рішення і Перспективи, Консалт Ресурс, Backstage та інших. Є викладачем Київського національного університету культури і мистецтв. Останні три роки працює журналістом і Digital-маркетологом Асоціації рітейлерів України.
Нагадаємо, Третя міжнародна спеціалізована виставка індустрії рітейлу та девелопменту Retail&Development Business Expo–2019 відбудеться 28-29 березня в Києві в НСК Олімпійський.
Вас чекає:
- 3 конференц-зали і більше 60 топ-спікерів;
- 3 поверхи експозиції, де будуть представлені близько 75 компаній;
- більше 2000 гостей, представники від 500 компаній;
- активний networking з реальною можливістю зав’язати корисні знайомства для розвитку свого бізнесу і майбутніх колаборацій;
- мобільний додаток для зручності спілкування між учасниками і для призначення зустрічей
Більш детальну інформацію про RDBExpo можна отримати за посиланням: https://rau.ua/novyni/retail-development-business-expo2/
Читайте також про сесію –