
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Aliexpress.com став єдиним гравцем українського e-commerce, у якого вийшло збільшити охоплення і піднятися на кілька позицій в червневому рейтингу Kantar TNS CMeter.
Дані desktop дослідження Kantar TNS CMeter в червні свідчать про те, що охоплення українських e-commerce проектів знизилися, проте це не завадило їм залишитися на своїх позиціях.
Охоплення OLX.ua зменшилося майже на 2%, до 48,62%, але це не завадило ресурсу залишитися в п’ятірці, на четвертій позиції. Prom.ua залишається на 7-му місці, незважаючи на зменшення охоплення майже на відсоток, до 41,63. Також і Rozetka.ua – займає все теж місце, але охоплення її зменшилося з 38,62 до 37,8.
Aliexpress.com – єдиний ресурс, який збільшив в червні охоплення, правда, не більше ніж на відсоток, з 18,99 до 19,68, і завдяки цьому піднявся з 17-ї позиції на 15-ю. Нова пошта, навіть незважаючи на зменшення охоплення в 1,5%, не змістилася з 20-ї позиції.
Повний топ-25 виглядає наступним чином: