Призначення в рітейлі: WOG, Varus, Фокстрот, АТБ, Multiplex, Arricano та інші

Призначення в рітейлі: WOG, Varus, Фокстрот, АТБ, Multiplex, Arricano та інші

19.12.2019 08:15
  986
Виктор Нагорский

Які зміни відбулися в листопаді-грудні 2019 року на топ-посадах українських компаній сфери рітейлу, девелопменту та суміжних галузей.

Цей матеріал доступний російською мовою

Master Zoo

Компанія Master Zoo ввела посаду керівника розвитку мережі, яку зайняв Сергій Антонов. Його досвід роботи в сфері рітейлу і торговельної нерухомості становить понад десяти років. До приходу в Master Zoo Сергій сім років займався розвитком мережі супермаркетів Сільпо на посаді заступника голови департаменту розвитку. А до цього працював у консалтинговій компанії UTG. Як розповів Сергій в коментарі RAU, зміни в топ-менеджменті спрямовані на посилення ключових позицій компанії. У 2020 році Master Zoo продовжить розширення мережі магазинів, а також реформат торгових точок.

«Серед моїх ключових завдань будуть: збереження лідерства мережі в сфері рітейлу товарів для тварин, а також масштабування і збільшення мережі зоомаркетів до 130-ти за три роки. Пріоритетом для розвитку будуть міста-мільйонники: Київ, Харків, Львів, Дніпро і Одеса. При цьому будуть розглядатися вдалі локації для відкриття і в інших містах», – зазначив Антонов, уточнивши, що зараз мережа нараховує більше 85-ти торгових об’єктів.

АТБ-маркет

Корпорація АТБ розширила Раду директорів до п’яти осіб, а також призначила нового в.о. генерального директора мережі АТБ-маркет. Як повідомили RAU в прес-службі компанії, структурні зміни в Раді директорів корпорації та керівництві мережі магазинів відбулися 1 грудня. Зокрема, з цієї дати до складу Ради увійшов Дмитро Євтєєв, який раніше обіймав посаду генерального директора ТОВ «АТБ-маркет». Крім нього до Ради директорів корпорації входять Борис Марков (голова Ради, генеральний директор корпорації АТБ), Ігор Яцута (перший заступник гендиректора), Юрій Гусєв (заступник гендиректора з безпеки) і Олександр Токар (заступник гендиректора).

Що стосується позиції генерального директора мережі АТБ-маркет, то цю посаду посіла Наталія Шаповалова, яка раніше займала пост заступника гендиректора. Ось тільки поки що новий керівник буде працювати з приставкою в.о. Нагадаємо, це вже не перші кадрові зміни в топ-менеджменті АТБ-маркет в поточному році. У серпні пост директора з маркетингу мережі залишив Костянтин Мельников, який пропрацював в найбільшій українській мережі магазинів близько десяти років. Його місце зайняв Валерій Бондар, який раніше працював у мережах супермаркетів Клас, Varus і Брусничка.

Arricano

Рада директорів девелоперської компанії Arricano Real Estate plc, яка управляє низкою ТРЦ в Києві та регіонах України, призначила Анну Чуботіну генеральним директором на постійній основі. Як повідомила RAU прес-служба Arricano, відповідне рішення було затверджено зборами Ради директорів від 12 грудня. Раніше, з 20 вересня цього року, Анна керувала компанією в якості виконуючого обов’язки СЕО після звільнення з Arricano Михайла Меркулова.

«Наші пріоритети – це посилення конкурентних переваг кожного ТРЦ як у Києві, так і в регіонах, пошук нових форматів взаємовигідного співробітництва з орендарями, результативних інструментів маркетингового просування, розвитку команди та інновацій в менеджменті», – прокоментувала Анна Чуботіна. Нагадаємо, Анна володіє більш ніж 17-річним досвідом роботи в сфері комерційної нерухомості, дев’ять з яких були в JLL Україна. Вона працювала з такими компаніями як ТОВ «СвітЛенд Україна», King Cross Group, DCH Real Estate і Kray Property. А в березні 2016-го була призначена директором департаменту торгових площ Arricano.

EVO Group

Саша Жиляєв очолив напрямок бренд-маркетингу в одній з найбільших e-commerce компаній України – групі EVO. Як розповів в коментарі RAU директор з розвитку EVO Денис Горовий, Жиляєв відповідатиме за бренд-стратегію всієї групи, в яку входять маркетплейси Prom, Bigl, Shafa, Crafta, торгова площадка Zakupki, а також онлайн-сервіс замовлення послуг Kabanchik і онлайн-сервіс електронного документообігу Вчасно. Раніше Жиляєв більше 17 років працював в мережі магазинів побутової техніки та електроніки Comfy. Протягом останніх п’яти років топ-менеджер очолював напрямок digital-маркетингу рітейлера.

«Роль Саші передбачає формування бренд-стратегії для проектів EVO, стратегії медійного просування брендів і прямої реклами, та багато іншого, що принесе відчутну користь для наших клієнтів: покупців і підприємців. У Саші величезний досвід у створенні брендів. Ми віримо, що разом з ним і його командою кожен проект EVO зможе найкращим чином розповісти про цінності для клієнтів і відмінність від інших брендів», – прокоментував Горовий.

Фокстрот

Зміни в топ-менеджменті відбулися в мережі супермаркетів техніки та електроніки Фокстрот. В’ячеслав Поврозник, який займав пост виконавчого директора останні сім років, переходить на посаду члена наглядової ради Фокстрот. На його посаду як в.о. призначений 44-річний керівник управління продажів рітейлера Олексій Зозуля. Як уточнили в прес-службі компанії, в наглядовій раді В’ячеслав Поврозник буде відповідати за подальший розвиток e-commerce і реалізацію стратегії омніканального Фокстрот. А головні цілі Олексія Зозулі – зберегти лідерські позиції бренду, забезпечити якісні та кількісні показники зростання бізнесу за обома напрямками (офлайн і онлайн), а також продовжити розпочаті внутрішні реформи.

З групою компаній Фокстрот Олексія пов’язує період з 2005 по 2011 рік. У «Фокстрот. Техніка для дому» він побудував кар’єру з посади керівника регіональної служби роздрібних продажів до поста операційного директора. З 2010 по 2011 рік – керував проектом в «Депот Девелопмент Груп», що входить до групи компаній Фокстрот (управління нерухомістю). У 2011-13 роках Олексій очолював компанію Фармастор (мережі Аптека доброго дня, Сiмейна аптека), а в 2013-18 – був операційним директором в компанії «РУШ» (лінія магазинів EVA). У березні 2019 року повернувся до Фокстрот на посаду начальника управління продажів.

Аптека доброго дня

Директором з маркетингу мережі Аптека доброго дня став Максим Колєсніков, який раніше обіймав аналогічну посаду в мережі супермаркетів побутової техніки та електроніки Eldorado. Як уточнив Колєсніков в коментарі RAU, його ключовими завданнями в компанії буде розвиток портфеля брендів і зростання частки ринку. До виконання своїх обов’язків він приступив з листопада.

Раніше, в серпні поточного року, Максим залишив пост маркетинг-директора мережі магазинів Eldorado, де пропрацював більше двох років. До цього топ-менеджер також працював в Moyo (2016-17, Chief Marketing Officer), Revolution Grill (2014-16, директор), Yumgiscor Holding (заступник генерального директора) і Фора (2008-11, Chief Marketing Officer).

Multiplex

Віталій Писаренко залишив пост генерального директора найбільшої в Україні мережі кінотеатрів Multiplex. Про своє звільнення з посади СЕО топ-менеджер повідомив на своїй сторінці в соціальній мережі Instagram. «З особистих причин я змушений покинути пост СЕО кращої мережі кінотеатрів України. Я залишуся в компанії в якості члена Ради директорів», – написав він. Писаренко очолив компанію восени 2018 року, змінивши на посаді генерального директора Інну Янакаєву. До цього, з грудня 2015-го, Писаренко працював комерційним директором Multiplex.

Після звільнення Віталія посаду СЕО Multiplex зайняв Роман Романчук. Свій професійний шлях Роман розпочинав в компанії McDonald’s. Потім була компанія Food Master, де топ-менеджер керував мережею ресторанів швидкого харчування Смачна картопля, а пізніше – мережею кав’ярень Кофе Тайм та Віденські булочки. У 2008 році Роман був призначений генеральним директором компанії Сушия, яка на той момент об’єднувала дев’ять ресторанів. Завдяки активному розвитку під його керівництвом Сушия стала найбільшою мережею ресторанів японської кухні в Україні, яка нараховує 50 закладів у 12-ти містах країни. У 2017 році Романчук заснував компанію Panna group. Тоді ж було відкрито перший ресторан мережі Panna Pasticceria.

WOG

Посаду керівника дирекції управління магазинами мережі автозаправних комплексів WOG з 15 листопада зайняв Павло Шибаєв. Він буде відповідати за розвиток непаливного бізнесу компанії. Практично весь професійний шлях Шибаєва пов’язаний з ринком рітейлу. Більше 15-ти років Павло займався управлінням закупівлями і категорійним менеджментом, працюючи як в національних продуктових мережах (ЕКО маркет, Фуршет), так і в регіональних проектах (МД-Рітейл, Бі-маркет). Топ-менеджер також брав участь в розробці й запуску проекту магазинів ультрамалого формату КОЛО, де відповідав за організацію комерційної діяльності компанії.

Varus

Низка кадрових змін сталася в мережі супермаркетів Varus. Зокрема, пост маркетинг-директора мережі залишила Анна Швед. Вона очолювала департамент маркетингу рітейлера більше двох років – з вересня 2017-го. До цього Анна близько року обіймала посаду директора з маркетингу в мережі магазинів дитячих товарів Chicco. У портфоліо топ-менеджера також робота в Intertop Ukraine (2011-16, Head of CRM) і мережі супермаркетів Сільпо (2007-11, Head of Marketing communications, CRM). Відзначимо, що ім’я нового маркетинг-директора Varus поки що невідомо. У прес-службі компанії пообіцяли повідомити про призначення пізніше.

Крім того, на посаду директора з цифрової трансформації Varus призначено Андрія Боброва, який раніше обіймав посаду заступника директора з IT в мережі автозаправних комплексів WOG. Там він відповідав за розробку, впровадження, експлуатацію та тотальну діджиталізацію всіх процесів. «Мені поставлені серйозні й амбітні завдання, в тому числі зі корочення часу обслуговування клієнтів до мінімально можливого; роботизация і переклад всіх можливих виробничих та бізнес-процесів в цифрове поле, а також максимальний розвиток технології Self-Service», – прокоментував своє призначення Бобров.

Uklon

Данило Ваховський залишив пост директора з маркетингу Uklon, пропрацювавши в компанії більше двох років. Як пише портал MMR, з листопада його місце зайняв Вадим Іщенко. Раніше Вадим займав керівні пости в маркетингу таких компаній як Metro Cash & Carry Ukraine, Samsung Electronics, Sony, KIWI. В цілому у топ-менеджера близько 11 років досвіду в сфері маркетингу.

«Мене вразило як Uklon, зіткнувшись із зарубіжними гігантами, не просто встояв, а обернув це в свою користь і став сильним брендом на українському ринку. У 2020 році Uklon продовжить всеукраїнську експансію і не тільки. Своїм завданням я вважаю зміцнення статусу компанії як сильного конкурента в кожному місті та країні, де вона розгорне свою діяльність», – прокоментував Іщенко.

Читайте також наш попередній огляд – 

Призначення в рітейлі: Fozzy Group, ЕКО маркет, Eldorado, LC Waikiki, Watsons та інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку