
Фінансова директорка Eva Лілія Воленко визнана однією з найкращих CFO України


Які зміни відбулися в листопаді-грудні 2019 року на топ-посадах українських компаній сфери рітейлу, девелопменту та суміжних галузей.
Цей матеріал доступний російською мовою
Компанія Master Zoo ввела посаду керівника розвитку мережі, яку зайняв Сергій Антонов. Його досвід роботи в сфері рітейлу і торговельної нерухомості становить понад десяти років. До приходу в Master Zoo Сергій сім років займався розвитком мережі супермаркетів Сільпо на посаді заступника голови департаменту розвитку. А до цього працював у консалтинговій компанії UTG. Як розповів Сергій в коментарі RAU, зміни в топ-менеджменті спрямовані на посилення ключових позицій компанії. У 2020 році Master Zoo продовжить розширення мережі магазинів, а також реформат торгових точок.
«Серед моїх ключових завдань будуть: збереження лідерства мережі в сфері рітейлу товарів для тварин, а також масштабування і збільшення мережі зоомаркетів до 130-ти за три роки. Пріоритетом для розвитку будуть міста-мільйонники: Київ, Харків, Львів, Дніпро і Одеса. При цьому будуть розглядатися вдалі локації для відкриття і в інших містах», – зазначив Антонов, уточнивши, що зараз мережа нараховує більше 85-ти торгових об’єктів.
Корпорація АТБ розширила Раду директорів до п’яти осіб, а також призначила нового в.о. генерального директора мережі АТБ-маркет. Як повідомили RAU в прес-службі компанії, структурні зміни в Раді директорів корпорації та керівництві мережі магазинів відбулися 1 грудня. Зокрема, з цієї дати до складу Ради увійшов Дмитро Євтєєв, який раніше обіймав посаду генерального директора ТОВ «АТБ-маркет». Крім нього до Ради директорів корпорації входять Борис Марков (голова Ради, генеральний директор корпорації АТБ), Ігор Яцута (перший заступник гендиректора), Юрій Гусєв (заступник гендиректора з безпеки) і Олександр Токар (заступник гендиректора).
Що стосується позиції генерального директора мережі АТБ-маркет, то цю посаду посіла Наталія Шаповалова, яка раніше займала пост заступника гендиректора. Ось тільки поки що новий керівник буде працювати з приставкою в.о. Нагадаємо, це вже не перші кадрові зміни в топ-менеджменті АТБ-маркет в поточному році. У серпні пост директора з маркетингу мережі залишив Костянтин Мельников, який пропрацював в найбільшій українській мережі магазинів близько десяти років. Його місце зайняв Валерій Бондар, який раніше працював у мережах супермаркетів Клас, Varus і Брусничка.
Рада директорів девелоперської компанії Arricano Real Estate plc, яка управляє низкою ТРЦ в Києві та регіонах України, призначила Анну Чуботіну генеральним директором на постійній основі. Як повідомила RAU прес-служба Arricano, відповідне рішення було затверджено зборами Ради директорів від 12 грудня. Раніше, з 20 вересня цього року, Анна керувала компанією в якості виконуючого обов’язки СЕО після звільнення з Arricano Михайла Меркулова.
«Наші пріоритети – це посилення конкурентних переваг кожного ТРЦ як у Києві, так і в регіонах, пошук нових форматів взаємовигідного співробітництва з орендарями, результативних інструментів маркетингового просування, розвитку команди та інновацій в менеджменті», – прокоментувала Анна Чуботіна. Нагадаємо, Анна володіє більш ніж 17-річним досвідом роботи в сфері комерційної нерухомості, дев’ять з яких були в JLL Україна. Вона працювала з такими компаніями як ТОВ «СвітЛенд Україна», King Cross Group, DCH Real Estate і Kray Property. А в березні 2016-го була призначена директором департаменту торгових площ Arricano.
Саша Жиляєв очолив напрямок бренд-маркетингу в одній з найбільших e-commerce компаній України – групі EVO. Як розповів в коментарі RAU директор з розвитку EVO Денис Горовий, Жиляєв відповідатиме за бренд-стратегію всієї групи, в яку входять маркетплейси Prom, Bigl, Shafa, Crafta, торгова площадка Zakupki, а також онлайн-сервіс замовлення послуг Kabanchik і онлайн-сервіс електронного документообігу Вчасно. Раніше Жиляєв більше 17 років працював в мережі магазинів побутової техніки та електроніки Comfy. Протягом останніх п’яти років топ-менеджер очолював напрямок digital-маркетингу рітейлера.
«Роль Саші передбачає формування бренд-стратегії для проектів EVO, стратегії медійного просування брендів і прямої реклами, та багато іншого, що принесе відчутну користь для наших клієнтів: покупців і підприємців. У Саші величезний досвід у створенні брендів. Ми віримо, що разом з ним і його командою кожен проект EVO зможе найкращим чином розповісти про цінності для клієнтів і відмінність від інших брендів», – прокоментував Горовий.
Зміни в топ-менеджменті відбулися в мережі супермаркетів техніки та електроніки Фокстрот. В’ячеслав Поврозник, який займав пост виконавчого директора останні сім років, переходить на посаду члена наглядової ради Фокстрот. На його посаду як в.о. призначений 44-річний керівник управління продажів рітейлера Олексій Зозуля. Як уточнили в прес-службі компанії, в наглядовій раді В’ячеслав Поврозник буде відповідати за подальший розвиток e-commerce і реалізацію стратегії омніканального Фокстрот. А головні цілі Олексія Зозулі – зберегти лідерські позиції бренду, забезпечити якісні та кількісні показники зростання бізнесу за обома напрямками (офлайн і онлайн), а також продовжити розпочаті внутрішні реформи.
З групою компаній Фокстрот Олексія пов’язує період з 2005 по 2011 рік. У «Фокстрот. Техніка для дому» він побудував кар’єру з посади керівника регіональної служби роздрібних продажів до поста операційного директора. З 2010 по 2011 рік – керував проектом в «Депот Девелопмент Груп», що входить до групи компаній Фокстрот (управління нерухомістю). У 2011-13 роках Олексій очолював компанію Фармастор (мережі Аптека доброго дня, Сiмейна аптека), а в 2013-18 – був операційним директором в компанії «РУШ» (лінія магазинів EVA). У березні 2019 року повернувся до Фокстрот на посаду начальника управління продажів.
Директором з маркетингу мережі Аптека доброго дня став Максим Колєсніков, який раніше обіймав аналогічну посаду в мережі супермаркетів побутової техніки та електроніки Eldorado. Як уточнив Колєсніков в коментарі RAU, його ключовими завданнями в компанії буде розвиток портфеля брендів і зростання частки ринку. До виконання своїх обов’язків він приступив з листопада.
Раніше, в серпні поточного року, Максим залишив пост маркетинг-директора мережі магазинів Eldorado, де пропрацював більше двох років. До цього топ-менеджер також працював в Moyo (2016-17, Chief Marketing Officer), Revolution Grill (2014-16, директор), Yumgiscor Holding (заступник генерального директора) і Фора (2008-11, Chief Marketing Officer).
Віталій Писаренко залишив пост генерального директора найбільшої в Україні мережі кінотеатрів Multiplex. Про своє звільнення з посади СЕО топ-менеджер повідомив на своїй сторінці в соціальній мережі Instagram. «З особистих причин я змушений покинути пост СЕО кращої мережі кінотеатрів України. Я залишуся в компанії в якості члена Ради директорів», – написав він. Писаренко очолив компанію восени 2018 року, змінивши на посаді генерального директора Інну Янакаєву. До цього, з грудня 2015-го, Писаренко працював комерційним директором Multiplex.
Після звільнення Віталія посаду СЕО Multiplex зайняв Роман Романчук. Свій професійний шлях Роман розпочинав в компанії McDonald’s. Потім була компанія Food Master, де топ-менеджер керував мережею ресторанів швидкого харчування Смачна картопля, а пізніше – мережею кав’ярень Кофе Тайм та Віденські булочки. У 2008 році Роман був призначений генеральним директором компанії Сушия, яка на той момент об’єднувала дев’ять ресторанів. Завдяки активному розвитку під його керівництвом Сушия стала найбільшою мережею ресторанів японської кухні в Україні, яка нараховує 50 закладів у 12-ти містах країни. У 2017 році Романчук заснував компанію Panna group. Тоді ж було відкрито перший ресторан мережі Panna Pasticceria.
Посаду керівника дирекції управління магазинами мережі автозаправних комплексів WOG з 15 листопада зайняв Павло Шибаєв. Він буде відповідати за розвиток непаливного бізнесу компанії. Практично весь професійний шлях Шибаєва пов’язаний з ринком рітейлу. Більше 15-ти років Павло займався управлінням закупівлями і категорійним менеджментом, працюючи як в національних продуктових мережах (ЕКО маркет, Фуршет), так і в регіональних проектах (МД-Рітейл, Бі-маркет). Топ-менеджер також брав участь в розробці й запуску проекту магазинів ультрамалого формату КОЛО, де відповідав за організацію комерційної діяльності компанії.
Низка кадрових змін сталася в мережі супермаркетів Varus. Зокрема, пост маркетинг-директора мережі залишила Анна Швед. Вона очолювала департамент маркетингу рітейлера більше двох років – з вересня 2017-го. До цього Анна близько року обіймала посаду директора з маркетингу в мережі магазинів дитячих товарів Chicco. У портфоліо топ-менеджера також робота в Intertop Ukraine (2011-16, Head of CRM) і мережі супермаркетів Сільпо (2007-11, Head of Marketing communications, CRM). Відзначимо, що ім’я нового маркетинг-директора Varus поки що невідомо. У прес-службі компанії пообіцяли повідомити про призначення пізніше.
Крім того, на посаду директора з цифрової трансформації Varus призначено Андрія Боброва, який раніше обіймав посаду заступника директора з IT в мережі автозаправних комплексів WOG. Там він відповідав за розробку, впровадження, експлуатацію та тотальну діджиталізацію всіх процесів. «Мені поставлені серйозні й амбітні завдання, в тому числі зі корочення часу обслуговування клієнтів до мінімально можливого; роботизация і переклад всіх можливих виробничих та бізнес-процесів в цифрове поле, а також максимальний розвиток технології Self-Service», – прокоментував своє призначення Бобров.
Данило Ваховський залишив пост директора з маркетингу Uklon, пропрацювавши в компанії більше двох років. Як пише портал MMR, з листопада його місце зайняв Вадим Іщенко. Раніше Вадим займав керівні пости в маркетингу таких компаній як Metro Cash & Carry Ukraine, Samsung Electronics, Sony, KIWI. В цілому у топ-менеджера близько 11 років досвіду в сфері маркетингу.
«Мене вразило як Uklon, зіткнувшись із зарубіжними гігантами, не просто встояв, а обернув це в свою користь і став сильним брендом на українському ринку. У 2020 році Uklon продовжить всеукраїнську експансію і не тільки. Своїм завданням я вважаю зміцнення статусу компанії як сильного конкурента в кожному місті та країні, де вона розгорне свою діяльність», – прокоментував Іщенко.
Читайте також наш попередній огляд –
Призначення в рітейлі: Fozzy Group, ЕКО маркет, Eldorado, LC Waikiki, Watsons та інші