Березневі призначення в рітейлі: Mеtro Cash&Carry Україна, Fozzy Group, Спортмастер, Vodafone Retail та український офіс Apple
Які зміни відбулися у березні 2021 року на топ-посадах українських компаній сфер рітейлу та суміжних галузей.
Mеtro Cash&Carry Україна
В Mеtro Cash&Carry Україна у березні відбулось відразу дві важливі зміни в директораті – було призначено нового генерального директора та нового директора з персоналу.
Замість Тіно Цайске, який близько двох років був гендиректором Mеtro Cash&Carry Україна, український підрозділ німецького рітейлера Metro Cash & Carry очолить Олена Вдовиченко – директор з продажів та операційної діяльності Mеtro Cash & Carry Україна.
Це перше в історії Metro Україна внутрішнє призначення на посаду генерального директора. На цій посаді Олена стане наступницею Тіно Цайске, який прийняв пропозицію очолити Metro Cash&Carry Китай з 1 травня 2021 року.
Олена Вдовиченко розпочала свою кар’єру в Mеtro Cash&Carry Україна у вересні 2005 року та обіймала різні посади в межах департаменту логістики. У листопаді 2013 року вона була призначена на посаду начальника управління організації ланцюгів постачання Mеtro Cash & Carry Україна, а пізніше обійняла посаду начальника управління продовольчих товарів, перш ніж перейти на посаду заступника комерційного директора в липні 2017 року. У травні 2018 року Олену було призначено на посаду комерційного директора, а з жовтня 2020 року вона стала директором з продажів та операційної діяльності.
Протягом останніх років Олена, разом із командою, досягла високих результатів, а саме:
- впровадила процес категорійного реінжинірингу та визначила стратегію розвитку власних торгових марок Metro, що, у свою чергу, дозволило підвищити продажі ВТМ на більш ніж 50% у порівнянні із минулим роком;
- домоглася того, що власна фабрика Metro з фасування круп стала постачальником номер один із подвійним приростом продажів;
- започаткувала проект Фермове, що дав можливість підтримати розвиток локального фермерства та запропонувати українцям якісну продукцію від місцевих виробників за доступною ціною.
Впродовж двох років Тіно Цайске був зосереджений на втіленні стратегічного плану розвитку компанії з метою максимізації продажів та прибутковості, а також розвитку співробітників для забезпечення найкращих бізнес-результатів. Окрім цього, завданням номер один для Тіно протягом останнього року було зберегти бізнес в умовах пандемії COVID-19, з яким він відмінно впорався: компанія змогла не лише подолати труднощі, а й досягти поставлених цілей.
Новим директором з персоналу Mеtro Cash & Carry Україна призначено Анну Толмачову. Свої посадові обов’язково вона почала виконувати з 1 квітня 2021 року. Ірина Брижак, яка з 2016 року очолювала HR-функцію в компанії, прийняла пропозицію обійняти посаду директора з персоналу однієї із країн присутності МЕТRО з 1 травня 2021 року.
“За останні 5 років Ірина Брижак згуртувала сильну команду, вдосконалила та спростила процеси HR-функції, впровадила грейдингову систему оплати праці та сформувала відповідну компенсаційну стратегію, водночас фокусуючись на розвитку лідерських компетенцій, та втілила в життя нову корпоративну культуру довіри та відкритості. Також Ірина доклала значних зусиль для впровадження гнучкого режиму роботи для всіх співробітників Офісу підтримки торговельних центрів”, – говориться в повідомленні компанії.
Анна Толмачова приєдналася до компанії Mеtro Cash&Carry Україна у вересні 2016 року на посаді керівника управління по роботі з талантами. За період роботи в компанії Анна впровадила цикл управління продуктивністю; заходи, пов’язані з навчанням та розвитком персоналу, що відповідали та підтримували стратегічні цілі організації; за її підтримки був розроблений бренд роботодавця, який дозволив Metro залучати, розвивати та зберігати таланти організації. Також Анна успішно трансформувала корпоративну культуру компанії у рамках концепції CARE, та стиль лідерства – в рамках концепції DARE.
У лютому 2020 року Анна вирішила розширити функціональний досвід у сфері HR за межами управління талантами та примножити своє управлінське портфоліо проектами з креативної та цифрової сфери бізнесу. У 2020 році Анна займала позицію HRD у міжнародному маркетинговому холдингу Digital Chain, де відповідала за становлення та трансформацію повного циклу HR-процесів для групи компаній, підтримку процесів злиття та поглинання, а також запуску стартапів та згортання проектів. Анна здобула професійну освіту за програмами SHRM та CIPD та має більш ніж 12-ти річний досвід в управлінні талантами у таких бізнес-сферах, як FMCG, IT, Digital та Retail.
У новій ролі Анна відповідатиме за реалізацію HR-стратегії Mеtro Cash&Carry Україна в межах бізнес-стратегії, приділяючи особливу увагу розвитку талантів, розкриттю потенціалу працівників та діджиталізації HR-процесів.
Vodafone Retail
Наприкінці березня на прес-конференції Vodafone Retail відбулось офіційне представлення нового директора компанії Vodafone Retail, яким стала Олена Мироненко. На цій позиції Олена змінила Дениса Позднякова, з яким укладався контракт на чотири роки. Перед ним стояла задача запустити та розвинути національну мережу магазинів Vodafone, з якою Денис успішно справився. Основні виклики нового директора – розвиток мережі в умовах жорстких карантинних обмежень та адаптація до змін споживацької поведінки.
Олена Мироненко закінчила Харківський інститут управління людськими ресурсами. За фахом – майстер ділового управління. Має 21-річний досвід роботи, з них 16-років – стаж управлінця.
Свою кар’єру у телекомі Олена починала з компанії Астеліт (нині lifecell) у 2005 році, де керувала різними регіональними підрозділами продажів. У 2013 році розпочала роботу в Київстар. А в 2017 році з посади директора роздрібної мережі Київстар перейшла до Vodafone, де очолила департамент масового ринку дирекції з продажу та абонентського обслуговування.
«Моїм головним завданням як директора Vodafone Retail буде об’єднати власну мережу, наші дилерські представництва та онлайн-магазин у єдину гомогенну мережу з єдиними стандартами і якістю обслуговування – максимально комфортною та професійною. Забезпечити безшовний перехід клієнта в рамках цих трьох різних структур», – відзначила Олена Мироненко.
Мережа «Thrash! Траш!»
Новим Head of Marketing мережі «Thrash! Траш!» компанії Fozzy Group стала колишня топ-менеджер La Famiglia та MD Group Єлизавета Антонюк. У компанії Fozzy Group Єлизавета розвиватиме бренд «Thrash! Траш!». Раніше вона працювала на аналогічній посаді в мережі Молоко від фермера, мережі ресторанів La Famiglia, а також PR-директором в MD Group (WALKER, G-Star Raw, Gant, Diesel та інші).
“Мене запросили розвивати відносно молодий формат холдингу Фоззі – маркети «Thrash! Траш!». Перед брендом стоять амбітні цілі, багато відкриттів цього року як в Києві, так і в регіонах. Мережа налічує сьогодні 62 магазини, ми сподіваємося подвоїти цю цифру вже в 2021 році”, – розповіла в коментарі RAU Єлизавета Антонюк.
Ключовим завданням на посаді Head of Marketing вона називає посилення напрямку маркетингу в бренді «Thrash! Траш!». Компанія Fozzy Group вивела на ринок цю мережу в форматі «жорстких дискаунтерів» у 2016 році. Гаслом мережі тоді було “Трощимо ціни!”. Вже за перший рік було відкрито 30 дискаунтерів Thrash! – зазвичай, на місці найменших за площею супермаркетів іншого бренду Fozzy Group – Сільпо. Проте пізніше від концепції відмовилися, а в 2020 році рітейлер почав відкриватися у новому форматі – Маркет Super «Thrash! Траш!».
Єлизавета Антонюк розпочала свою кар’єру на посаді PR-директора французького бренду домашнього декору Lalique в 2013 році. Пізніше працювала на аналогічній посаді в компанії MD Group, яка об’єднує брендові магазини WALKER, G-Star Raw, Gant, Pepe Jeans, Diesel, Accessorize, Tommy Hilfiger, DKNY Man та oodji. Звідти вона перейшла на посаду Head of Marketing мережі ресторанів La Famiglia, де пропрацювала два з половиною роки – з травня 2017-го до грудня 2019 року. Останній півтори роки – до березня 2021 року – Єлизавета очолювала цей напрямок в мережі магазинів Молоко від фермера.
Спортмастер
Головою Ради директорів Sportmaster Україна призначено Ігоря Чернова, який повернувся до керівництва компанії після завершення контракту гендиректора GO Sport Polska.
Для Спортмастер Україна це нова посада, поява якої стала результатом трансформації компанії згідно “Нової стратегії розвитку”. На посаді голови Ради директорів Ігор Чернов визначатиме внутрішню та зовнішню стратегії розвитку Спортмастер Україна. «У не найпростіший час для всього рітейлу, я радий повернутися в Україну в новій ролі, щоб визначати вектор розвитку компанії. Призначення на цю посаду для мене – мотивуючий виклик, який дозволить задіяти весь свій досвід і знання для вирішення нових завдань. Я виконав свою частину проекту Go Sport. Всі ключові технології та процеси впроваджені в компанію – це було основне завдання мого контракту. Go Sport продовжує працювати, після впровадження технологій ми бачимо великі перспективи на ринку”, – заявив Ігор Чернов.
Нагадаємо, 30 вересня 2019 року компанія Sportmaster Operations (Сінгапур) завершила операцію з купівлі мережі спортивних магазинів GO Sport Polska, що складається з 34-х магазинів загальною торговою площею 37 000 кв. м. Деякий час генеральний директор Sportmaster Ukraine Ігор Чернов займався управлінням обома мережами, але на початку 2020 року повністю перейшов на посаду General Director компанії GO Sport Polska в Польщі.
Посаду СЕО Sportmaster Ukraine продовжить займати Людмила Книш.
Український офіс Apple
31 березня українська юрособа компанії Apple – ТОВ «Еппл Україна» – змінила керівника. За інформацією порталу ain.ua до цієї дати керівником компанії, згідно державних баз, значився Роман Гуменюк, а з 31 березня ним став Пітер Денвуд.
За даними Linkedіn і ЗМІ, Пітер Рональд Денвуд працює в Apple c 2013 року і зараз займає посаду директора з міжнародного корпоративного права. Він вже брав участь в налагодженні роботи зовнішніх активів компанії. Зокрема, в 2019 році, коли Apple придбала британський стартап Spectral Edge Ltd, за даними Bloomberg, Денвуд став його керівником після того, як інші члени правління залишили свої повноваження. Раніше він також керував індійським офісом компанії. До роботи в Apple був партнером в Baker McKenzie.
Нагадаємо, останнім часом компанія регулярно шукає співробітників в київський офіс, який зареєстрований в Печерському районі Києва, в IQ Business Center. Українську юридичну особо компанія зареєструвала ще в квітні 2020 року, проте поки що невідомо про конкретні плани Apple щодо виходу на український ринок.
Читайте також –
Зимові призначення в рітейлі: Eldorado, Varus, Colin’s, Metro та інші