Формат “поштомаркет”: в чому особливості партнерських відділень Rozetka та Justin

Формат “поштомаркет”: в чому особливості партнерських відділень Rozetka та Justin

20.11.2019 04:00
  1231
Виктор Нагорский

Інтернет-супермаркет Rozetka і логістичний оператор Justin активізували розвиток партнерських відділень. Як працює цей формат і які переваги несе для компаній?

Цей матеріал доступний російською мовою

Зовсім нещодавно Rozetka і Justin відкрили таке відділення в Чернігові. Цей пункт видачі став першим для Rozetka за межами міст-мільйонників. А всього, за інформацією на сайті інтернет-супермаркету, зараз працює вже 26 міні-відділень Rozetka і Justin в Києві, Дніпрі, Львові, Одесі, Харкові та Чернігові. Слід зазначити, що для Justin це вже не перший досвід такого роду співпраці з онлайн-рітейлером. Логістичний оператор групи Fozzy, який менш ніж за 1,5 року відкрив понад 500 відділень в Україні, раніше налагодив схожу співпрацю й з іншими інтернет-магазинами. Про те, як виникла ідея кобрендингу з гравцями сфери e-commerce, а також про особливості партнерських відділень Justin + Rozetka і подальші плани розвитку проекту RAU розповів генеральний директор Justin Юрій Авдиш.

Формат кобренд-відділень в партнерстві з Rozetka був запущений відносно недавно. Він лягає в концепцію поштомаркетів за участю наших ключових партнерів з сегменту e-сommerce, які завдяки нашим відділенням мають прямий контакт зі своїми клієнтами. Одна з головних переваг – безкоштовна доставка для клієнтів інтернет-магазинів ще швидше, ніж зазвичай. Ми сервісно об’єднали поштові послуги, фінансові та торгівлю. І всі відділення Justin з перших днів працюють, дотримуючись цієї моделі. У нас в відділеннях можна відправити, отримати посилку, купити страховий пакет, оформити кредити у партнерів, отримати картку monobank.

Ідея додати цінності таким відділенням за рахунок колаборації з іншими брендами народжувалася зі стартом нашої роботи на ринку, і ми вперше втілили цей проект в життя під час роботи з партнером Parfums.

Партнер погодився закрити свої відділення і переїхати в наші найближчі локації, перевівши туди клієнтську базу і обсяг. Звичайно ж, нам довелося вирішувати і питання оформлення відділень, розробити правила спільної роботи двох брендів. У випадку з Rozetka ми вже масштабували цей проект, відкривши спочатку три, потім кілька десятків таких відділень.

Концептуально ми бачимо ці відділення, як точки продажів, де синергія всіх сервісів і брендів приносить максимально ефективний результат і партнерам, і кінцевим споживачам.

Площа таких відділень різна, від 40 до 1000 кв. м. Вони розраховані на 3-5 робочих місць з примірочною та окремою зоною для тестування товарів. У цих відділеннях працюють співробітники компанії Justin, які проходять додаткове навчання у наших партнерів для більш ефективного обслуговування клієнтів (в даному випадку в Rozetka – прим. ред.).

Як правило, міні-відділення розміщуються у великих ТРЦ або в окремо розташованих точках з великим трафіком.

При цьому Rozetka оформляє ті робочі зони, які будуть спеціалізуватися на видачі їх посилок, вхідну групу, веде зі свого сайту клієнтів в ці відділення, спільно ми вибудовуємо комунікацію щоб забезпечити необхідний трафік.

Ми впевнені, що формат виправдає наші очікування, і вже масштабуємо його в регіони, перш за все, в обласні центри. Перші такі відділення вже з’явилися в містах-мільйонниках, напрямок розвивається динамічно.

Вже найближчим часом ми анонсуємо старт міжнародної доставки і видачу міжнародних відправлень з Китаю, Європи, США.

Наша бізнес-модель передбачає, щоб ці відділення вирішували будь-яку потребу клієнта, мультиплікуючи вигоди і доходи всіх брендів партнерів.

Читайте також – 

У кур’єрів Нова пошта з’явились miniPOS термінали від ПриватБанку


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку