McDonald’s: підсумки 2023-го та плани на цей рік – нові ресторани, нові регіони, виторг та інше

McDonald’s: підсумки 2023-го та плани на цей рік – нові ресторани, нові регіони, виторг та інше

27.03.2024 08:30
  1564
Валерія Байда

Попри повномасштабну війну, в 2024 році компанія McDonald’s планує відкрити не менше шести нових ресторанів. Зокрема, в Ужгороді та Чернівцях – обласних центрах, де досі немає закладів бренду.

26 березня пройшла прес-конференція, в ході якої топ-менеджери McDonald’s розповіли про те, як мережа поновлювала роботу в Україні, відкривала нові заклади в 2023 році та продовжить це робити і в поточному році.  RAU публікує основне з прес-конференції.

Про результати роботи в 2023 році

На початку великої війни компанія зачинила всі свої заклади, але продовжила платити заробітну плату співробітникам. В серпні 2022 року команда почала працювати над поновленням роботи в країні. Як і весь ритейл в Україні, мали проблеми з персоналом, адже в компанії залишилося 50% команди.

З того часу відкрили двері 101 ресторан мережі (зі 117 існуючих), 10 з яких нові. Зокрема, відкриті заклади, розташовані на ключових автомагістралях і зручні для тих, хто в дорозі. Один із них у Житомирській області, поблизу села Глибочиця, став першим в Україні McDonald’s безпосередньо на автотрасі. Загалом ритейлер відкривав заклади у нових містах і містечках, як-от Вінниця, Кропивницький, Олександрія, Яремче, Крюковщина, Вишгород, Львів та Стоянка.

Наразі в компанії працює 9000 працівників.

Про виторг та інвестиції в 2023 році

У 2023 році McDonald’s інвестував у відкриття нових закладів 623 млн грн, в оновлення старих – 117 млн грн. Загалом інвестиції склали 1 млрд гривень.

Виторг мережі ресторанів швидкого харчування за 2023 рік зріс на 296,8%, до 12,9 млрд грн. Тож прибуток в минулому році сягнув 1,2 млрд грн, а 2022 рік компанія в Україні закінчила зі збитком 2 млрд грн.

В компанії McDonald’s 60% – це українські постачальники, зокрема, котлет з яловичини для бургерів та булочок. Зважаючи на те, що 40% – імпорт, в компанії кажуть, що як і весь український ритейл, в зв’язку з блокуванням українсько-польського кордону мають проблеми з логістикою.

Про популярність терміналів самообслуговування, доставку та застосунок

Минулого року термінали самообслуговування, розташовані у залах ресторанів, стали вибором №1 з-поміж способів замовлення та складають 45% замовлень від усіх каналів продажів. Попри таку популярність, звичайні каси досі мають попит, адже є клієнти, яким важлива комунікація.

Також щоб збільшити доступність і зручність послуги McDelivery, компанія розпочала співпрацю з іще одним партнером і відтепер працює з двома сервісами доставки – Glovo та Bolt Food.

А в мобільному застосунку McDonald’s кількість активних користувачів у 2023 році склала понад 470 000. Також впродовж минулого року компанія розробила персоніфіковані ваучери з вигідними пропозиціями, які надаються від початку 2024 року кожному користувачу залежно від особистих уподобань та історії використаних ваучерів. Крім того, для всіх будуть доступні й інші ваучери, приміром, на свята чи з інших приводів. 

Про благодійність

Компанія продовжує підтримувати діяльність благодійної організації “Фундація Дім Рональда МакДональда”, і в нових умовах збільшила кількість кампаній на підтримку благодійних ініціатив. Якщо понад 20 років основною кампанією була “Долонька щастя”, то у 2023 році в усіх відкритих ресторанах McDonald’s організував додаткові збори коштів: із продажу українських бургерів та спеціально випущених наборів благодійних різдвяних наліпок, впродовж яких сумарно вдалося зібрати 26,7 млн грн.

Зібрані кошти Фундація спрямовувала як на утримання cімейних rімнат, де безкоштовно перебувають батьки й родичі дітей, які хворіють, а також будівництво першого в Україні, будинку Рональда МакДональда на 50 кімнат при найбільшій дитячій лікарні Охматдит та програму «Продуктовий набір», створену у 2022 році на допомогу українським родинам, які постраждали від воєнних дій. А працівники McDonald’s долучалися до всіх проєктів як волонтери.  


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  42
Усі новини ринку