Олена Власюк, Fly Kids: Окупанти в Мелітополі відновили роботу комплексу під нашою назвою, вводячи в оману наших клієнтів

Олена Власюк, Fly Kids: Окупанти в Мелітополі відновили роботу комплексу під нашою назвою, вводячи в оману наших клієнтів

18.05.2022 08:30
  2604
Микола Маранчак

Керуюча мережею Fly Kids про ситуацію із зруйнованими і захопленими об’єктами, скорочення витрат, роботу команди і про те, чому саме зараз варто проводити час із дітьми в сімейно-розважальних комплексах.

Мережа Fly Kids – лідер ринку дитячих розваг в Україні з найбільшим числом сімейно-розважальних комплексів, що за роки свого існування завоював визнану популярність у маленьких відвідувачів та їх батьків. Компанія побудувала 18 сімейно-розважальних комплексів у різних куточках країни, і планувала відкриття ще шістьох парків до кінця 2022 року. Проте сталася війна. Як функціонують дитячі розважальні комплекси в умовах воєнного стану, скільки комплексів втрачено через окупантів і чому саме зараз варто проводити час із дітьми в сімейно-розважальних комплексах RAU розповіла керуюча мережею Fly Kids Олена Власюк.

– Які зміни зазнав ваш бізнес за 2,5 місяці війни? Що довелося кардинально змінити або вибудовувати з нуля?

– Наш бізнес зазнав значних змін. Наразі компанія працює тільки на 7% від товарообігу до початку війни. Кардинально прийшлося змінити підхід до бізнесу. Ми вже маємо досвід роботи під час карантинних обмежень, що дуже допомагає зараз оптимізувати витрати, переглянути перелік послуг.

– Скільки комплексів зараз працює? Чи вдалося зберегти всі, чи частина внаслідок військових дій постраждала?

– Наразі працює 9 комплексів з 17. На цей час ми втратили 3 комплекси. Два зруйновані вщент – Маріуполь та Сєвєродонецьк. Мелітополь знаходиться на окупованій території та захоплений місцевими зрадниками цього міста. Вони відновили роботу ДРЦ під нашою назвою, вводячи в оману наших клієнтів.

– Як змінилась відвідуваність Fly Kids після відновлення роботи?

– Після відновлювання роботи ми маємо: на Заході Україні відвідуваність від 15% до 20%; в інших регіонах від 5% до 10%.

– Які послуги наразі затребувані, а які, навпаки, можливо прийшлося поки припинити надавати?

– Припинити прийшлось такі послуги, як послуга няні, тому що не можемо залишити дитину без нагляду дорослих. Практично припинили святкувати дитячі дні народження, замовляти анімаційні програми. Не користується попитом ресторан на території комплексу.

– Яких заходів вживаєте аби мережа продовжувала працювати?

– Усі витрати, які не впливають на наші продажі та безпеку перебування у комплексі безпосередньо, скорочені на 90% або зовсім призупинені. Ми відновили всі акції для наших клієнтів, які були до початку військових дій. Запровадили знижку на вхідні квитки -50% для внутрішньо переміщених клієнтів. Проводимо розіграши та майстер-класи. Робимо все можливе, щоб наші гості відчували себе у безпеці та у гарному настрої. Ми вважаємо, що робота наших закладів дуже потрібна саме зараз. Це можливість дітям відчути себе щасливими, відволіктись від постійного стресу.

– Чи вдалося зберегти всю команду чи з якимось відсотком співробітників довелося тимчасово розлучитися?

– На цей період залучено 15% від центрального офісу та 25% співробітників безпосередньо на комплексах. Плануємо повернути всю свою команду після повернення довоєнних обсягів товарообігу. Наразі команда, яка залучена до запуску – багатофункціональна. Вона складається з фахівців, які володіють декількома бізнес-процесами.

– Як організовано роботу із забезпечення безпеки працівників та гостей комплексів?

– Ми працюємо згідно алгоритмів, які погоджені з адміністрацією ТРЦ.

– Чи вдалося з усіма орендодавцями домовитися про взаємовигідні умови на перші місяці війни?

– Так, існують певні домовленості з орендодавцями. Ці умови навряд чи можливо назвати взаємовигідними, але у перші місяці війни орендодавці підтримали нас в межах для них допустимих. Ми їм за це вдячні.

– З якими труднощами наразі стикаєтеся та які є шляхи їх подолання?

– Недостатність товарообігу, що не дає можливості задіяти всю нашу команду. Продовжуємо шукати компроміси з нашими орендодавцями. Ми, також, заохочуємо наших гостей різноманітними акційними пропозиціями, намагаємося завжди тримати високий рівень сервісу, створювати атмосферу свята та радості.

Читайте також

Олексій Панасенко, Novus: Офіс компанії знищено практично повністю, він знаходився у ТРЦ Retroville


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку