NOVUS оновив позиціонування і запустив рекламну кампанію на ТБ (+відео)

NOVUS оновив позиціонування і запустив рекламну кампанію на ТБ (+відео)

28.09.2017 10:00
  1068
Ukrainian Retail Association

Одна з найбільших в Україні продуктових мереж змінила слоган, акцентуючи увагу на довірі споживача до NOVUS.

Як розповіли в прес-службі компанії, зміна слогана і позиціонування NOVUS багато в чому пов’язана з необхідністю йти в ногу з часом, а також відповідати очікуванням і вподобанням споживачів.

«NOVUS перший на ринку українського рітейлу показав, що таке якість сервісу, чисті і зручні магазини, усміхнений персонал. День у день, ми доводили це на протязі всіх восьми років роботи. Ми щорічно удосконалювалися і відповідали нашому попередньому слогану – «Якість життя». Але час змінюється, вимоги покупців ростуть. Тепер мало бути зручним і чистим магазином, зараз покупець очікує більшого. І після досягнутого, потрібно перейти на новий рівень. Тому ще з минулого року ми почали активно цікавитися у покупців, яким вони бачать улюблений магазин, що хочуть в ньому знайти і чого не вистачає в нинішніх магазинах? Також провели багато досліджень нашої цільової аудиторії. З’ясувалося, що покупці, як в житті, так і в магазині, хочуть звичайних речей: затишку, турботи, почуття безпеки і радості від покупки», – говорить генеральний директор NOVUS Марк Петкевич.

При цьому в NOVUS запевняють, що одна з головних цілей компанії – домогтися довіри з боку клієнтів. Саме ця мета і відобразилася в новому слогані NOVUS – «Вартий довіри».

«Наша мета зробити так, щоб покупець був впевнений у своєму виборі і довіряв нам. Довіряв як собі, адже наші основні цінності зараз – це, перш за все, турбота про покупців. Ми надійний партнер з міжнародним досвідом, чесний, стабільний, покупець може бути впевнений в нас на 100%. Ми ведемо бізнес за принципами прозорості, надійності і соціальної відповідальності, виконуємо обов’язки перед співробітниками, партнерами і покупцями. Довіряти як собі – для нашої команди – це не просто слова, а стиль роботи», – пояснює Марк Петкевич.

За його словами, місія NOVUS полягає в тому, щоб зробити покупку зручною, доступною і корисною кожному відвідувачу. Для того щоб донести принципи своєї роботи до споживача компанія відзняла серію відеороликів і запустила ТВ-рекламу.

В NOVUS кажуть, що компанія вже завоювала міцну надійну репутацію і довіру споживачів. При цьому в нових відеороликах рітейлер ще раз акцентує увагу на тому, що NOVUS гарантує якісну продукцію і сервіс для своїх клієнтів.

«Відвідувачі купують в наших магазинах товари, страви, замовляють їжу. Вони впевнені, що у нас все свіже, якісне, краще – і ми гарантуємо це. Наша репутація зобов’язує нас бути такими, щоб нам довіряли. Довіряли як собі самому. Тому слоган «NOVUS. Вартий довіри ». Довіряю як собі », повністю відповідає нашій меті – зробити так, щоб людина була впевнена в своєму виборі і довіряв нам. Довіряв як собі, адже наші основні цінності – це, перш за все, турбота про наших покупців », – підкреслив генеральний директор NOVUS.

Нагадаємо, NOVUS представлений на українському ринку з 2008 року. З тих пір мережа магазинів компанії виросла до 34 маркетів загальною площею понад 170 000 кв. м. Компанія розвиває торгові об’єкти різних форматів площею від 800 до 7 000 кв. м, в тому числі – франчайзингові. За підсумками 2016 року мережа увійшла в ТОП-10 провідних рітейлерів України за обсягом товарообігу. Виручка рітейлера в минулому році склала 7,1 млрд грн, що більш ніж на чверть перевищило аналогічний показник за 2015 рік.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку