Новини логістики та e-commerce: Rozetka, Укрпошта, Нова пошта, Amazon, JD.com і інші

Новини логістики та e-commerce: Rozetka, Укрпошта, Нова пошта, Amazon, JD.com і інші

21.08.2018 01:14
  1138
Дарья Златьева

Найважливіші новини логістики та e-commerce: конкуренція, інновації, відкриття, розширення, посилення логістики, злиття і поглинання.

Naspers переглядає інвестиційний портфель в Україні

Компанія продала частку в Kasta, зараз виходить з EVO, закрила сервіс LetsGo, але все добре в OLX. Мартін Шіпбауер, СЕО всіх класифайдів Naspers, розповів LIGA.net, які нові інтернет-майданчики Naspers Classifieds збирається розвивати в Україні, які довелося закрити.

OLX.ua, в минулому Slando, дістався Naspers в 2011 році за $ 29 млн. Він знаходиться в топ-6 найбільш відвідуваних сайтів UAnet, за обсягом доходів входить в п’ятірку серед класифайдів холдингу в усьому світі. У OLХ в Україні 10 млн реальних користувачів в місяць. В Україні OLX закрив собою нішу letgo, тому на початку року компанія припинила роботу сервісу.

Rozetka тестує доставку Укрпошта

Маркетплейс розширив перелік служб доставки, з якими працює: компанія в тестує доставку Укрпошта. Для доставки Укрпошта доступні деякі товари маркетплейса: основне обмеження – не крихкі і не важкі товари.

За рахунок Укрпошта, маркетплейс розширить мережу видачі на 11 500 відділень по всій Украіне. Раніше доставку Rozetka можна було здійснити за допомогою Нова пошта, Міст Експрес, кур’єром по місту або зробити самовивіз з виставкових залів.

АМКУ розглядає угоду між Rozetka та EVO Group

Владислав Чечоткін викуповує частку більше 50% в проектах EVO. Також підприємець заявив про те, що хоче стати лідером в fashion-сегменті.

На сайті АМКУ з’явилося повідомлення про те, що Комітет прийняв на розгляд покупку керуючої компанії Rozetka Temania Enterprises Ltd (Лімасол, Кіпр) часткою в компаніях, які володіють маркетплейсамі Prom.ua, Bigl.ua, Shafa.ua, Crafta.ua, Kabanchik.net , Zakupki.prom.ua, Satu.kz, Deal.by.

“Зазначені справи відкриті з метою проведення поглибленого дослідження впливу концентрації на ринку електронної комерції, зокрема, сфері надання послуг онлайн-майданчиків для торгівлі товарами (послугами)”, – йдеться в повідомленні.

Нова пошта: запуск другої черги та результати роботи КІТ

Незабаром почнеться монтаж другої черги Київського інноваційного терміналу (КІТ), яка передбачає модернізацію сортувальної лінії і збільшення пропускної спроможності терміналу.

«КІТ в столиці обробляє в три рази більше посилок, ніж звичайний сортувальний термінал – 45 млн з березня 2018 року. А швидкість їх обробки складає 20 000 штук на годину », – розповідає директор Нова пошта Олександр Бульба. Після запуску другої черги пропускна спроможність зросте до 50 000 посилок в годину.

У планах Нова пошта – побудова семи інноваційних терміналів по всій країні. Зараз компанія будує сортувальний термінал в Хмельницькому, який буде обладнаний такою ж автоматизованою сортувальною системою, як і КІТ, з потужністю близько 8500 посилок в годину. На черзі Львівський і Харківський термінали.

Nova Poshta Shopping за півроку опрацювала в 2,5 рази більше відправлень

Кількість доставок з Nova Poshta Shopping в першому півріччі в порівнянні з аналогічним періодом 2017 року зросло в 2,5 рази, повідомляє прес-служба Нова пошта. Найпопулярніші сайти, на яких клієнти роблять замовлення, – eBay, Amazon і 6pm.

За даними GfK, 7 млн ​​українців регулярно здійснюють покупки онлайн. Основна частка покупок припадає на локальні торгові майданчики в інтернеті, але кількість замовлень в зарубіжних онлайн-гігантах поступово зростає. “Кількість замовлень в першому півріччі 2018 року зросла в 2,5 рази, в порівнянні з аналогічним періодом минулого року”, – коментує директор департаменту маркетингу Нова пошта Ірина Холод.

Більшість клієнтів робить покупки в eBay, Amazon, 6pm, Carter’s, Victoria’s Secret, Gap, Walmart, Sephora, Michael Kors і H & M. Найбільш популярні товари: електроніка, одяг і дитячі товари.

Нова Пошта відкрила перші два відділення в мережі Leroy Merlin

Нова Пошта продовжує розвиток мережі в Україні – за останній час кількість відділень збільшилася до 2402. Два з них розташовані в мережі Leroy Merlin. «Нам важливо забезпечити крокову доступність до наших точок, тому ми почали співпрацювати з мережевим рітейлом – клієнтам зручно робити покупки і відразу забирати посилки», – говорить Олександр Бульба, директор компанії Нова Пошта. Першим партнером компанії в даному проекті стала компанія Auchan Україна – в цій мережі було встановлено 4 почтомата в Києві, на черзі – розширення в усіх 23 магазинах мережі.

Другою важливою партнером стала компанія Leroy Merlin, яка представлена ​​4 супермаркетами в Києві. В них Нова Пошта відкриває поштові відділення, підбираючи найзручніший формат для клієнтів.

З 2402 відділень Нова Пошта 1212 – вантажні, 936 – поштові, які беруть відправлення вагою до 30 кг, і 254 міні-відділення, розраховані на відправки вагою до 15 кг. Крім того, в Україні встановлено 53 почтомата.  «Ми плануємо інвестувати в розвиток нових форматів відділень, куди клієнт може прийти у зручний час і самостійно отримати або залишити посилку, використовуючи мобільний додаток або особистий кабінет», – розповідає Олександр Бульба.

Укрпошта відкрила шість нових відділень в Києві та області

Укрпошта розширює свою мережу в Києві: чотири нових відділення обслуговуватимуть мікрорайони, де проживає близько 50 000 жителів. Також на цьому тижні з’являться два нових відділення: у Вишгороді і в Вишневому. Мережа Укрпошта становить більше 11 500 відділень.

Укрпошта шукає підрядника для будівництва логістичного центру біля Львову

Про це пише Interfax з посиланням на сторінку в Facebook директора з питань майна та інфраструктури Укрпошта Дмитра Сенниченко.

Проект включає три черги будівництва. Загальна площа першої черги складе 5677,5 кв. м, виробнича – 4380,5 кв. м. Загальна площа всього проекту поки не відома.

Ігор Смілянський призначений генеральним директором Укрпошта

17 серпня Міністерство інфраструктури України підписало новий контракт з Ігорем Смілянським на три роки. У компанії є й інші кадрові перестановки, про них пише biz.nv.ua – з 31 серпня подав у відставку перший заступник генерального директора Олександр Чернявський.

Українські продавці зможуть приймати платежі по QR-кодами

ПриватБанк спростив процедуру підключення торговцям віртуальних POS-терміналів PrivatPayBot, через які можна приймати оплату товарів і послуг в безготівковій формі за допомогою популярних месенджерів Viber і Telegram.

Щоб почати користуватися віртуальним терміналом, потрібно лише підключити бота в месенджері і вказати ЄДРПОУ/ІПН свого підприємства.

При оплаті за допомогою PrivatPayBot продавцеві потрібно вказати суму до оплати, після чого бот автоматично створить і виведе на екран смартфона QR-код, який покупець сканує своїм Privat24. Оплата відбувається миттєво.

Перевага оплати по QR-кодами полягає в тому, що таким чином українці можуть оплачувати будь-які покупки смартфоном, навіть якщо у них немає з собою готівки і банківської картки. Це також один з найдоступніших інструментів прийому безготівкових платежів для малого бізнесу.

СЕО Lamoda Україна призначена Оксана Цвігун

СЕО Lamoda Україна стала Оксана Цвігун, яка раніше працювала на посаді операційного директора. Катерина Микула, яка очолювала Lamoda Україна і Білорусь, пішла з компанії. “Наше завдання – зробити Lamoda.ua fashion-меккою українського онлайн-рітейлу з якісним контентом і самими інноваційними розробками. Ми активно працюємо над тим, щоб зробити наш сайт максимально комфортним для клієнта», – зазначає Оксана Цвігун.

Крім цього, в компанії активно працюють над тим, щоб залучити в онлайн-магазин нові якісні бренди, в тому числі і преміум-сегмента, які поки не представлені в Україні – як локальні, так і міжнародні.

У LeBoutique новий маркетинг-директор

З 3 серпня 2018 року посада маркетинг директора LeBoutique зайняв Олексій Попов. Він змінив Юлію Шилову, яка займала посаду маркетинг-директора LeBoutique з 2015 року.

Олексій починав свою кар’єру в 2006-му році в агентствах ADV холдингу. З 2009-го обіймав позиції Head of Digital і Chief Digital Transformer в Київстар, Фокстрот, Дельта Банк, AXA, GMS AG, SOCAR. Основними завданнями Олексія Попова на посаді маркетинг-директора LeBoutique стануть розробка маркетингової стратегії, підвищення прибутковості через інтегровані маркетингові комунікації, побудова Big data-підходу і точкової сегментація комунікацій, оновлення web і мобільних платформ.

ПриватМаркет формує до 1% ринку ринку e-commerce

Про дворічні результати роботи маркетплейса розповів Retailers керівник проекту Кирило Філякін. На ПриватМаркет зареєстровано більше 1 000 активних інтернет-магазинів, які регулярно актуалізують інформацію на сайті. Якщо говорити про розподіл В2В, то в каталозі зараз зареєстровано понад 130 000 юридичних осіб.

З огляду на дані обсягу ринку e-commerce за 2017 рік, на частку ПриватМаркет доводиться 0,8-1%. “Зміна трьох команд в керівництві не може добре вплинути на будь-який проект. Показника в 10% ми плануємо досягти до кінця 2019 року “, – зазначив топ-менеджер.

Prom.ua запустив дошку оголошень для приватних осіб

Prom.ua надав можливість приватним особам створювати і розміщувати оголошення на сайті майданчику. Тепер каталог ділиться на товари від інтернет-магазинів і оголошення від приватних осіб. Покупці, які шукають б/у товари, зможуть порівняти різні пропозиції, а також побачити нові товари.

“За даними нашого дослідження, 65% користувачів Prom.ua купують товари«з рук»офлайн і онлайн. Потенційно ще 20% – готові це робити в майбутньому. Тому ми розширюємо можливості маркетплейса для таких користувачів”, – говорить Іван Портной, CEO Prom.ua.

Раніше, щоб продати товари на Prom.ua потрібно було створювати інтернет-магазин. Зараз досить лише дати оголошення. Однак тут є свої обмеження. Так, користувач може подати не більше 10 оголошень. При цьому в таких оголошеннях не буде звичних інструментів для оформлення онлайн-замовлення – кошику, способів доставки і оплати.

JD відкрив черговий автоматизований магазин

Китайський інтернет-магазин JD відкрив автоматизований магазин в Індонезії. Як повідомляє Retailers з посиланням на techinasia.com,, магазин площею 270 кв. м знаходиться всередині великого торгового центру в Джакарті. Це перший магазин, запущений JD за межами своєї батьківщини, в якому відсутні каси. У Китаї онлайн-гігант управляє 20 такими об’єктами.

У магазині JD в Джакарті відвідувачі можуть самостійно купувати і сканувати продукти, оплачувати товар за допомогою кредитної картки. В майбутньому магазин встановить інші альтернативи безготівкових платежів, повідомив Тедді Аріфіанто, керівник відділу корпоративних комунікацій і суспільних справ JD Indonesia. Вбудовані камери також допомагають контролювати рух клієнтів, і JD може використовувати дані трафіку для оптимізації інвентарю та надання рекомендацій по товарах.

Amazone готує до запуску власний сервіс страхування

Онлайн-гігант Amazon розглядає можливість запуску сервісу для порівняння цін на фінансові послуги і вже проводить переговори з найбільшими страховими компаніями Європи, пише Igate. Сервіс збираються запустити в Великобританії.

Amazon – не перша серед великих технологічних компаній, які зацікавилися цим ринком. Google запускав аналогічну послугу в Великобританії і США, але в підсумку звернув її через низький трафік.

Фінансова потужність і авторитет Amazon допоможуть їй конкурувати з провайдерами подібних послуг (comparethemarket.com і GoCompare), а величезні охоплення і клієнтська база дозволять залучити більше страхових компаній, яким сайти порівняння цін допомагають підвищити продажі.

Google має намір відкрити свій перший постійний роздрібний магазин

За даними Chicago Tribune, ТехноГігант працює над угодами про оренду багатоповерхового житла недалеко від свого офісу в Чикаго. До сих пір компанія Google продавала свою продукцію тільки через сторонніх рітейлерів, онлайн, або в спеціальних відділеннях в Best Buy в США і Currys PC World в Великобританії.

Цей крок поставить компанію в один ряд з її конкурентами Amazon, Apple і Microsoft, які повільно переміщаються в фізичну торгову арену.

Amazon запускає самовивезення зі своїх супермаркетів Whole Foods

Користувачі Amazon Prime тепер можуть замовити продукти з супермаркетів Whole Foods і забрати їх з магазину протягом години. Про це пише  retailers посилаючись на cnbc.com.

Amazon намагається розвинути свій продуктовий бізнес після придбання Whole Foods в минулому році, скоротивши ціни і розширивши зону доставки по всій території США. Передплатники сервісу Amazon Prime можуть замовити їжу з програми Prime Now і вибрати варіант самовивозу з магазину, потім доїхати до обраного магазину Whole Foods, почекати в зарезервованому місці на парковці, поки їм принесуть продукти прямо до машини.

“Забирати їжу з Whole Foods Market – ідеальний варіант для клієнтів, які хочуть отримати здорові та органічні продукти в зручний для них час, не покидаючи свого автомобіля”, – заявила Стівена Лендрі, віце-президент Prime Now, Amazon Fresh і Amazon Restaurants.

Читайте також попередній огляд –

Новини логістики та e-commerce: Rozetka, Lamoda, Intertop і придбання Fozzy Group


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку