Новини логістики та e-commerce: Rozetka в Головпоштамті, KastaPost, Нова пошта та інші

Новини логістики та e-commerce: Rozetka в Головпоштамті, KastaPost, Нова пошта та інші

07.11.2018 08:00
  905
Дарья Златьева

Магазин Rozetka на Хрещатику і точки видачі товарів на парковках Novus, віртуальні карти Фора, новини Укрпошта, Нова пошта та Делівері, продаж складського центру в Київській області та інші новини логістики та e-commerce в жовтні.

Rozetka відкрила магазин в Головпоштамті на Хрещатику

Тепер у рітейлера крім точок видачі в Києві та Одесі є два повноцінних офлайн-магазини: один в Києві на проспекті Степана Бандери, площею 4000 кв. м, і один – на Хрещатику, в будівлі Головпоштамту, площею 1500 кв. м. На розробку концепції магазину і всі роботи пішло рівно два місяці.


Дивіться фоторепортаж з відкриття магазину Rozetka в приміщенні столичного Головпоштамту: як ритейлеру вдалося вписати сучасні стелажі в радянські інтер’єри.

Додаток Аптека Доброго Дня

У додатку клієнти можуть замовляти ліки онлайн, відслідковувати історію покупок, отримувати персоніфіковані пропозиції і користуватися програмою лояльності. У додатку у кожного клієнта є особистий кабінет, де зберігається його персональна інформація, а також історія покупок і нарахування бонусів, що має допомогти контролювати свої витрати і розумно використовувати бонуси.

Мобільний додаток “Копійка”

Торгова мережа Копійка запустила мобільний додаток, щоб інформувати покупців про вигідні пропозиції мережі. Він пропонує:

  • створення списку покупок
  • включення в нього акційних пропозицій мережі
  • реєстрацію в програмі лояльності “Хороші Сусіди!” і отримання винагороди за покупки
  • можливість розплачуватися накопиченими бонусами
  • відстеження історії своїх покупок
  • зворотний зв’язок з магазином.

Фора запустила віртуальні картки

Рітейлер повідомив про запуск віртуальної картки ФОРА club, вона буде працювати через додаток yoCard. У додатку необхідно зареєструвати і додати свою карту або отримати нову. Додаток дозволяє бачити все купони (електронні та паперові) і дає можливість використовувати їх на касі. При цьому працюють обидві картки.

Отримання посилок без мит можуть обмежити

Про це пише ITC. У Раду внесли законопроект про зниження безмитного порога ввезення товарів із зарубіжних інтернет-магазинів. 5 листопада проект з відповідними змінами був зареєстрований у Верховній Раді України. Згідно з документом, операторам поштового зв’язку та компаній, що надають послуги міжнародної доставки посилок, хочуть дати статус податкових агентів і зобов’язати платити податки від імені одержувача посилки, вартість якої перевищує порогову. Зараз безмитний ліміт становить 150 євро, але з 1 січня 2019 року в силу має вступити те саме положення, що обмежує кількість таких посилок, що ввозяться без сплати податків, до трьох на місяць на одну людину.

Крім того, цей законопроект передбачає подальше зниження безмитного ліміту з 1 липня 2019 року до 100 євро. Тобто, незабаром без сплати податків українцям можна буде отримувати не більше трьох посилок по 100 євро на місяць. Не виключено, що в майбутньому українців змусять платити податок на всі покупки в закордонних інтернет-магазинах.

Нова пошта збільшила вартість відправлення посилок

З 25 жовтня Нова пошта вирішила вперше за рік збільшити тарифи на основні послуги. Причини – інфляція і зростання цін на паливо, говориться в прес-релізі компанії.

Зокрема, на 5 грн збільшується вартість відправки посилок з відділення до відділення вагою до 30 кг, а також посилки з доставкою за адресою. На 0,5 грн зросте доплата за 1 кг вантажів вагою понад 30 кг при доставці по Україні. Доставка вантажів по місту і області залишається без змін.


Укрпошта пропонує e-commerce особливі умови поштового обміну з Узбекистаном

Для підприємців вартість доставки посилки або дрібного пакета консигнації знижена на 50% за умови укладення договору між юридичною особою і Укрпошта. Нагадаємо, спеціальні тарифи на доставку e-commerce відправлень також діють для відправлень в Азербайджан, Казахстан, Молдову, Грузію, Білорусь, Литву і Латвію.

PwC розроблятиме нову логістичну мережу Укрпошта

PricewaterhouseCoopers (PwC) стала переможцем тендеру Європейського інвестиційного банку (ЄІБ) по залученню міжнародних консультантів на розробку нової логістичної мережі для Укрпошта.

Міжнародні консультанти розроблять протягом наступних 6 місяців докладні інвест-кейси з перебудови нинішньої логістичної мережі, яка складається з 35 сортувальних центрів і більше 200 точок базування транспорту. Фахівці запропонують оптимальні місця розміщення сортувальних центрів, їх необхідну потужність і виправданий рівень автоматизації. Інвестиції та їх окупність будуть чітко оцифровані. Ці кейси в рамках проекту відразу будуть розглядатися і проходити захист і в технічних фахівців ЄІБ з Люксембургу як одного з потенційних інвесторів.

Після закінчення проекту буде створено інвест-кейс, який може бути профінансований Європейським інвестиційним банком разом з іншими міжнародними організаціями.

Українці купують в інтернет-магазинах на 7,5 млрд на місяць

Щомісяця клієнти ПриватБанку купують в українських і зарубіжних інтернет-магазинах товарів на суму понад 7,5 млрд грн. Як повідомили в банку, за даними статистики #cashless, в серпні 2018 року абоненти банку оплатили картами на цю суму 13 млн покупок.

За перші півроку обсяг щомісячних витрат українців у інтернет-магазинах виріс на 17%. Якщо в січні 2018 року картами ПриватБанку було оплачено 11 млн покупок на 6,4 млрд грн, то вже в серпні виросла як кількість покупок, так і сума оплат – до 7,5 млрд грн. Середня сума однієї покупки українців в інтернет-магазинах з початку року не змінилася і становить близько 580 грн.

За даними банку, постійно купують в інтернет-магазинах більше 3 млн користувачів банківських карт. При цьому сьогодні українці віддають перевагу вітчизняним інтернет-магазинам: на частку українського онлайн-маркету доводиться 79,7% оплат, і тільки 20,3% покупок робиться в зарубіжних інтернет-магазинах.

Rozetka є лідером продажів іграшок в інтернеті

Фахівці Української асоціації індустрії іграшок провели масштабне дослідження. За їхніми даними, найчастіше купують дитячі подарунки на маркетплейсі Rozetka.ua – його згадали 16,4% опитаних. Лідер українського сегменту товарів для дітей (не тільки іграшок) – Panama – виявився на другому місці з результатом в 13,1%. Замикає трійку лідерів інтернет-магазин BabyPlus – про нього згадав приблизно кожен десятий респондент – 9,2%. З мультиканального рітейлерів в топ списку потрапили Антошка і Будинок іграшок.

Цілком же топ-10 ресурсів для онлайн-покупки дитячих іграшок виглядає так:

Rozetka відкриває мобільні точки видачі товарів на парковках Novus.

Рітейлер тестує новий формат точок видачі. Дві мобільні точки видачі почали роботу на Лівому березі, на парковках Novus за адресами Здолбунівська, 7 Г і Броварський проспект, 17.

Мобільна точка являє собою, по суті, брендований міні-бус. Клієнти можуть отримати своє замовлення прямо з автомобіля з 10 до 21, як при доставці, але з умовою, що їм доведеться самим прийти до цієї точки видачі.

Новий формат точок видачі, розташованих на парковках, поки тестується, і в разі, якщо він покаже свою ефективність, буде тиражуватися далі. Зараз ритейлер шукає локації для наступних мобільних точок: планується розмістити близько 50 бусів в Києві і області.

Kasta запустив власний сервіс доставки

Kasta.ua виділяє мережу регіональних відділень в окремий сервіс доставки посилок і обслуговування клієнтів з новою назвою KastaPost, повідомили в компанії. Проект також передбачає запуск нового сервісу – доставку посилок від інших гравців ринку e-commerce.

Запуск KastaPost, зокрема, дозволить здешевити послугу доставки товарів для клієнтів компанії. «Платна доставка – одне з неприємних обмежень, з яким стикається клієнт на етапі оформлення замовлення. Також вартість доставки – складова кінцевої ціни продукту, у різних операторів по-різному формується. З огляду на перелічені факти, команда Kasta вирішила, що відкриття власних відділень допоможе, по-перше, зробити доставку або безкоштовною (при наявності картки лояльності Black), або доступною – 15 грн, а по-друге, дасть можливість клієнтам приміряти покупки», – відзначили в прес-службі компанії.

Уже зараз в 40 містах України відкрито близько 100 центрів обслуговування клієнтів. Географія точок присутності: від Ужгорода на заході до Сєвєродонецька на сході, від Ізмаїла на півдні до Чернігова на півночі країни. Лідерами за кількістю відділень є Київ – 28, Одеса – 9, Харків – 8, Дніпро – 6.

30% українців візьмуть участь у Black Friday і в середньому витратять 3000 грн

За даними аналітиків Black-Friday.Global, кількість українців, які збираються зробити покупки в “Чорну п’ятницю” в цьому році, зросла практично на 19% з 2017 року. Більшість опитуваних (68,6%) вирішили здійснювати покупки як онлайн, так і офлайн. Робити покупки за вигідними онлайн-пропозицій будуть 17,7% опитаних, а 13,7% вирішили віддати перевагу традиційним торговельним центрам. Українці планують витратити під час “Чорної п’ятниці” практично 3 000 грн ($ 107, за курсом НБУ на 13 жовтня).

Більше почитати про дослідження можна тут.

Одним рядком:

  • Засновник Rozetka.ua Владислав Чечоткін увійшов в топ-100 найбагатших українців. Його статки оцінили в $ 165 млн – він виявився на 29 місці в рейтингу.
  • Майже 400 відділень Нова пошта працюватимуть по неділях. Всі вони будуть не тільки приймати відправлення, але і в той же день відправляти їх далі по логістичному ланцюгу.
  • 95% доставок Нова пошта в Грузії – адресні, в Молдові – 96%. У вересні 2018 року зростання обсягів доставлених відправлень в Молдові склав 228% рік до року, а в Грузії рентабельність продажів зросла на 20%.
  • Укрпошта отримала ліцензію митно-брокерської діяльності. Тепер компанія може надавати послуги митного оформлення для експортерів та імпортерів. Цей сервіс для підприємців почав працювати з 10 жовтня.
  • Укрпошта збільшила чистий дохід за три квартали 2018 року більш ніж 1 млрд грн. Незважаючи на збільшення доходів, 9 місяців поточного року компанія закінчила зі збитків в 514,1 млн грн.
  • Укрпошта встановила 2000 POS-терміналів для прийому оплати платіжних карт в найбільш завантажених поштових відділеннях України. Устаткування платіжними терміналами почалося з відділень Києва, зараз вони вже присутні в усіх регіонах країни.
  • Клієнти Делівері відправили вже більше 200 000 тонн вантажів в 2018 році. Це на 10% більше, ніж за аналогічний період 2017 року.
  • Найбільший в світі інтернет-рітейлер Amazon.com Inc. збільшив чистий прибуток в третьому кварталі до нового історичного максимуму. Операційний прибуток підвищився до $ 3,7 млрд з $ 347 млн, виручка – до $ 56,6 млрд із $ 43,7 млрд роком раніше.

Читайте також –

Новини логістики та e-commerce за вересень: Ашан, Rozetka, Нова пошта, Ін-Тайм та Glovo, Tesco, Amazon, Comfy, Decathlon


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку