Новини логістики та e-commerce: NovaPay від Нова пошта, доставка від Meest China, підсумки Glovo та інше

Новини логістики та e-commerce: NovaPay від Нова пошта, доставка від Meest China, підсумки Glovo та інше

30.01.2024 08:30
  1517
Валерія Байда

Нова пошта закінчила 2023 рік із дивовижними показниками, доставка Meest China тепер доступна з Японії, varus.ua збільшив продажі на 150%, Zakaz.ua активно розширює асортимент і запустив власний віртуальний супермаркет, а також інші новини сфери електронної торгівлі та доставки.

Досягнення Нова пошта за рік

За рік Нова пошта відкрила 2242 нових відділення: на початок 2024 року в мережі налічувалося 11 460 відділень у більш ніж 10 000 населених пунктах по всій Україні. Найбільш активне зростання мережі відбулось у Чернівецькій, Тернопільській, Вінницькій, Волинській, Рівненській, Кіровоградській та Черкаській областях – це пише Liga.net. А кількість поштоматів збільшилася більше ніж на 10% (1853) та налічує 15 590. Наразі Нова пошта продовжує експансію за кордон і вже має відділення в 10 країнах.

До того ж, тепер є Нова пошта є в мережі АЗК WOG в Києві, Дніпропетровській та Запорізькій областях. Можна забрати та відправити посилки до 10 кг та оцінною вартістю до 5000 грн. А оплату здійснити в застосунку. Доступні АЗК з цією послугою від Нова пошта за посиланням https://bit.ly/4bd3ZC7.

Бета-версія мобільного застосунку NovaPay

NovaPay запустив бета-версію мобільного застосунку, з яким можна отримати вигоду до 20% від суми доставки або комісії з післяплати, зняти готівку до 100 000 грн у відділеннях без комісії, переказати гроші з картки, щоб рідні чи друзі отримали переказ готівкою у відділенні. Також можна скористатися послугою «Посилка в кредит», та сплачувати за свої покупки протягом року та багато чого іншого.

До того ж картка NovaPay має такі ж самі функції, як і інші картки українських банків. З нею можна оплачувати комунальні послуги, штрафи, донатити, поповнювати мобільний чи сплачувати за номером рахунку IBAN без комісії. Щоб отримати віртуальну картку, треба завантажити застосунок з Google Play за посиланням https://bit.ly/app_novapay_download, зареєструватися через Дію та відкрити рахунок.

На varus.ua збільшилися продажі на 150%

У 2023 році мережа Varus почала співпрацювати із платіжною платформою Tranzzo. У результаті в мережі виросла кількість замовлень і розмір середнього чека. Це стало можливо завдяки покращенню платіжного досвіду клієнтів, а саме:

  • Клієнт прикріплює картку до свого акаунту в інтернет-магазині — і кошти списуються автоматично. Так ані клієнту, ані магазину не потрібно турбуватися про вчасну оплату замовлення. Або ж покупець отримує посилання на оплату в месенджері або SMS, переходить на платіжну сторінку Varus та оплачує замовлення зручним методом. Оплата за посиланням працює тоді, коли клієнт не прикріпив картку для автосписання, або платіж з якоїсь причини не пройшов.
  • Клієнти Varus отримали знижку 5% під час оплати карткою Visa.

Через пів року після початку співпраці із Tranzzo середній чек Varus збільшився на 19%, а кількість оплат на сайті varus.ua зросла на 150%. 

Varus розширює покриття доставки

Ще в двох містах Київської області буде доступна доставка від Varus – в Чабанах та Гатному. Розширення покриття доставки є частиною розвитку стратегії varus.ua з надання своїм клієнтам більш зручного сервісу.

Zakaz.ua продовжує активно розширювати асортимент та доставку

В січні на платформі сервісу доставки Zakaz.ua з’явився власний віртуальний онлайн-супермаркет сервісу За Раз. Послуга доступна для мешканців Києва. Асортимент За Раз на сайті Zakaz.ua – це 5000 SKU. Для оформлення замовлення необхідно зайти на сайт https://zaraz.zakaz.ua або відкрити мобільний застосунок Zakaz.ua, вибрати місто, спосіб доставки, потрібну адресу, наповнити кошик та відзначити зручне часове вікно доставки. 

Також з середини січня компанія в Івано-Франківську запустила доставку з мережі гастромаркетів WineTime. Асортимент онлайн-вітрини налічує 6500 SKU, і в компанії обіцяють, що кількість буде зростати. Доставку будуть здійснювати з магазину за адресою: вул. Бельведерська, 27 Б.

Meest China розпочала доставку посилок з Японії

Міжнародна поштово-логістична компанія Meest China розпочала доставку з японських популярних маркетплейсів (Rakuten,  Zozotown, Biccamera) у вигляді поштових відправлень вагою до 30 кг та вартістю до 150 євро.

Доставка з Японії в Україну триває 14 днів та здійснюється двічі на тиждень. Також клієнтам доступні додаткові послуги – післяплата за доставку, об’єднання посилок та фотофіксація на складі. Також нагадаємо, що раніше стала доступна доставка з Південної Кореї в Україну.

Meest Пошта розвиває партнерські відділення із Сільпо

Клієнти Meest Пошта можуть скористатися поштовими послугами в 310 магазинах Сільпо по всій країні. Щоб відправити посилку, треба створити її онлайн у застосунку чи на сайті, сплатити (якщо платником є відправник), принести заздалегідь запаковану посилку у супермаркет Сільпо та передати його касиру на касі, позначеній наліпкою Meest Пошта. Для отримання варто звернутися на таку ж касу, назвати номер посилки та підтвердити особу отримувача.

Підсумки 2023 року від Glovo

Glovo працює в 37 містах України, а в 2023 році кількість партнерів зросла на 29%. В компанії підвели підсумки роботи в 2023 році. Основні результати такі:

  • 2023 року кількість замовлень з ресторанів зросла на 70% у порівнянні з попереднім роком. 
  • Найбільша кількість позицій була в замовленні з супермаркету Varus — 184 товари.
  • Найдорожчим було замовлення китайської їжі на суму майже 20 000 грн.
  • Найулюбленішими кухнями серед українців є американська, італійська, азійська, українська та східноєвропейська. Серед страв найбільшою популярністю у користувачів Glovo користуються бургер, піца, кебаб, борщ та суші.
  • Кількість замовлень національної кухні зросла цього року на 40%. Найпопулярнішими стравами є борщ, млинці, вареники, солянка, котлета по-київськи та сирники.
  • Цього року кількість замовлень з ресторанів у форматі «заберу сам» збільшилась на 25% у порівнянні з 2022 роком.
  • У 2023 році кількість замовлень із непродовольчих магазинів зросла у додатку на 91% у порівнянні з минулим роком.
  • Кількість замовлень із зоомагазинів зросла аж в 11 разів та у 9 разів зросла кількість користувачів, які замовляють зоотовари. 

Зміни споживацької поведінки клієнтів Епіцентр

Нова керівниця компанії Епіцентр Маркетплейс Юлія Пінтескул розповіла в інтерв’ю Forbes, що зараз клієнти стали більш раціональними та купують лише те, що треба тут та зараз. І найчастіше обирають безкоштовну доставку онлайн-замовлень до центрів видачі замовлень. За останні два роки частка їх досягла 60%. До того ж кожен другий клієнт, який таким чином забирає замовлення, додатково купує інші товари в торговельному залі.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  42
Усі новини ринку