Новини логістики та e-commerce: NovaPay від Нова пошта, доставка від Meest China, підсумки Glovo та інше
Нова пошта закінчила 2023 рік із дивовижними показниками, доставка Meest China тепер доступна з Японії, varus.ua збільшив продажі на 150%, Zakaz.ua активно розширює асортимент і запустив власний віртуальний супермаркет, а також інші новини сфери електронної торгівлі та доставки.
Досягнення Нова пошта за рік
За рік Нова пошта відкрила 2242 нових відділення: на початок 2024 року в мережі налічувалося 11 460 відділень у більш ніж 10 000 населених пунктах по всій Україні. Найбільш активне зростання мережі відбулось у Чернівецькій, Тернопільській, Вінницькій, Волинській, Рівненській, Кіровоградській та Черкаській областях – це пише Liga.net. А кількість поштоматів збільшилася більше ніж на 10% (1853) та налічує 15 590. Наразі Нова пошта продовжує експансію за кордон і вже має відділення в 10 країнах.
До того ж, тепер є Нова пошта є в мережі АЗК WOG в Києві, Дніпропетровській та Запорізькій областях. Можна забрати та відправити посилки до 10 кг та оцінною вартістю до 5000 грн. А оплату здійснити в застосунку. Доступні АЗК з цією послугою від Нова пошта за посиланням https://bit.ly/4bd3ZC7.
Бета-версія мобільного застосунку NovaPay
NovaPay запустив бета-версію мобільного застосунку, з яким можна отримати вигоду до 20% від суми доставки або комісії з післяплати, зняти готівку до 100 000 грн у відділеннях без комісії, переказати гроші з картки, щоб рідні чи друзі отримали переказ готівкою у відділенні. Також можна скористатися послугою «Посилка в кредит», та сплачувати за свої покупки протягом року та багато чого іншого.
До того ж картка NovaPay має такі ж самі функції, як і інші картки українських банків. З нею можна оплачувати комунальні послуги, штрафи, донатити, поповнювати мобільний чи сплачувати за номером рахунку IBAN без комісії. Щоб отримати віртуальну картку, треба завантажити застосунок з Google Play за посиланням https://bit.ly/app_novapay_download, зареєструватися через Дію та відкрити рахунок.
На varus.ua збільшилися продажі на 150%
У 2023 році мережа Varus почала співпрацювати із платіжною платформою Tranzzo. У результаті в мережі виросла кількість замовлень і розмір середнього чека. Це стало можливо завдяки покращенню платіжного досвіду клієнтів, а саме:
- Клієнт прикріплює картку до свого акаунту в інтернет-магазині — і кошти списуються автоматично. Так ані клієнту, ані магазину не потрібно турбуватися про вчасну оплату замовлення. Або ж покупець отримує посилання на оплату в месенджері або SMS, переходить на платіжну сторінку Varus та оплачує замовлення зручним методом. Оплата за посиланням працює тоді, коли клієнт не прикріпив картку для автосписання, або платіж з якоїсь причини не пройшов.
- Клієнти Varus отримали знижку 5% під час оплати карткою Visa.
Через пів року після початку співпраці із Tranzzo середній чек Varus збільшився на 19%, а кількість оплат на сайті varus.ua зросла на 150%.
Varus розширює покриття доставки
Ще в двох містах Київської області буде доступна доставка від Varus – в Чабанах та Гатному. Розширення покриття доставки є частиною розвитку стратегії varus.ua з надання своїм клієнтам більш зручного сервісу.
Zakaz.ua продовжує активно розширювати асортимент та доставку
В січні на платформі сервісу доставки Zakaz.ua з’явився власний віртуальний онлайн-супермаркет сервісу За Раз. Послуга доступна для мешканців Києва. Асортимент За Раз на сайті Zakaz.ua – це 5000 SKU. Для оформлення замовлення необхідно зайти на сайт https://zaraz.zakaz.ua або відкрити мобільний застосунок Zakaz.ua, вибрати місто, спосіб доставки, потрібну адресу, наповнити кошик та відзначити зручне часове вікно доставки.
Також з середини січня компанія в Івано-Франківську запустила доставку з мережі гастромаркетів WineTime. Асортимент онлайн-вітрини налічує 6500 SKU, і в компанії обіцяють, що кількість буде зростати. Доставку будуть здійснювати з магазину за адресою: вул. Бельведерська, 27 Б.
Meest China розпочала доставку посилок з Японії
Міжнародна поштово-логістична компанія Meest China розпочала доставку з японських популярних маркетплейсів (Rakuten, Zozotown, Biccamera) у вигляді поштових відправлень вагою до 30 кг та вартістю до 150 євро.
Доставка з Японії в Україну триває 14 днів та здійснюється двічі на тиждень. Також клієнтам доступні додаткові послуги – післяплата за доставку, об’єднання посилок та фотофіксація на складі. Також нагадаємо, що раніше стала доступна доставка з Південної Кореї в Україну.
Meest Пошта розвиває партнерські відділення із Сільпо
Клієнти Meest Пошта можуть скористатися поштовими послугами в 310 магазинах Сільпо по всій країні. Щоб відправити посилку, треба створити її онлайн у застосунку чи на сайті, сплатити (якщо платником є відправник), принести заздалегідь запаковану посилку у супермаркет Сільпо та передати його касиру на касі, позначеній наліпкою Meest Пошта. Для отримання варто звернутися на таку ж касу, назвати номер посилки та підтвердити особу отримувача.
Підсумки 2023 року від Glovo
Glovo працює в 37 містах України, а в 2023 році кількість партнерів зросла на 29%. В компанії підвели підсумки роботи в 2023 році. Основні результати такі:
- 2023 року кількість замовлень з ресторанів зросла на 70% у порівнянні з попереднім роком.
- Найбільша кількість позицій була в замовленні з супермаркету Varus — 184 товари.
- Найдорожчим було замовлення китайської їжі на суму майже 20 000 грн.
- Найулюбленішими кухнями серед українців є американська, італійська, азійська, українська та східноєвропейська. Серед страв найбільшою популярністю у користувачів Glovo користуються бургер, піца, кебаб, борщ та суші.
- Кількість замовлень національної кухні зросла цього року на 40%. Найпопулярнішими стравами є борщ, млинці, вареники, солянка, котлета по-київськи та сирники.
- Цього року кількість замовлень з ресторанів у форматі «заберу сам» збільшилась на 25% у порівнянні з 2022 роком.
- У 2023 році кількість замовлень із непродовольчих магазинів зросла у додатку на 91% у порівнянні з минулим роком.
- Кількість замовлень із зоомагазинів зросла аж в 11 разів та у 9 разів зросла кількість користувачів, які замовляють зоотовари.
Зміни споживацької поведінки клієнтів Епіцентр
Нова керівниця компанії Епіцентр Маркетплейс Юлія Пінтескул розповіла в інтерв’ю Forbes, що зараз клієнти стали більш раціональними та купують лише те, що треба тут та зараз. І найчастіше обирають безкоштовну доставку онлайн-замовлень до центрів видачі замовлень. За останні два роки частка їх досягла 60%. До того ж кожен другий клієнт, який таким чином забирає замовлення, додатково купує інші товари в торговельному залі.