Новини логістики та e-commerce: Нова пошта в Італії, доставка від Meest China, Glovo в Буковелі та багато іншого

Новини логістики та e-commerce: Нова пошта в Італії, доставка від Meest China, Glovo в Буковелі та багато іншого

18.12.2023 08:45
  816
Костянтин Симоненко

Нова пошта відкрила перше відділення в Італії, яка стала для поштового оператора 11 країною в Європі, компанія Meest China запустила доставку з корейських маркетплейсів, Glovo підбив підсумки пятирічки та відкрив доставку в Буковелі, підсумки Чорної п’ятниці, а також інші новини сфери електронної торгівлі та доставки.

Meest China запустила доставку з корейських маркетплейсів

Meest China, дочірня компанія холдингу Meest, яка спеціалізується на доставці вантажів з Китаю, розпочала доставку із Південної Кореї. Зокрема, із популярних маркетплейсів Gmarket, SweetCorea і BeautynetKorea, що продають електроніку, косметику, одяг та аксесуари Доставляються замовлення у вигляді поштових відправлень вагою до 20 кг та вартістю до 150 євро. Доставка з Кореї в Україну займає 14 днів та здійснюється двічі на тиждень. Також замовникам доступні додаткові послуги – післяплата за доставку, об’єднання посилок та фотофіксація на складі.

Nova Post Europe відкрила перші відділення в Італії та Угорщині

Згідно з повідомленням Нова пошта, 12 грудня компанія відкрила перше відділення в Італії, розташоване в центрі Мілана на вулиці Віале Монте Неро. Потім будуть Рим та Неаполь. Як заявив гендиректор Nova Post Europe Олександр Лисовець, протягом наступного року компанія планує відкритися у всіх європейських країнах. Поки освоїли одинадцять. Нагадаємо, в кінці листопада Nova Post відкрила перше відділення в Угорщині, яка стала ювілейною, десятою країною Європи, де присутні відділення найбільшого приватного поштового оператора України. Відділення Nova Post в Будапешті — унікальне, бо тут можна не тільки отримати послуги зі швидкої доставки. Це одночасно і коворкінг для української спільноти.

Загалом за кордоном вже відкрито 80 відділень у Латвії, Естонії, Литві, Польщі, Чехії, Румунії, Німеччині, Словаччині, Угорщині, Італії, Молдові. Так, на початку грудня в Брно з’явилося третє відділення Nova Post в Чехії, 28 листопада – друге відділення в Румунії (місто Брашов), а в жовтні додала п’ять відділень у Німеччині, де тепер працює сім точок оператора.

Нова пошта наростила всі показники з початку року

Понад 3,2 млрд грн чистого прибутку, 6,4 млрд грн податків, 290 млн посилок –  такі підсумки роботи Нова пошта за 9 місяців 2023 року. Як повідомляється у прес-релізі компанії, зростання вийшло за всіма операційними та фінансовими показниками.

Доставка посилок збільшилася на 10%, у порівнянні з аналогічним періодом довоєнного 2021 року. За 9 місяців 2023 року чистий дохід компанії сягнув 25,7 млрд грн, операційний прибуток – 2,7 млрд грн, чистий прибуток – 3,2 млрд грн.

Інвестиції у розвиток мережі в Україні сягнули 2,4 млрд грн. Кошти компанія вклала у будівництво та автоматизацію сортувальних центрів, розвиток IT-інфраструктури, відкриття нових відділень, у тому числі на прифронтових та деокупованих територіях.

За звітний період відкрито 1646 нових відділень та 1800 поштоматів. Таким чином, нині мережа Нова пошта налічує майже 11 000 відділень та 14 600 поштоматів.

Glovo тепер доступний в Bukovel

14 грудня 2023 року сервіс Glovo став доступним у Bukovel, найбільшому гірськолижному курорті України неподалік від села Поляниця Івано-Франківської області. Замовлення з ресторанів доставляють кур’єри Bukovel щодня  з 10:00 до 21:00. Окрім доставки їжі користувачі Glovo можуть замовити консультації лікарів онлайн, а саме сімейного лікаря, педіатра, травматолога та інших.

Нагадаємо, восени 2023 року виповнилося п’ять років із початку діяльності Glovo в Україні. Наразі сервіс представлений у 37 містах з понад 8000 партнерами — ресторанами, магазинами та аптеками. За цей час  середня кількість замовлень на одного користувача на рік зросла з 2,6 у 2018 році до 10,3 замовлення за неповний 2023 рік, що вже більш ніж було до повномасштабного вторгнення (9,7 замовлення у 2021 році). Загальна кількість замовлень у 2023 році зросла на 50%, що свідчить про те, що швидка доставка стає частиною щоденного життя

Bolt Food підсумовує результати за 2023 рік

Україна – один з ключових ринків для компанії Bolt не тільки у Європі, а й у всьому світі. Попри війну компанія продовжила активно розвивати три основних напрями: райдхейлінг, прокат електросамокатів та доставку їжі. Найпопулярніша страва, яку замовляли через Bolt Food, – бургер. Рестораном з найбільшою кількістю замовлень за підсумками року став McDonald’s, що біля станції метро Лукʼянівська у Києві. 13:11 – це хвилина пік, саме в цю мить на платформу надходить найбільша кількість замовлень. Найдорожче з них за 2023 рік коштувало 15 690 грн.

Перший мільйон замовлень в інтернет-магазині Укрпошта

22 квітня 2022 року, у день запуску оновленого інтернет-магазину Укрпошта, його відвідали 500 000 користувачів, аби купити одну зі 100 000 легендарних марок «Русскій воєнний корабль, іді… !». А вже 24 листопада 2023 року компанія заявила про перший мільйон оформлених у поштовому маркеті замовлень. Найпопулярніші країни доставки — Польща, Латвія, Чехія, США, Канада, Німеччина та Великобританія.

Які продукти шукають та купують онлайн на сайті varus.ua

Як свідчать дані сервісу усвідомлених покупок varus.ua, в листопаді 2023 року в топ-5 абсолютних лідерів за кількістю пошукових запитів на сайті стали такі продукти: молоко, майонез, вершкове масло, яйця, сметана. Серед категорій, які найчастіше шукають на сайті varus.ua, лідирують свіжі овочі, сири, м’ясо, свіжі фрукти та хліб.

Проте шукати – не значить купити. У деяких випадках покупці просто знайомляться з продуктом та вивчають його характеристики. Натомість топ пошукових запитів на varus.ua, які конвертуються в покупку, виглядає так:

  • Філе куряче
  • Картопля
  • Цукор
  • Морква
  • Банан

На думку e-commerce директора Varus Олег Спіріна, у продуктовому e-commerce досі працює ROPO-модель (research online, purchase offline — шукай онлайн, купуй офлайн). Це сучасна тенденція купівельної поведінки, коли клієнти вивчають релевантну інформацію про продукт, щоб оцінити своє рішення про покупку, перш ніж вони дійсно вирішать придбати продукт у магазині.

Підсумки Чорної п’ятниці в Meest Пошта, Rozetka та Admitad

Цьогоріч багато компаній оприлюднили результати торгівлі в Чорну п’ятницю, яка припала на 24 листопада. Так, компанія Meest Пошта проаналізувала, які категорії товарів мали найбільшу популярність, ґрунтуючись на кількості відправлень, здійснених з українських та іноземних інтернет-магазинів. Найбільшим попитом користувалися одяг, взуття та техніка й електроніка. Причому одяг і взуття купували переважно в Україні (приріст 250%), а техніку та електроніку – на закордонних сайтах (+114%).

За оцінками партнерської мережі Admitad Україна, цього року українці витратили на Black Friday на 35% більше, ніж торік. Найактивніше покупці купували одяг та взуття, електроніку, товари для дому та косметику. Найбільше замовлень зробили жителі Києва, Дніпра, Львова, Одеси, Харкова, Запоріжжя, Вінниці, Полтави, Тернополя та Кривого Рогу.

Найбільший український онлайн-рітейлер Rozetka зафіксував, що за перші дні розпродажу покупці придбали на 70% більше товарів українських виробників у порівнянні з попереднім тижнем. В період розпродажу кількість покупців на Rozetka збільшилася на 50%, а середня кількість замовлень від одного покупця – на 10%. Найпопулярніші категорії товарів у 2023 році — корм для котів, одяг та взуття, гель для душу та чай, тоді як минулого року це були ліхтарі, пральні засоби, акумулятори й батарейки.

Сільпо запустив послугу дальньої доставки у Волинській області з покриттям до 100 км

Кур’єр від Сільпо на спеціальному авто з морозильними камерами доставить замовлення. Замовити продукти можна на сайті shop.silpo.ua або у мобільному додатку Сільпо. Дальню доставку можуть замовити мешканці таких 12 міст та селищ Волині: Ковель, Володимир, Голоби, Рожище, Турійськ, Люблинець, Вербка, Блаженик, Нововолинськ, Затурці, Княгининок та Ківерці.

Нагадаємо, у червні Сільпо запустив послугу дальньої доставки у Івано-Франківській області. За цей час замовлення швидко набрали обертів, і рітейлер перейшов з доставки чотири рази на тиждень на щоденну.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку