Новини логістики та e-commerce: Нова пошта у всіх країнах Балтії, Rozetka підключає Shafa.ua, сервіс доставки їжі від Uklon та багато іншого

Новини логістики та e-commerce: Нова пошта у всіх країнах Балтії, Rozetka підключає Shafa.ua, сервіс доставки їжі від Uklon та багато іншого

06.11.2023 08:30
  1016
Костянтин Симоненко

Лише за рік Нова пошта відкрила свої відділення у восьми країнах Європи, Rozetka підключає доставку з Shafa.ua та подвоює франчайзингову мережу точок видачі, сервіс таксі Uklon може запустити власну доставку їжі вже в листопаді, Zakaz.ua показав, який спосіб доставки продуктів найчастіше обирають українці, а також інші новини сфери електронної торгівлі та доставки.

Нова пошта відкрила відділення в усіх країнах Балтії та в німецькому Гамбурзі

Своє перше відділення в ЄС Нова пошта відкрила 7 жовтня 2022 року, а вже через рік закріпилася у восьми країнах Евросоюзу та Молдові. Станом на листопад 2023 року компанія Nova Post вже відкрила 68 відділень у Латвії, Естонії, Литві, Польщі, Чехії, Румунії, Німеччині, Словаччині та Молдові.

Зокрема, 2 жовтня у німецькому Гамбурзі відкрилося третє відділення Nova Post у Німеччині. Перше віділення за межами Берліна розташоване за адресою: Гамбург, Hammerbrookstraße 73, 20097. До кінця року планується відкрити ще 17 відділень у цій країні.

Вже 6 жовтня почало роботу перше відділення та власна кур’єрська доставка у Словаччині за адресою: Братислава, Dunajská 7495/14, 82108. У ньому приватні клієнти та бізнес можуть отримувати з України та відправляти в Україну документи, посилки та вантажі до 100 кг.

20 жовтня Nova Post вийшла на ринок Естонії, перше відділення Nova Post відкрилось в Таллінні за адресою Estonia pst 7, 10412. У ньому клієнти можуть отримувати та відправляти в Україну документи, посилки та вантажі до 1000 кг. Відділення працює щодня.

27 жовтня Латвія стала третьою країною Балтії та восьмою європейською країною, де запрацювало відділення та власна кур’єрська доставка Nova Post. Перше відділення Nova Post працює щодня за адресою: м. Рига, Tērbatas iela 30, Centra rajons, Rīga, LV-1011. У відділенні можна відправити та отримати документи, посилки та вантажі до 100 кг.

NovaPay встановлює власні POS-термінали у відділеннях Нова пошта

Як повідомили RAU у прес-службі компанії, відтепер клієнти у відділенні Нова пошта зможуть швидше розраховуватись при оплаті карткою. Перші 500 власних POS-терміналів NovaPay встановила у відділеннях Київської, Львівської, Одеської та Дніпропетровської областях. За словами CEO NovaPay Андрія Кривошапко, до кінця 2023 року компанія встановить ще 1000 POS-терміналів у інших областях. Власна мережа платіжних терміналів дозволяє підвищити стабільність роботи системи та заощадити кошти, які компанія спрямує на розвиток нових і вдосконалення існуючих фінансових продуктів. У планах компанії встановити 10 000 власних терміналів до 2025 року. NovaPay – це міжнародна фінансова компанія, яка входить до групи Nova (Нова пошта).

В точках Rozetka видаватимуть замовлення з маркетплейсів Shafa.ua та Prom.ua

Як повідомляє Ain.ua, в середині жовтня деякі продавці на маркетплейсі Shafa.ua отримали розсилку з пропозицією підключити новий спосіб доставки товарів – на точки видачі Rozetka. Раніше користувачі цього маркетплейсу могли скористатися лише послугами поштових перевізників, таких як Укрпошта, Нова пошта та Meest Express. Наразі у мережі Rozetka 416 точок видачі у 122 населених пунктах України. З початку року онлайн-рітейлер збільшив мережу у півтора раза. Ці відділення обслуговують безпосередньо Rozetka.ua та деяких партнерів, які продають свої товари на маркетплейсі, а з березня 2023 року – ще й підключили Prom.ua (замовлення доставляють безкоштовно на точки видачі за умови оплати з «ПромОплата»). Rozetka робить інтеграції з проектами EVO і до вже запущеного сервісу з Prom.ua з середини листопада має підключитися Shafa.ua. Обидва маркетплейси входять в групу Rozetka-EVO. Для Rozetka це також і розширення кола потенційних клієнтів, які окрім як забрати замовлення можуть ще й купити у точках видачі товари з вітрини. В компанії також зауважили, що поки що не планують розширяти послуги на інші сторонні маркетплейси та магазини.

Rozetka подвоїла франчайзингову мережу точок видачі

Rozetka запустила франшизу в кінці 2020 року й до 2022-го в Україні працювали 54 франчайзингові точки видачі. Впродовж 2022 року онлайн-рітейлеру вдалося відкрити 23 точки за франшизою, а у 2023-му вже 40 таких нових точок, тобто майже вдвічі більше, ніж торік. Наразі франчайзингова мережа Rozetka складається зі 116 точок видачі товарів. Найбільше точок компанії працює та відкривається за франшизою в Київській, Львівській, Дніпропетровській, Івано-Франківській та Одеській областях. Як повідомив директор з розвитку Rozetka Олександр Коваленко, щотижня надходить близько 15 заявок на відкриття франчайзингових точок, тому в планах Rozetka відкрити ще 11-14 точок за франшизою до кінця 2023 року.

Varus.ua розширив покриття своєї доставки ще на 69 міст

Кур’єри Varus.ua з 6 жовтня починають розвозити замовлення у передмістя Києва, Дніпра, Одеси, Запоріжжя та Кривого Рогу. Тепер доставка можлива ще у 69 населених пунктах у 4-х областях. Як повідомили RAU в прес-службі компанії, шопінг з Varus.ua став доступним для більшої кількості людей, незалежно від того, чи вони живуть у великому місті, селищі чи маленькому містечку. Клієнти більше не обмежені територіально та можуть замовляти все потрібне без необхідності поїздок до великих торгових центрів.

Сервіс таксі Uklon може запустити власну доставку їжі вже в листопаді

Як повідомляє Forbes.ua, сервіс таксі Uklon готується запустити новий бізнес-напрям – власну доставку їжі. На ринку вже є лідери – іспанський Glovo та естонський Bolt Food. Скласти конкуренцію намагається Loko від Сільпо. На початку осені «через зв’язки» та за критерієм, що кур’єр заробляє в інших сервісах доставки від 30 000 грн на місяць (аби визначити, це основна робота) компанія набрала тестувальників додатка нового сервісу від Uklon. Тестувальники кажуть, що за функціоналом додаток схожий на Glovo, а за дизайном – на Bolt Food. В Uklon підтвердили Forbes, що компанія готується запустити новий напрямок, який зараз «перебуває на стадії розробки». Запуск може статися в середині листопада в Києві, йдеться в кур’єрському чаті «Uklon Delivery Київ Україна».

Zakaz.ua показав, який спосіб доставки продуктів найчастіше обирають українці

Як свідчать дані Zakaz.ua серед користувачів сервісу за кількістю замовлень з великим відривом лідирує планова кур’єрська доставка, показник якої у 2023 році сягає 95,29% (у 2022 році – 94,88%). На другому місці за популярністю доставка замовлень через Нова пошта — наразі показник становить 2,74%, а в 2022 році був 3,12%. Найменша частка припадає на послугу drive — самовивіз замовлень із супермаркетів, доля якої складає 1,97% від всіх замовлень клієнтів через платформу Zakaz.ua. Такі цифри обумовлені тим, що послугу планової кур’єрської доставки компанія здійснювала з самого початку роботи Zakaz.ua, тоді як доставка Нова пошта та можливість самовивозу замовлень — відносно нові послуги, які стали доступними для користувачів сервісу кілька років тому. Середній чек продуктового кошика серед b2c клієнтів сервісу наразі становить 2191 грн, а серед b2b-клієнтів — 3409 грн. Це в середньому на 13% вище від довоєнного періоду.

Meest Пошта запускає безкоштовну доставку з магазинів Megasport

З жовтня поштово-логістична компанія Meest Пошта запускає безкоштовну доставку з мережі магазинів товарів для спорту та відпочинку Megasport. Щоб скористатися послугою, треба оформити замовлення на офіційному сайті магазину та обрати доставку у відділення Meest Пошта. Пропозиція поширюється на замовлення будь-якої суми. Разом з Meest Пошта можна замовляти та отримувати речі із найбільших українських інтернет-магазинів, включно з Rozetka, Prom, OLX та іншими. Перелік партнерів та умови доставки доступні на сайті.

Маркетплейс Алло зробив свій додаток виключно україномовним

З жовтня 2023 року мобільний додаток Алло остаточно відмовився від російськомовної версії, єдиною доступною мовою додатку для шопінгу є українська. Всі технічні роботи з підготовки бекенду та інтеграції у додаток нової логіки пошуку товарів та адрес доставки команда розробників завершила 29 вересня. Влітку 2022 року значно зросла кількість замовлень товарів саме з україномовної версії додатку Алло – на 350% серед користувачів Android та на 150% серед користувачів iOS. Найактивніші користувачі – молоді українці віком 25-34, 35-44, 18-24 роки, які використовують чи перейшли на українську у побуті та тепер шукають товари українською. У березні 2023 року кількість замовлень з української версії додатку збільшилася у кілька разів, а вже влітку та у вересні 85% замовлень надходило саме з української версії.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку