Подвоїти рахунок: як і де Rozetka розвиває франчайзингову мережу точок видачі

Подвоїти рахунок: як і де Rozetka розвиває франчайзингову мережу точок видачі

24.10.2023 10:10
  652
Дарія Осіїк

Rozetka запустила франшизу в кінці 2020 року. Так, до 2022-го в Україні працювали 54 франчайзингові точки видачі. Впродовж 2022 року онлайн-рітейлеру вдалося відкрити 23 точки за франшизою, а у 2023-му вже 40 нових франчайзингових точок, тобто майже вдвічі більше, ніж торік. Наразі франчайзингова мережа Rozetka складається зі 116 точок видачі товарів.

Найбільше точок компанії за франшизою відкрито та продовжують відкриватися в Київській, Львівській, Дніпропетровській, Івано-Франківській та Одеській областях. Також під час повномасштабного вторгнення Rozetka відновлює франчайзингові точки, які були пошкоджені через обстріли росіян. Вже відновили ті, які працюють у Харкові, Херсоні та Бородянці.

«Зараз стараємось якнайшвидше відновити останню франчайзингову точку видачі серед тих, які були пошкоджені. Це точка у Харкові, яку плануємо відкрити в другій половині листопада. Щотижня нам надходить близько 15 заявок на відкриття франчайзингових точок: як від потенційних франчайзі, так і тих, з якими вже давно працюємо. У планах Rozetka відкрити ще 11 — 14 точок за франшизою до кінця 2023 року. Якщо досягнемо цього показника, мережа точок видачі за системою франчайзингу розшириться до близько 130. Ми дякуємо всім незламним і сміливим людям, які продовжують відкривати нові точки та працювати в Україні навіть під час повномасштабної війни», говорить директор з розвитку Rozetka Олександр Коваленко.

Збільшення інтересу до франшизи онлайн-рітейлера Олександр пояснює налагодженими та автоматизованими бізнес-процесами в компанії та стабільним доходом.

«Починаючи з 2021 року, я відкрив уже три франчайзингові точки видачі Rozetka в Одесі та Одеській області. Зараз відкриваю четверту, яка почне роботу 1 листопада. Поштовхом до старту такої діяльності стало відео про те, що Rozetka відкриває точки за системою франчайзингу, і мені захотілося стати частиною цієї великої компанії. Сьогодні точки видачі для мене — це не тільки дохід, а час і старання, які я вкладаю в роботу. Хочеться максимально допомагати клієнтам, щоб у точках видачі вони мали можливість придбати щоразу що треба та приходили, як у гості до друзів, а не просто в магазин»,каже один із франчайзі точок видачі Rozetka Едгар.

Загалом онлайн-рітейлер відкрив уже 416 точок видачі товарів у 122 населених пунктах України.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  120
Усі новини ринку