Через 25 років: яким буде новий McDonald’s на Вокзальній площі в Києві (презентація)

Через 25 років: яким буде новий McDonald’s на Вокзальній площі в Києві (презентація)

29.07.2024 08:30
  1697
Костянтин Симоненко

Директор з розвитку McDonald’s в Україні Віталій Стефурак розповів Liga.net про концепцію нового ресторану на місці закладу мережі, який пропрацював біля вокзалу в столиці чверть століття. RAU публікує основні тези.

Коротка історія

З 1 червня 2024 року ресторан McDonald’s, що розташований на Центральному залізничному вокзалі у Києві, зачинився на реконструкцію. Вже за два тижні ресторан почали демонтувати, оскільки в McDonald’s Україна вирішили повністю перебудувати стару будівлю й перетворити її на нову — більшу, сучаснішу та модернізовану. Новий заклад обіцяють відкрити уже в листопаді. Цей McDonald’s почав працювати 30 березня 1999 року й за 25 років отримав славу найбільш людного та завантаженого ресторану мережі в країні. Так, з 2014-го він щорічно входив до топ-5 ресторанів України за відвідуваністю. А у 2011 році став другим закладом за цим показником у світі— за рік у ньому зробили замовлення 2,5 млн клієнтів.

Причини заміни

В компанії пояснюють, що розвиток мережі передбачає не тільки відкриття нових закладів, але й модернізацію існуючих. Оновлення закладів відбувається постійно. Наприклад, у травні цього року відкрили модернізований McDonald’s на Площі Українських Героїв у Києві. Друга причина в тому, що найпопулярнішій в Україні McDonald’s технологічно застарів і за багатьма критеріями потребував реконструкції. Оскільки одна з головних цілей компанії – щоб сервіс був однаковим у всіх ресторанах. Заклад біля вокзалу залишався одним з останніх в Україні без цифрових терміналів самообслуговування, які вже стали найбільш популярним поміж усіх каналів замовлення у McDonald’s. У реконструйованому ресторані буде 11 таких терміналів.

Сучасна архітектура

У побудові чи реконструкції своїх ресторанів McDonald’s керується так званими “глобальними стандартами”. Це означає, що усі рішення – від дизайнерських і архітектурних, до будівельних матеріалів, обладнання і деталей інтер’єру – мають відповідати чітким вимогам, які встановила корпорація McDonald’s. Існує низка затверджених дизайн-проєктів для ресторанів, за якими будуються всі заклади мережі. Як і попередній ресторан, новий буде двоповерховим, з терасою на другому поверсі. Вікно McExpress, яке раніше було розташоване з торцевого боку, тепер буде на центральній частині фасаду, поблизу входу. У новому ресторані будуть використані сучасні теплоізоляційні матеріали та обладнання, система рекуперації, теплові насоси для суттєвого заощадження енергоресурсів аби втілити глобальне зобов’язання McDonald’s щодо відповідального використання ресурсів.

Дизайн інтер’єрів

Площа оновленого закладу збільшиться на 200 кв. м і становитиме 762,8 кв. м. Тут буде 193 посадкових місця, а на великій терасі — ще 88. Новий дизайн інтер’єру називається Human Comfort і поєднує в собі акустичні рішення, тепле низькочастотне освітлення, яке дає м’які приглушені тони, поверхні з натуральної деревини та просторі кабінки в залі — для більшого комфорту клієнтів. Також в інтер’єрі будуть “золоті штрихи” у фірмовому жовтому кольорі. Також з’явиться обслуговування за столиком, яке є в усіх нових та модернізованих закладах. Столики обладнають USB-роз’єми для заряджання смартфонів. Як і до реконструкції, клієнти зможуть зробити замовлення не тільки в основному залі, а й через вікно McExpress та послугу McDelivery. Меню буде таким самим, як і в інших закладах McDonald’s з усіма новинками.

Перший пасажирський ліфт у McDonald’s

Окрім 11 цифрових терміналів самообслуговування для клієнтів тут буде автоматизовано й роботу персоналу. Приміром, встановлять спеціальні інструменти, що допоможуть дотримуватися часу, температури зберігання і приготування інгредієнтів, — це спеціальні смарт-панелі з індивідуальними таймерами, які показують термін зберігання кожного продукту і подають сигнал, коли необхідно його змінити. Ресторан на Вокзальній площі стане першим закладом в Україні із пасажирським ліфтом для безбар’єрного доступу на другий поверх. Тепер клієнти на кріслах колісних, з порушеннями опорно-рухового апарату чи з ампутацією нижніх кінцівок зможуть безбар’єрно підійматися на другий поверх. Окремий ліфт для доставляння продукції на другий поверх має пришвидшити обслуговування. У закладі також будуть дотримані усі стандарти інклюзивності. Зокрема, облаштують туалет для людей з інвалідністю, викладуть тактильну плитку та додадуть написи шрифтом Брайля. А на терміналах самообслуговування буде функція зменшення екрана, щоб клієнтам на кріслах колісних було зручніше замовляти.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку