Нова пошта у 2016 році подвоїла обсяг доставок для e-commerce
Частка відправлень для клієнтів Нова пошта з сегменту онлайн-торгівлі минулого року склала 23% або понад 25 млн посилок. Це на 49% більше, ніж у 2015-му.
Про це rau.ua повідомила прес-служба компанії. При цьому протягом свят у грудні-січні обсяг доставок з інтернет-магазинів зріс на 33% і склав майже 3,6 млн.
Протягом 2016 року кількість відділень компанії зросла на 10% та перевищила 2330 точок. У користуванні компанії перебуває 40 вантажно-сортувальних терміналів загальною площею майже 100 тис кв. м, що на 27% більше, ніж наприкінці 2015 року. Мережа поштоматів, включно з партнерськими, складається з понад 1400 точок.
Порівняно з 2015 роком, автопарк компанії розширився майже на 25% і становить понад 3600 одиниць. Після першого тесту електричного автомобіля в компанії продовжують досліджувати можливості електротранспорту на міських маршрутах доставки.
В 2016 році Нова пошта почала сповіщати клієнтів про статус відправлень через PUSH-повідомлення у мобільному додатку та у месенджері Viber, а також надала можливість самостійно створювати експрес-накладні та заздалегідь оплачувати послуги доставки банківською карткою через мобільний додаток.
Ключовим запуском року стала послуга Nova Poshta Shopping – сервіс доставки товарів з американських онлайн-магазинів. Невдовзі до переліку магазинів планується додати майданчики Німеччини, Італії, Великобританії та Польщі. Нова пошта розпочала доставляти з китайських онлайн-магазинів, включно з AliExpress – впродовж останніх 5 місяців компанія доставила по Україні понад 1,5 млн посилок.
Довідка. Нова пошта – українська компанія, заснована в 2001 році. За 16 років вона стала лідером ринку експрес-доставки. Мережа компанії складається з понад 2300 відділень по всій Україні.
Читайте також –
Нова пошта в 2016 році збільшила кількість відправлень на 40%