
Топ-10 найбільших операторів мереж ТРЦ в Україні в 2025 році


Нова пошта запустила нову послугу для бізнесу – redBох. Її суть в тому, що підприємець купує коробку для посилки, в її вартість входять відправка, переадресація і повернення посилки.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Редакція порталу MC Today розповідає про переваги і недоліки послуги. RAU публікує адаптовану версію матеріалу.
За задумом Нова пошта, послуга спростить життя компаніям, які регулярно відправляють посилки одного і того ж розміру. Наприклад, це онлайн-магазини, які продають футболки.
«Замість складних процесів з виміром, зважуванням, пакуванням посилки клієнту можна запропонувати стандартизовану послугу redBox», – пояснили в компанії. Ось як це працює.
Купити коробки. В особистому кабінеті або через мобільний додаток можна замовити кілька коробок redBох: 10, 20, 50, 100, 200 або 500. Їх можна забрати в найближчому відділенні або замовити їх доставку додому. 10 коробок коштують 540 грн, 500 коробок – 24 750 грн. Оплатити замовлення можна в додатку або в особистому кабінеті.
Поки в компанії тестують коробку М-розміру – 24x17x10 см. У неї може поміститися, наприклад, ноутбук. Але в Нова пошта обіцяють, що скоро також введуть розміри побільше і поменше.
Упакувати товар. Вага вашого товару в коробці не повинна перевищувати 30 кг. На redBох вже є клейка стрічка, за допомогою якої можна самому упакувати коробку.
Відсканувати штрих-код. На кожній коробці є унікальний штрих-код. Після того як ви упакували товар, потрібно через мобільний додаток Нова пошта його відсканувати або ввести номер вручну в особистому кабінеті на сайті оператора.
Після цього програма автоматично відкриє вікно, в якому потрібно буде заповнити всю інформацію про одержувача посилки.
Віднести до відділення. Далі коробку потрібно віднести до відділення або замовити кур’єра, який за доплату забере її у вас. Платити за посилку не треба, адже у вартість коробки входять доставка, переадресація в межах міста і повернення посилки, якщо знадобиться.
У компанії говорять, що послуга розрахована на бізнес і створена для того, щоб підприємцям не доводилось кожного разу окремо платити за відправку. Ось які переваги redBох називають в Нова пошта:
Наталія Ваховська, засновник LoveBox
Для себе істотної економії не бачу. Давайте підрахуємо: в стандартному тарифі ціна відправки залежить або від ваги, або від обсягу. У redBох, як я розумію, вартість не залежить від ваги. Головне, щоб товар помістився в коробку.
Це вигідно, якщо металеву деталь вагою, наприклад, 5 кг засунути в коробку для кілограмової посилки. У нас же товар в основному не важкий, а об’ємний. Тому мені цікаво дочекатися тарифів на великі коробки.
Моя оцінка – приваблива послуга для продавців важких і негабаритних товарів. Послузі не вистачає зрозумілих прикладів, як заощадити.
Анастасія Червінська, засновниця Karambakids
Для мого бізнесу (виробництво дитячого одягу) це буде зручно, адже я відправляю по 20-30 посилок в день. Послуга заощадить мій час при оформленні замовлення і безпосередньо у відділенні.
Правда, хотілося б більше варіацій розмірів коробок.
За матеріалами: MC Today
Читайте також –