Кількість доставок Нова Пошта від великих онлайн-магазинів зросла майже на 27%

Кількість доставок Нова Пошта від великих онлайн-магазинів зросла майже на 27%

30.08.2018 01:20
  601
rau

За перші 7 місяців 2018 року e-commerce-клієнти Нова Пошта зробили 19,2 млн відправлень, що майже на 27% більше, ніж за аналогічний період 2017 го.

В середньому в сегменті онлайн-торгівлі доставляли більше 2,7 млн ​​відправлень на місяць. Найвищу активність проявили такі напрямки, як косметика, парфумерія та побутова хімія – обсяги замовлень виросли на 55%, електроніка – більш, ніж на 40%, товари для дітей – на 31%, автозапчастини та товари для дому та саду – на 30 і 29%, відповідно.

«Ми продовжуємо вдосконалювати онлайн-інструменти, адже все більше клієнтів працюють з нами через особистий кабінет і мобільний додаток, – розповідає директор Нова Пошта Олександр Бульба. – З останніх розробок: оновлюємо бізнес-кабінет спеціально для представників малого та середнього бізнесу, щоб їм було ще комфортніше управляти логістичними процесами».

Нова Пошта запустила бета-версію нового бізнес-кабінету з функціями, яких не вистачало клієнтам раніше. Наприклад, поділ на вхідні та вихідні посилки, фільтрація і пошук накладних, робота з контактами і зручні налаштування. Тепер кожен користувач бізнес-кабінету може відстежувати всі відправлення незалежно від того, де вони створені: у кабінеті, мобільному додатку, за адресою або у відділенні. Знаходити і відслідковувати посилки по номеру накладної та за допомогою інших фільтрів, створювати і шукати контакти по телефону, ПІБ або назвою компанії, швидко заповнювати бланк відправлення. Редагувати персональні дані, знаходити інформацію про особисте менеджері і підключати додаткові послуги. Вже зараз новий бізнес-кабінет можна протестувати.

Щоб надавати клієнтам ще більш легку і зручну доставку, Нова Пошта впроваджує все більше інновацій. Наприклад, незабаром почнеться установка другої черги Київського інноваційного терміналу (КІТ), яка передбачає модернізацію сортувальної лінії і збільшення пропускної спроможності терміналу. Зараз КИТ обробляє в три рази більше посилок, ніж звичайний сортувальний термінал – 45 млн з березня 2018 року. А швидкість їх обробки складає 20 000 штук на годину. Після запуску другої черги пропускна спроможність терміналу зросте до 50 000 посилок в годину.

Довідка. Група Нова Пошта надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов’язаних з ними послуг. Мережа компанії налічує більше 2400 відділень по всій Україні, а кількість відправлень тільки за 2017 перевищило 146 млн. НП Логістик – компанія, що надає послуги фулфілмента: зберігання товару на складах, комплектацію і відправлення замовлень одержувачу. ПОСТ ФІНАНС – небанківська фінансова установа, завдяки якій клієнти компанії можуть здійснювати грошові перекази та операції з електронними грошима. Нова Пошта Інтернешнл розвиває міжнародну партнерську мережу, щоб надавати клієнтам послуги з експрес-доставки не тільки в Україні, а й за кордоном.

Читайте також –

Rozetka.ua орендувала приміщення у київському Головпоштампі


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку