Мережа МОРЕ ПИВА про результати 2017-го та плани на 2018-й
Найбільша мережа розливного пива в Україні МОРЕ ПИВА відкрила в 2017 році 93 об’єкта. Таким чином на початок січня 2018 мережа об’єднує 330 торгових точок у 6 областях.
Як повідомила RAU прес-служба мережі, в 2017 році компанія була зосереджена на зміцненні позицій у регіонах присутності, розробці продуктів і сервісів. Так, за останні два місяці 2017 року компанія відкрила вісім торгових точок. Чотири з них розмістилося в Києві, дві у Білій Церкві і по одній у Броварах і Дніпрі.
У новому році МОРЕ ПИВА планує вихід в нові області, в тому числі з форматом «маркет самообслуговування», який мережу вперше представила в 2016 і істотно допрацювала в 2017 році. На січень 2018 року всі магазини такого типу функціонують в Дніпрі.
Також в компанії планують реалізувати додатковий функціонал програми лояльності MClub. Згідно із задумом, вона повинна стати більш інтерактивним і захоплюючою, а не обмежуватися звичайними накопиченням/списанням бонусів за покупки, що більше не вражає користувачів.
Серед інших планів мережі – розвиток онлайн-напряму. У новому році клієнтам, що здійснюють покупки через інтернет, обіцяють нові можливості за рахунок реалізації партнерських програм і розширення функціоналу сайту компанії, який, крім іншого, у грудні 2017 отримав версію ан українською мовою.
Довідка. МОРЕ ПИВА — найбільша мережа розливного пива в Україні. Перший магазин був відкритий в Дніпрі в 2009 році. Розвиваючись по шляху франшизи, компанія станом на початок січня 2018 об’єднує 330 магазинів у 6 областях України: Дніпропетровській, Полтавській, Кіровоградській, Черкаській, Одеській та Київській. Магазини компанії працюють у форматах «мінімаркет» і «маркет самообслуговування».
Читайте також
Рецепт успіху з сервісу, хмелю та солоду: інтерв’ю з генеральним директором мережі МОРЕ ПИВА