
Бум Minecraft: попит на тематичні конструктори на Allo.ua зріс на 45%


Цьогоріч компанія вперше взяла участь у єдиному в Україні міжнародному професійному дегустаційному конкурсі Favorite Food&Drinks та подала дві категорії продукції: йогуртові соуси огірок-кріп та томат-базилік, а також йогурти на подушці з ягід зі смаками: чорниця, вишня, полуниця. Усі продукти отримали високі бали від експертного журі та були відзначені золотими нагородами.
Незалежне журі у складі 30 експертів протягом двох днів оцінювало 219 зразків продукції від 39 постачальників у 14 номінаціях. До складу журі увійшли представники провідних торговельних мереж — Novus, АТБ, Rozetka, Fozzy Group, Auchan Україна, Епіцентр, представники АЗК і HoReCa, а також фахівці з якості та безпечності харчових продуктів, технологи, представники галузевих асоціацій та профільних вишів.
Продукти оцінювали виключно за органолептичними характеристиками: смак, запах, текстура, зовнішній вигляд — без розкриття бренду.
«Нашу продукцію високо оцінили незалежні експерти — за її смакові якості, натуральність і відповідність сучасним трендам. Ми активно ведемо переговори з ключовими національними мережами, щоб забезпечити максимальну доступність наших продуктів для споживачів. Плануємо активності та проведення дегустацій у торгових точках. Ми пишаємося тим, що наші соуси отримали експертне визнання, і ми прагнемо, щоб кожен міг насолодитися їх чудовим смаком та якістю», — говорить директорка з продажів Молокія Ірина Бєлікова.
Конкурс Favorite Food&Drinks має на меті підтримку якісних українських виробників та формування довіри серед споживачів до відзначених продуктів. Вперше за час існування конкурсу окремі зразки були зняті з дегустації або не отримали жодної нагороди, що підкреслює високі стандарти та неупередженість оцінювання.
Довідка. Молокія — українська сімейна компанія, що займається виробництвом і продажем молочних продуктів, асортимент налічує більше 80 позицій. Молокія постачає продукцію для ритейлу, має власні філії та роздрібні магазини, широку дистриб’юторську мережу і робить постійні поставки для сегменту HoReCa. Місія компанії — максимально зберегти корисні властивості молока у продуктах і забезпечити здорове майбутнє для кожного українця.