Меми І половини 2023-го: велика добірка жартів від українських рітейлерів за останні півроку

Меми І половини 2023-го: велика добірка жартів від українських рітейлерів за останні півроку

29.07.2023 09:00
  5423
Микола Маранчак

Ребрендинг Twitter на X, меми про Барбі, БНР, повстання Пригожина, Джон Вік, атака дронів на Кремль, НЛО над Києвом та інше – про що жартували Comfy, Rozetka, АТБ, Citrus, Сільпо, Нова Пошта, Епіцентр та інші рітейлери, та як діставалося їм самим від користувачів.

Почнемо з кінця – тобто мемів, які з’явилися вже у липні. Останньою трендовою темою серед рітейлерів став ребрендинг Twitter. Після того, як Ілон Маск змінив офіційний логотип Twitter із синьої пташки на білу букву Х із чорним контуром, лого перетворився на мем. Користувачі жартують, що Ілон Маск змушує математиків шукати Х, а рітейлери згадують “Людей Х” та пропонують свої варіанти логотипу. Наприклад, АТБ вважає, що три букви краще за одну.

В Rozetka стверджують, що “скоро будем не твітерські, а люди-Х”. І зібрали свою команду порятунку світу.

Усе ще продовжується хайп по Barbie. Велику добірку ситуативів по ляльці від компанії Mattel RAU представила тижнем раніше. Гучні імена виконавців головних ролей Марго Роббі та Раяна Ґослінга і вдала маркетингова компанія вибухнули глобальним хайпом довкола стрічки. Колекції, презентації, меми – усе це стало невід’ємною частиною нового-старого феномену світової поп-культури. Додамо лише мемчики від Експрес Маркет box, Коло, Цитрус і ТМ Галичина, які не потрапили у добірку.

А до Барбі рітейлери обговорювали Threads – нову соціальну мережу від Марка Цукерберга. Влучно ситуацію серед SMM обмалювали в Comfy. А про першість у цій соцмережі RAU писала тут.

Як рітейлери прийняли участь у прайді на підтримку руху за права ЛГБТ-спільноти, RAU аналізувала тут. А Comfy з цієї нагоди ще й над хейтерами познущався.

А ще рітейлер знає, як найкраще презентувати товар в магазинах.

В Dnipro-M досить жорстко розкритикували позицію міжнародних організацій щодо України. “ООН, ОБСЄ і FIE fencing обговорюють, кого ще прийняти до їхнього клубу терпіл. Можем видать по шурупчіку, щоб було більш звично сидіти”, – написали в офіційному Twitter рітейлера.

Невдалий бунт Євгена Пригожина став часом, коли українці змели весь попкорн з полиць магазинів. Ресторатор Євген Клопотенко порівняв голову ПВК Вагнер з хробаком. “А ви теж ненавидите, коли їсте черешню, а в ній черв‘як такий?…”, – запитав він.

А ще власник ресторану “100 років тому вперед” ділився в Twitter хорошими новинами про борщ.

Після того, як акула в Єгипті напала на росіянина, тема ширилася здебільшого серед користувачів, але не тільки. Мережа АЗС ОККО представила збір на техніку для ЗСУ на передову у вигляді “акулячих новин”. Акулізація українців триває.

В McDonald’s нагадали, як почуваєшся в дитинстві, коли батьки відправили зайняти місце в ресторані.

А ще в Маку почали іронізувати над своїми продуктами. Вочевидь, на бренд позитивно вплинув кейс, коли повернення мережі в країну в середині 2022 року добивалися усім народом.

З самоіронією усе добре й у Rozetka. Схоже SMM там усвідомлюють, коли і як дістають покупців своїми “добірками товарів”. Цей життєвий жарт вони розмістили в Threads.

Також Rozetka пояснила користувачам, чим кава Галка Люкс краща за Галку у Twitter, яку з квітня почали продавати усім охочим.

В березні фільм “Навальний”, що розповідає про російського “опозиціонера” Олексія Навального, отримав премію “Оскар” у категорії “Найкращий документальний фільм”. Це визвало обурення серед українців. На ситуацію відреагував Комп’ютерний Всесвіт, який також відмітив український фільм “Будинок зі скалок”. Стрічка розповідає про дітей з прифронтової зони і номінувалася на ту саму нагороду.

“Дипломатичний протокол був дотриманий”, – запевнили під час зустрічі Володимира Зеленського з американським Президентом Джо Байдена на сторінках ТМ Галичина. На їх думку, без йогурта ніяк.

Серед звичайних користувачів улюблений герой-рітейлер – це АТБ. То він разом з Roshen і Нова пошта в Бєлгородську область проводить експансію, то стає учасником арешту корупціонерів або навіть жартів про Джона Віка. І справа вже не тільки в одному лише пакетику.

20 червня Генеральний штаб ЗСУ у Twitter опублікував відео, на якому головнокомандувач ЗСУ Валерій Залужний зустрівся із військовими, які виконують найскладніші завдання у районах найзапекліших боїв з росіянами. Уважні користувачі помітили на Залужному цікаву деталь: шеврон із зображенням Ґроґу – героя серіалу “Мандалорець” із кіновсесвіту “Зоряних війн”. Соцмережі миттєво вибухнули мемами на шеврон Залужного із “Малюком Йодою”. Своїм креативом та тематичними торговельними пропозиціями поділилися Епіцентр, Фокстрот, Нова пошта, ТРЦ Проспект та інші. Окрема добірка – за цим посиланням.

Після того, як пізно ввечері 19 квітня у небі над Києвом був помічений беззвучний спалах, який супроводжувався яскравим заревом, українські користувачі не менш яскраво “спалахнули” креативом на тему того, що могло відбутися в небі над столицею України. З веселими мемами ситуатив підтримали Novus, Епіцентр, Moyo, Подорожник, Територія мінімальних цін, Thrash! Траш!, та інші компанії. Добірку RAU можна знайти за посиланням. Дублюємо декілька яскравих прикладів сюди.

Варто згадати й травневу атаку дронів на Кремль. В ніч на 3 травня два невідомих безпілотники залетіли на територію Кремля і вибухнули. Хто саме стоїть за атакою на Сенатський палац, досі невідомо, зате в наявності істерика російських топ-пропагандистів, непевна позиція верхівки рф та мемна реакція українських користувачів. Не залишили поза увагою так звану нічну атаку дронів на Кремль й рітейлери, які висміювали ППО росіян, пропонували телевізійні діагоналі “для великих подій” та квадрокоптери зі знижкою. Тему підтримали Цитрус, Rozetka, Kasta, Фокстрот і навіть державний банк Ощад. RAU зібрала найцікавіші з них тут.

Тролили росію й через неспроможність захистити власні кордони, хоча розмов про “мощ” захисту рф було багато. Після того, як 22 травня у Бєлгородській області рф пролунали вибухи, а згодом в ЗМІ з’явилась інформація про прихід на цю територію російських добровольців, що воюють на українському боці, рітейлери не змогли залишитися осторонь. Varus і Dnipro-M почали анонсувати нові напрямки розвитку, а Comfy запустив безкоштовну доставку у Бєлгородську область. Повна добірка мемів про “БНР” – тут.

Багато чим відзначився зимовий період початку року. Коти-співробітники, жарти з ChatGPT, меми на серіал Last of Us, Буданова, ракетну небезпеку, наступ на Придністров’я, приїзд Байдена та інше. Про що жартували рітейлери – вже зібрано за цим посиланням, залишимо тут декілька з улюбленого. 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку