McDonald’s Україна під час війни: 21 новий заклад і понад 3,2 млрд грн інвестицій

McDonald’s Україна під час війни: 21 новий заклад і понад 3,2 млрд грн інвестицій

Сьогодні
  101
Костянтин Симоненко

З вересня 2022 року мережа McDonald’s відновила роботу більшості своїх ресторанів і відкрила 21 новий заклад по всій країні, інвестувавши в український бізнес понад 3,2 млрд грн. Якби повномасштабної війни не було, за цей період можна було відкрити вдвічі більше нових закладів.

Про це виданню Delo.ua повідомили в компанії на запит до третіх роковин повномасштабного вторгнення. В McDonald’s Україна кажуть, що незважаючи на перешкоди війни, вірять в потенціал українського ринку і продовжують інвестувати в нього. RAU пропонує ознайомитися з найцікавішими фактами.

Про кількість ресторанів в Україні

В Україні працюють 109 ресторанів мережі зі 124, а 15 існуючих закладів – у Харкові, Запоріжжі, Миколаєві та Сумах – залишаються зачиненими через безпекову ситуацію. Їх планують відкрити, щойно дозволять обставини. Від початку повномасштабного вторгнення понад 10 ресторанів McDonald’s зазнали пошкоджень. Більшість із них – у Харкові, особливо ті, які розташовані на вулицях Свободи та Архітекторів. Ресторан в Херсоні, на жаль, повністю зруйнований та не підлягає відновленню. Водночас ресторан біля метро Лук’янівська в Києві, який вже вп’яте постраждав від обстрілів, знову повернули до роботи. Так само як два пошкоджених ресторани в Дніпрі, один в Одесі та частково зруйнований McDonald’s у Бучі.

Як змінився клієнт за три роки

До 2022 року McDonald’s в Україні у середньому обслуговував близько 110 млн клієнтів на рік. Цей показник ще не досягнутий, але в 2023 році мережа обслуговувала близько 70% клієнтів порівняно з 2021 роком, а у 2024 – понад 80%. Точних цифр в компанії не назвали, зазначивши, що оцінювати кількість клієнтів по регіонах зараз складно через повітряні тривоги і закриті заклади у кількох великих містах. Водночас рівень задоволеності відвідуванням ресторану, який вимірює McDonald’s в останні роки в Україні зростає: у 2021 році був 89%, а у 2024 році  – сягнув 96,7%. В компанії відмічають глобальний тренд на те, що клієнти хочуть отримувати більше вигідних пропозицій. Тож одним із пріоритетів є створення таких пропозицій у меню

Управлінські рішення напередодні вторгнення

До повномасштабного вторгнення було розроблено кризовий план дій. Річні бонуси виплатили раніше, що допомогло працівникам зустріти вторгнення з фінансовою підтримкою. Одразу після початку вторгнення виплатили зарплати раніше, а в березні 2022-го надали додаткову фінансову допомогу всім працівникам компанії. Й надалі, попри тимчасове рішення закрити всі ресторани, продовжували виплачувати зарплату всім працівникам, надавати медстрахування та підтримували з ними зв’язок. Робота закладів відновилася через сім місяців з новими розширеними протоколами безпеки і відновленими ланцюгами постачання.

Стратегія компанії та вплив війни

Стратегія McDonald’s лишається незмінною – розвивати мережу, створювати ще кращий клієнтський досвід та піклуватися про добробут і можливості розвитку працівників. Однак протягом останніх трьох років доводилося змінювати тактику, перш за все направлену на фізичну безпеку клієнтів та працівників. Додаткові інвестиції було виділено на підтримку операційної діяльності. Вже встановлено генератори у 94% ресторанів.

Диджиталізація – один із пріоритетів у глобальній стратегії компанії. Від початку 2025 року в усіх закладах встановлені цифрові термінали самообслуговування у залі, а на усіх McDrive встановлені сучасні цифрові меню-борди для замовлень. Також у 2024 році запровадили персоналізовані ваучери в мобільному застосунку. Планується запустити функцію, що дозволить робити замовлення та оплачувати його прямо в застосунку. В компанії також додали, що інклюзивність є ще одним з пріоритетів в Україні.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку