
Марина Бевзюк, Епіцентр: Квіти – це емоційний товар, який часто купують спонтанно


У 2022 році мережа MasterZoo мала понад 100 зоомаркетів у 17 містах, кожен зі своїм профілем у Google Maps, але тільки частина профілів була підтверджена, інші — дублікати або неактуальні. Як завдяки співпраці платформи Getpin та найбільшої мережі зомагазинів України MasterZoo вдалосявирішили проблему та яких результатів досягти.
У 2023 році кількість фізичних локацій наближалася до відмітки 200 по всій країні. Проте, разом із масштабуванням зросла й рутина — десятки годин на оновлення даних, публікацію акцій та відповіді на відгуки.
Команда мережі зоомаркетів вручну оновлювала атрибути, перевіряла фейкові профілі, відповідала на відгуки і витрачала понад 60 годин щомісяця лише на цю рутину. Стало очевидно, що без автоматизації масштабування неможливо, і потрібно шукати ефективні рішення. Розглядали десятки варіантів: від фрилансерів до агенцій, від напівручних платформ до кастомних скриптів. Але жоден не вирішував задачу повністю і не масштабувався на 200+ точок.
Для вирішення цієї проблеми мережа MasterZoo звернулася до Getpin — платформи для централізованого управління онлайн-присутністю. І це рішення стало початком успішного кейсу.
Виклики, які стояли перед командою MasterZoo до втручання Getpin:
Платформа Getpin повністю автоматизувала управління профілями MasterZoo на онлайн-мапах. Це рішення дозволило бізнесу зосередити ресурси локального маркетингу на інших стратегічних завданнях і отримати зручні інструменти для оптимізації рутинних задач:
У результаті такої автоматизації команда MasterZoo скоротила витрати часу на рутинні задачі на 95% і змогла зосередитися на масштабуванні, розвитку контенту та покращенні клієнтського досвіду.
«Getpin – це не просто про зручність. Це про масштаб. Ми більше не витрачаємо час на рутину. Ми фокусуємось на розвитку», – пояснює
— Іван Бірченко, лідер напрямку SEO в мережі зоомаркетів MasterZoo.
Так виглядає кабінет MasterZoo на платформі Getpin
1. Початкове налаштування (літо 2023)
2. Розширення та автоматизація (лютий – квітень 2024)
Масові публікації на всіх або вибраних локаціях у Google Maps у кілька кліків
3. Контентна підтримка та аудит (липень – грудень 2024)
4. Порівняльний аудит (квітень 2025)
Було проведено аудит із порівнянням до практик закордонних мереж і визначено напрями подальшого розвитку. У ході співпраці команда MasterZoo отримала постійний доступ до аналітики в Getpin: рейтинги, кількість взаємодій, переглядів, дій користувачів тощо.
Завдяки співпраці з Getpin мережа MasterZoo отримала зростання майже за всіма ключовими показниками. Впровадження інструментів платформи стало драйвером змін: локації отримали на понад 20% більше переглядів, переходи на сайт зросли майже у 1,5 раза, а клієнти стали у два рази частіше прокладати маршрути — пряма ознака зростання відвідуваності. Суттєвим також став результат із відгуками: їхня кількість збільшилась більш ніж у шість разів, а середній рейтинг піднявся на 1,1 пункт.
Усі дані наведено в розрахунку на 1 локацію станом на серпень 2025 року, порівняно з серпнем 2023 року.
«З Getpin ми отримали комплексне рішення: поетапна оптимізація, присутність на кількох платформах, автоматизація процесів і постійний контентний супровід – це все значно підвищило залучення клієнтів, покращило пошукову видимість локацій і зміцнило репутацію мережі онлайн. Особливо цінно те, що наша команда більше не витрачає час на рутину і має можливість фокусуватися на інших стратегічних проєктах», — ділиться Антон Кутявін, керівник напряму онлайн-маркетингу в мережі зоомаркетів MasterZoo.
І це була приємна співпраця з обох сторін.
«З MasterZoo завжди легко — команда включена, ініціативна й дійсно прагне розвитку. Це особливо відчувалось під час оптимізації локацій для картографічних сервісів: клієнт швидко підхопив процес, а ми зі свого боку надали інструменти та експертизу, щоб закрити питання системно. Ми на одній хвилі, і це видно у всьому: від щоденної комунікації до прийняття спільних рішень. Коли обидві сторони рухаються до однієї цілі — результат завжди вражає. І з командою MasterZoo саме так і відбувається», – резюмує Олексій Бочковський, Head of Customer Success Getpin.
Досвід MasterZoo підтверджує: для мереж із десятками або сотнями локацій автоматизація — не опція, а необхідність. Getpin став для клієнта інструментом, який перетворив рутину на чіткий, керований процес, звільнивши ресурси для розвитку та масштабування.