
Підйом, падіння та спотикання бренду Victoria’s Secret


Роман Степановський очолив департамент маркетингу рітейлера дитячих товарів, змінивши на цій посаду Тетяну Костур.
Роман Степановський був призначений на посаду директора з маркетингу Будинок Іграшок в червні. Раніше він працював на керівних посадах в мережах техніки і електроніки Алло і MOYO, а також в Retail Group, яка розвиває продуктові мережі Велмарт, Велика Кишеня, ВК Експрес.
Основними завданнями топ-менеджера на новій посаді є формування та реалізація повноцінної маркетингової стратегії в рамках політики компанії, комплексне управління маркетингом – тепер всі напрямки, які включають оффлайн, онлайн, CRM, і інші, об’єднуються в єдиний підрозділ для більш ефективної комунікації.
Як розповів Роман, зараз в команді маркетингу Будинок Іграшок працює 9 чоловік, підрозділ проходить реструктуризацію і буде розширюватися.
Все буде БІ: п’ять запитань директору з розвитку мережі Будинок іграшок