Мережу ресторанів Kumpel Group очолив колишній топ-менеджер ОККО
На початку липня в одній з найбільших ресторанних компаній України Kumpel Group запровадили посаду CEO для подальшого системного розвитку мережі.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як повідомила RAU прес-служба компанії, генеральним директором Kumpel’ Group став Андрій Янчук, який має багаторічний успішний досвід у розвитку й управлінні мережевим бізнесом. Зокрема, упродовж попередніх десяти років він очолював та активно розвивав напрямок ресторанного бізнесу в мережі АЗС ОККО.
Під його керівництвом на ринок вивели три бренди ресторанів Pastamia, HotCafe, MeiWei, були розроблені та реалізовані операційні моделі забезпечення й управління цим бізнесом, впроваджені власні стандарти обслуговування клієнтів та якості продукції, а ресторани ОККО зайняли провідне місце на ринку у своєму сегменті.
«У мене є досвід, вміння та бажання реалізовувати системні підходи в управлінні. Сподіваюся, що мої компетенції в поєднанні із надбаннями Kumpel Group забезпечать можливості подальшого зростання компанії, розвиток нових напрямків бізнесу, відкриття нових авторських ресторанів. У зв’язку із цим у подальшому можливі зміни, підсилення команди. Загалом, має відбутися синергія креативності та системності, яка забезпечить правильну основу для впровадження змін, покращень», – прокоментував своє призначення Андрій Янчук.
За його словами, зараз відбувається етап активного знайомства із командами ресторанів та комплексний аудит роботи мережі, на основі якого розроблятимуться сценарії подальшої оптимізації та розвитку та пропонуватимуться відповідні інструменти.
Нагадаємо, Kumpel Group була заснована у 2008 році, коли львівський ресторатор Марк Зархін відкрив перший у Львові ресторан із пивоварнею у закладі та автентичною галицькою кухнею – Кумпель. На сьогодні мережа об’єднує сім закладів, дві пивоварні, крамниці та екскурсійне агентство Кумпель-тур.
Мережа популяризує галицьку кухню, у ресторанах відновлюють давню рецептуру та створюють нові страви; клієнтам пропонують власне свіжозварене крафтове пиво; також активно розвивається співпраця із локальними фермерськими господарствами: вони постачають екопродукти для ресторанів та крафтових крамниць.
Читайте також –
Дмитро Борисов: топ-5 глобальних трендів ресторанного бізнесу