
Анна Тімачова, MasterZoo: Як MasterZoo будує екосистему, у якій є широкий спектр послуг в одному місці


Електронна пошта, месенджери, дзвінки — класична схема отримання замовлень постачальником від торгових точок. Як результат — зайвий час на обробку замовлень, помилки під час опрацювання замовлення, розбіжності під час відвантаження. Кондитерський дім Вацак обрав рішення, яке зможе закрити потреби в замовленні, навіть найвіддаленішого магазину від міста — застосунок у смартфоні EDIN Market.
EDIN Market – це мобільний застосунок, який оптимізує процес опрацювання замовлення. Покупець (продавчиня чи продавець на торговій точці) формує через смартфон замовлення за прайс-листом постачальника, вказавши час та адресу доставки.
Менеджер постачальника отримує замовлення і готує поставку за даними від покупця.
Багатоканальність вхідних замовлень від покупця. Тобто, дзвінки, повідомлення в месенджерах, листи на пошту щодня надходили від торгових точок до відповідальної особи. Процес опрацювання замовлень, забирало багато часу, що в свою чергу, затягувало обробку запитів.
Точки до застосунку допомагає підключати менеджер компанії EDIN або за допомогою функціоналу самостійної реєстрації. Для партнерів (від мінімаркетів до кав’ярень) розроблена чітка інструкція щодо підключення та використання EDIN Market. У разі виникнення запитань доступна цілодобова підтримка від EDIN, яка забезпечує швидке розв’язування будь-яких технічних проблем.
Станом на жовтень 2024 року компанія Вацак підключила до EDIN Market 55 торговельних точок, з яких 17 — це мінімаркети, а 38 — кав’ярні.
EDIN Market — це інноваційне рішення для швидкого та зручного управління замовленнями в режимі онлайн. Кондитерський Дім “Вацак” уже відчув на собі переваги мобільного застосунку. Вам також цікаво оптимізувати свої бізнес-процеси та забути про хаос у замовленнях? Підключайте свою компанію до EDIN Market вже сьогодні!
Екосистема рішень від EDIN дозволяє бізнесу автоматизувати документообіг, оптимізувати процеси замовлень та постачань, забезпечити надійну інтеграцію з партнерами, а також зменшити витрати часу та ресурсів на обробку паперових документів. Піднімайте бізнес на новий рівень – дізнавайтесь детальніше за посиланням.