Синергія брендів: найвдаліші колаборації українських рітейлерів і представників інших сфер діяльності

Синергія брендів: найвдаліші колаборації українських рітейлерів і представників інших сфер діяльності

11.03.2021 08:15
  3308
Дарія Осіїк

Партнерства Дмитра Борисова та Сергія Войцеховського, мережі Сільпо та режисерки Олени Коляденко, ТРК Проспект та Uklon, Укрзолото та мережі Eva, ТРЦ River mall і Бухта food station.

Читати російською

Вдалі колаборації  між успішними брендами завжди створюють ефект синергії, який приносить користь обом сторонам  у вигляді цікавих і затребуваних проектів чи продуків, залучення нових клієнтів, збільшення прибутків, підвищення впізнаваності бренду. Головні умови створення ефективних колаборацій – спільні цінності між партнерами, чіткі умови співпраці й однакові очікування, а також впевненість, що аудиторія кожної зі сторін зрозуміє проект. 

Про найвдаліші колаборації українських рітейлерів останнім часом – читайте в матеріалі RAU.

Їжа Борисова КОЛО тебе

У лютому Сім’я ресторанів Дмитра Борисова та мережа магазинів КОЛО запустили спільний проект «Їжа Борисова КОЛО тебе». Ця коллаборація реалізується у вигляді фуд-зон, в яких відвідувачі супермаркету зможуть купити шаурму, біляші та пончики від БПШ, мелти від «Канапка бара», том-ям від Oxota na Ovets, сирники від «Барсука», пінцу та тирамісу від Pinzarella, а також хот-доги від закладів Білий Налив «з-під ножа». Всього в меню буде близько 40 позицій. Зони будуть позначатися неоновими елементами. За прогнозами Дмитра Борисова, ця колаборація має збільшити трафік до магазинів мережі Коло на 20-30%.

Перша експериментальна фуд-зона відкрилась 8 лютого в магазині на вул. Спаська, 5. Передбачається, що цей проект буде масштабовано на всю мережу магазинів КОЛО, яка налічує 240 торгових точок по Україні.

Ініціатором колаборації став co-founder мережі магазинів КОЛО Сергій Войцеховський, який написав на своїй сторінці у Facebook, що в черговий раз шукає фахівця з готової їжі. Дмитро Борисов жартома відписав “ще один локдаун і я піду до тебе, напиши яка зарплата”. Після обміну жартами, Сергій та Дмитро зустрілися, обмінялися напрацюваннями і через півроку зрозуміли як все це технологічно організувати.

Передбачається три формати точок в залежності від локацій: житловий масив, бізнес-центр або прохідне місце. Фуд-поінти поділені ще на два формати – міні, де буде тільки холодильна і морозильна вітрина, піч СВЧ і кава-машина, і ще один – для більшої квадратури, де додатково буде встановлено гриль і відвідувачі зможуть замовляти хот-доги від Білого наливу. А представник від ресторанів Дмитра Борисова консультуватиме покупців.

Поп-ап-вистави «Сільпосіпаки» в магазинах Сільпо 

Відвідувачі Сільпо можуть вийти за хлібом, а потрапити на виставу з професійними артистами, яка відбувається прямо в супермаркеті. 

Щоб підтримати своїх відвідувачів в непрості часи пандемії та карантинних обмежень мережа Сільпо в колаборації з режисером Оленою Коляденко та групою професійних артистів створили проект поп-ап-вистав Сільпосіпаки. Мережа працює не лише на ринку товарів, а і на ринку вражень. Позиція мережі в тому, що лояльність клієнта завойовують в першу чергу ті бренди, які створюють враження, а не просто продають товари. 

Саме для того щоб здивувати своїх клієнтів та підняти їм настрій в часи пандемії мережа зробила свої супермаркети платформою для поп-ап-вистави Сільпосіпаки. Поп-ап означає, що театральна вистава відбувається в несподіваному для глядача місці. У цьому випадку сценою для артистів став зал супермаркету. Локації магазинів, в яких відбувались спектаклі, та точні дати не  анонсували, щоб уникнути стовпотворіння, забезпечити дотримання карантинних норм та зберегти формат сюрпризу.

Також важливим було те, що глядачі не просто бачили спектакль, а ставали його частиною, взаємодіючи з артистами на сцені. Брали участь в шоу й співробітники Сільпо, які з радістю виконували танець Сільпосіпак разом з артистами. 

Подібні проекти Сільпо є для мережі частиною реалізації загальної стратегії – створювати радість для гостей. Вони є частиною набагато більшого пулу заходів, а тому оцифрувати їхні результати в короткій перспективі неможливо. Загалом компанія планує і надалі залучати музикантів, артистів, творчих людей до того, щоб створювати враження. 

Колаборація ТРК Проспект і Уклон “Шопінг та поїздки: клас комфорт з Uklon”

Колабораційні проекти брендів мають подвійні взаємовигідні ефекти. Минулого року ТРК Проспект зміг об’єднати в єдину комунікаційну лінію рітейл-бренди орендарів та сервіс виклику таксі Uklon, який на певних умовах надавав покупцям знижки на поїздки. 

Беручи участь у цій акції, відвідувачі могли отримати промокод зі знижкою 80 грн на поїздку Uklon. Для цього потрібно було зробити покупку в будь-якому магазині ТРК (окрім гіпермаркету Ашан) на 1000 грн і більше, надіслати фото та номер чеку в особисті повідомлення у фейсбук чи інстаграм ТРК Проспекту. На один надісланий чек можна було отримати один промокод зі знижкою. Але один учасник мав змогу надіслати два різні чеки, які відповідали умовам акції. 

Окрім того, ТРК Проспект та Uklon розігрували 2 сертифікати по 1000 грн (промо-код на 10 поїздок по 100 грн) на поїздки. Акція виявилась досить успішною, оскільки продовжувалась кілька разів.

River mall і Бухта food station

За словами заступника голови Наглядової ради ТРЦ River Mall Дмитра Волошко в період коронакризи значно зменшилося відвідування фудкорту. Щоб покращити показники, ТРЦ River Mall влітку почав співпрацювати з БУХТА food station.

Так, на видовій терасі River Mall з’явилися нові точки з позиціями Ulichnaya eda. Це був другий фуд-хол Бухта в Києві від відомого українського ресторатора Романа Тугашева. Друга бухта працювала у форматі pop-up майданчику на терасі з видом на Дніпро, накрита білими вітрилами і з системою зрошення для комфорту клієнтів. Акцент на цьому фуд-холі було зроблено на вечірній лаунж: музика, коктейлі та відомі резиденти з  вуличною їжею, серед яких були, наприклад, Sofra з кримськотатарською кухнею та Ramyun Baby із раменом і корейськими ролами. Також на попапі працювали кав’ярня мережі ONE LOVE Coffee, кальяни від власників To Be та коктейльний бар від виробника джину Gordon’s.

Вдала колаборація між ТРЦ та ресторатором реалізовуватиметься і цього року. За словами Романа Тугашева, фуд-хол буде розширено і на набережну поруч з River mall. 

Укрзолото та мережа Eva

У листопаді-грудні минулого року ювелірна мережа Укрзолото та мережа Eva провели спільну акцію “Геройки гідні вишуканих прикрас”.

Відповідно до умов акції клієнти Eva, які у визначений термін здійснили 10 покупок в магазині чи на сайті Eva на суму від 75 грн та зібрали 10 акційних наклейок на своїй карті EVA “МОЗАЇКА”, отримували унікальний промокод на 50% знижку на золоті та срібні прикраси від мережі Укрзолото. 

Поштово-логістичний оператор Meest і торговельні мережі та АЗК ОККО

Колаборація поштово-логістичного оператора з мережами магазинів техніки ЖЖУК, Сім23 та Наш Край та АЗК ОККО з самого початку приносить чималу вигоду обом сторонам.

Для компанії Meest це можливість розвивати зручний та інноваційний сервіс для своїх клієнтів, оскільки проект інтегрованих міні-відділень дозволяє забрати поштове відправлення безпосередньо в торговій точці з рук в руки за 60 секунд  (достатньо показати касиру штрих-код і той видає посилку). А для торгових мереж та АЗК це можливість надати своїм покупцям додаткову якісну послугу та залучити нових клієнтів без додаткових капіталовкладень. До того ж, впровадження подібних поштово-логістичних проектів стимулює збільшення товарообороту щонайменше на 5% та дозволяє перенаправити потоки покупців у свої магазини.  

За інформацією компанії Meest, з моменту запуску проекту, на АЗК ОККО по всій Україні вже відкрито 350 поштових міні-відділень та встановлено 22 поштомати. Оператор постійно фіксує як зростання кількості клієнтів, що користуються послугами поштових пунктів в торгових точках мереж, так і зростання попиту на послугу. Ексклюзивним агентом Meest з впровадження поштово-логістичного проекту виступає консалтингова компанія Retail & Development Advisor (RDA).

Читайте також – 

Ресторанний неформат: як змінюють свої заклади власники ресторанів, щоб вижити в епоху коронавірусу


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку