
Інтернет-магазин товарів для домашніх улюбленців Petslike відкрив свій перший фізичний зоомагазин у Львові


Ринок e-commerce в Україні стрімко зростає, й інтернет-магазин уже не розкіш, а необхідний канал продажів для бізнесу. Проте щоб онлайн-торгівля працювала ефективно з перших днів, варто продумати ключові кроки.
Компанія Торгсофт, що є розробником програми обліку для торгівлі й експертом з автоматизації, ділиться досвідом зі швидкого старту онлайн-продажів та впровадження облікових систем в роботу інтернет-магазину.
Платформа для запуску онлайн-продажів має відповідати масштабам бізнесу, бюджету, вимогам до дизайну та функціоналу. Невеликим компаніям можна почати з готових SaaS-рішень, які швидко запускаються та не потребують великих інвестицій у розробку.
Прикладом таких рішень може бути інструмент легкого виходу в e-commerce від Торгсофт — ТОМ (Торгсофт Онлайн Маркет). Це сучасна платформа для створення інтернет-магазину, яка повністю інтегрується з програмою обліку Торгсофт і дозволяє підприємцям вести облік замовлень і продавати товари онлайн одразу після запуску сайту. На відміну від сайтів-конструкторів, ТОМ підтримується та обслуговується одним розробником — Торгсофт.
Як зауважують у Торгсофт, якщо ви націлені на розширення своєї клієнтської бази й збільшення продажів, а також якщо ви хочете вести офлайн та онлайн продажі в одній системі, — обійтися без інтернет-магазину не вийде.
Тож, наступні кроки пов’язані саме з розвитком власного інтернет-магазину в комплексі з автоматизацією обліку.
Інтернет-магазин — це повноцінна бізнес-структура, яка потребує надійного контролю залишків, цін, замовлень та постійної роботи з клієнтами. Вручну вести облік асортименту і продажів — складно, довго і неефективно.
Відсутність актуальних залишків може зіпсувати враження від покупок і призвести до втрати клієнтів. Оптимально, коли облік автоматизований і дані про товари оновлюються в реальному часі. Це зменшить ризик помилок та прискорить обробку замовлень.
Такі задачі вирішуються завдяки автоматизованим рішенням, одним з яких є програма обліку Торгсофт.
Програма допомагає:
Якщо ви запустите сайт на платформі Торгсофт Онлайн Маркет, дані про товари, ціни, залишки автоматично оновлюватимуться в інтернет-магазині. Ви зможете керувати офлайн та онлайн замовленнями, клієнтами, продажами в одній системі
Доставка — один із головних факторів лояльності клієнтів. Продумайте інтеграцію з кур’єрськими службами, можливість вибору пунктів самовивозу, гнучкі варіанти доставки та зрозуміле відстеження замовлень. Ваш сайт має підтримувати і популярні способи оплати товарів клієнтами.
Маючи інтернет-магазин на ТОМ, ви зможете створювати ТТН Нової пошти/Укрпошти та відправляти товари на відвантаження клієнтам прямо в інтерфейсі Торгсофт, не перемикаючись між системами.
Реклама в Google та соцмережах, e-mail, вайбер, смс-розсилки, контент-маркетинг, програми лояльності, — усе це допомагає залучити та утримати клієнтів. Добре, коли сайт підтримує інтеграції з відповідними сервісами, а інформація про ваших клієнтів — у вас завжди під рукою.
У програмі обліку Торгсофт можна збирати й аналізувати дані про клієнтів, на основі чого формувати бази для подальших розсилок. Ці процеси взаємопов’язані й допомагають власнику створити цільову маркетингову кампанію.
Торгсофт Онлайн Маркет, зокрема, інтегрується зі сторонніми сервісами маркетингу: Google Analytics, Google Ads, Google Search Console, Google Shopping для відстеження трафіку і реклами на сайті. Також ви можете підключити зовнішні скрипти: онлайн-чат для підтримки, стрічки соцмереж.
Після базового просування спеціалісти рекомендують поступово тестувати нові інструменти маркетингу, наприклад, оптимізувати сайт під формати видачі AI Overview і Zero-click results.
Запуск інтернет-магазину — це не тільки про сайт, а про комплексну систему: платформа, логістика, склад, маркетинг та автоматизація. Правильний старт з продуманими інструментами дозволить швидше вийти на стабільний прибуток і забезпечити якісний сервіс клієнтам.
У Торгсофт такі функції, як синхронізація з Новою Поштою/Укрпоштою, масові SMS/Viber розсилки чи облік замовлень і клієнтів в CRM налаштовуються окремо після придбання основної ліцензії програми.
ТОМ як опція швидкого запуску інтернет-магазину докуповується окремо до програми обліку й оплачується за моделлю підписки (максимально на рік, мінімально — на один місяць).
З 11 по 18 серпня у Торгсофт діє акційна пропозиція на програму обліку, додаткові опції та сервісне обслуговування: ви можете придбати, наприклад, базовий комплект автоматизації чи опцію ТОМ зі знижками -10% — при покупці одного товару та -20% — при покупці двох і більше товарів.