12,5 млн відвідувачів, зростання товарообігу на 25%: підсумки I півріччя для Budhouse Group

12,5 млн відвідувачів, зростання товарообігу на 25%: підсумки I півріччя для Budhouse Group

12.07.2018 11:33
  467
rau

Більш 12,5 млн відвідувачів, зростання товарообігу на 25%, оновлення в ТРЦ Нікольський і підготовка до будівництва ТРЦ Фабрика-2: як пройшли перші шість місяців для Budhouse Group.

Як повідомила RAU прес-служба компанії, перше півріччя 2018 року, в порівнянні з першим півріччям 2017-го, було менш активним: як в плані зростання товарообігу підприємств групи компаній, так і в плані їх відвідуваності, хоча позитивні тренди збереглися. Причинами зниження активності, в порівнянні з 2017 роком, стали різкі погодні коливання, пізніший наступ весняно-літнього сезону, погіршення індексу споживчих настроїв і різке зростання курсу долара на початку 2018 року. Дані фактори позначилися також і на загальній ситуації з роздрібним товарообігом в країні. Темпи його зростання в січні-червні 2017 року були не вище, ніж за відповідний період 2018 го. Проте, торгові центри Budhouse Group зберегли позитивну динаміку приросту і поповнилися новими цікавими орендарями за цей період.

Відвідуваність і товарообіг

Торгові центри групи в січні-червні 2018 року відвідали 12,7 млн ​​осіб, відвідуваність залишалася стабільною в порівнянні з відповідним періодом 2017 року. Незважаючи на відсутність зростання кількості відвідувачів, товарообіг торгових центрів збільшився в січні-червні 2018 у національній валюті на 25,4%. Найбільш високі темпи приросту спостерігалися в ТРЦ Любава (Черкаси) – 27,5%. При цьому рівень інфляції в Україні за відповідний період склав 12,6% (за даними Держстату).

Вакантність і нові орендарі

У 2018 році середня вакантність у торгових центрах Budhouse Group становить близько 0,3%. Проте, спостерігалася незначна ротація орендарів, пов’язана із закінченням терміну дії деяких договорів і трансформаціями в торгових центрах. Найбільш масштабні зміни відбулися в ТРЦ Forum Lviv, де замість візового центру з’явилося два нових великих орендаря – Фокстрот та Мегаспорт. Всього за 6 місяців було підписано 19 нових договорів оренди загальною площею 4400 кв. м. Найбільш значними новими відкриттями в торгових центрах Budhouse Group була поява магазинів Мегаспорт і Фокстрот в ТРЦ Forum Lviv, LC Waikiki в ТРЦ Фабрика (Херсон), McDonalds і Цитрус в ТРЦ Любава.

Девелопмент

Протягом 2018 року компанія веде активне будівництво житлового будинку преміум класу Linden Luxury Residenses, який є одним з найдорожчих будинків Києва. В даний час каркас виконаний на 90%. У травні стартував продаж резиденцій.

У харківському ТРЦ Нікольський унікальні світло-прозорі конструкції купола площею 3200 кв. м, були занесені в Книгу рекордів України як найбільші за площею в країні.

За проектом будівництва ТРЦ Фабрика-2 в Запоріжжі, йде збір дозвільної документації для початку будівельних робіт.

Довідка. Budhouse – інвестиційно-девелоперська група компаній, заснована в 2006 році. Спеціалізується на розвитку, будівництві та управлінні проектами нерухомості на території України.

Група володіє і управляє низкою об’єктів комерційної, офісної, готельної та житлової нерухомості в таких містах як Київ, Херсон, Черкаси, Одеса, Харків, Запоріжжя і Львів.

У портфель проектів торговельної нерухомості, реалізованих Будхаус Груп, входять знакові для України об’єкти: ТРЦ Fabrika у Херсоні (GLA – 65 000 кв. м), ТРЦ Forum Lviv (GLA – 36 000 кв. м) і ТРЦ Lubava в Черкасах (GLA – 18 000 кв. м). На стадії будівництва знаходяться ТРЦ Нікольський в Харкові загальною площею понад 100 000 кв. м і ТРЦ Yessa в Одесі площею 60 000 кв. м. Ще кілька великих торгово-розважальних центрів знаходяться на стадії девелопменту: ТРЦ Fabrika-2 в Запоріжжі (GLA 57 000кв. м) і ТРЦ Hartz в Києві (GLA 96 000 кв. м).

Читайте також –

Плани Budhouse на 2018 рік: зміни в ТРЦ Lubava, будівництво ТРЦ Nikolsky і Fabrika-2


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Мережа аптек АНЦ та фонд “Повернись живим” запустили ініціативу “Кешбек за донат” для підтримки армії та вдячності українцям

Мережа аптек АНЦ та фонд “Повернись живим” запустили ініціативу “Кешбек за донат” для підтримки армії та вдячності українцям

Мережа аптек АНЦ продовжує свій внесок у підтримку українських захисників через співпрацю з Фондом компетентної...
time icon  
  48
Усі новини ринку