Ігроленд: гроші і діти – 11 років лідерства на ринку

Ігроленд: гроші і діти – 11 років лідерства на ринку

22.11.2016 09:00
  1024
rau

Ігроленд – перша мережа сімейно-розважальних комплексів на території України – 12 листопада 2016 року відзначила свою 11-ю річницю.

Статус першого національного оператора, без сумніву, дає Ігроленд ряд переваг. Але також варто відзначити, що якщо 11 років тому у неї не було конкурентів, то зараз ситуація кардинальним чином змінилася. Враховуючи стрімке зростання цього сектору ринку, будь-якій компанії необхідно постійно розвиватися і реалізовувати нові ідеї. Який шлях пройдено, і які плани на майбутнє у керівництва компанії?

Ігроленд – компанія з іноземними інвестиціями на чолі з радою директорів, члени якого – управлінці з ЄС і США.

11 років тому, коли проект тільки створювався, він багато в чому відповідав американським концепціям бізнесу розваг для дітей і сім’ї: Family Entertainment Centers, скорочено FEC.

«Виявилося, що український споживач набагато більш вимогливий, ніж американський,- відзначає директор з розвитку мережі Ігроленд Катерина Павленко. – Як 11 років тому, так і зараз українські батьки дуже велике значення надають розвитку дітей «з пелюшок», а в Америці дітей дошкільного та молодшого шкільного віку більше розважають. Також один із прикладів відмінності українських та американських споживачів – підхід до свята Дня народження у нас і в США. У нас – окрема сценічна зона з професійним світлом, звуком і спецефектами, величезний вибір сюжетних програм, костюмовані аніматори, реквізит, окреме кафе або тематичні кімнати, різноманітні страви та напої. В Америці все набагато простіше. І тому було прийнято рішення адаптувати концепцію Ігроленд до очікувань українських клієнтів».

Мережа пройшла довгий і непростий шлях: з дев’яти відкритих в Україні комплексів продовжують успішно функціонувати шість. Як і багато українських компаній, Ігроленд зіткнувся з кризою в 2008 і 2014 роках, але йому вдалося не тільки утримати свої позиції на українському ринку, але і багато в чому випередити конкурентів.

Приміром, в складні для країни часи, при відкритті нових комплексів ніколи не відбувалося зменшення вкладень за рахунок економії на ігровому устаткуванні.

Компанія – один з небагатьох операторів на ринку, у якого атракціони виконані з урахуванням всіх вимог з безпеки, обладнання поставляється провідними італійськими виробниками, і капіталомісткість проектів Ігроленд дуже висока саме через дорогу і безпечну техніку.

Більше того, незважаючи на кризи, керівництво компанії намагається думати і про відвідувачів. А саме: ціни на послуги залишились на рівні “докризових” і не піднімалися більше року. Крім того, запроваджено велику кількість акційних пропозицій, які допомагають клієнтам економити. І ось що не менш важливо: в жодну з криз не проводилося скорочення співробітників компанії.

Ігроленд дорожить кожним, хто вносив і продовжує вносити свій внесок у загальну справу, завдяки чому в компанії багато співробітників, які працюють з самого початку і донині.

“За 11 років дуже багато змінилося. Ми змінюємо підходи в маркетингу, оновлюємо концепції нових і діючих комплексів мережі: додано окремі зони для самих маленьких, збільшені спортивно-рухова і розвиваюча складові (додані батути, міні-футбол, конструктори, кінетичний пісок), для відпочинку батьків в нових комплексах організовані закриті зони кафе, з окремою фонової спокійною музикою. У Ігроленд вибудувана ефективна структура, прописані всі бізнес-процеси, працюють люди з безцінними знаннями своєї справи. У нас за плечима досвід, яким не може похвалитися жоден із нових гравців на ринку, і в цьому – наша ключова перевага”,- розповідає Катерина Павленко.

У найближчих планах керівництва компанії на початок 2017 року – відкриття Ігроленд в Харкові. «Ми допускаємо можливість відкриття нових комплексів у всіх містах-мільйонниках, але оскільки ми давно працюємо на цьому ринку, ми розуміємо, які умои необхідні для успішності проекту в довгостроковій перспективі, і ми дуже уважно підходимо до вирішення про вхід в той або інший ТРЦ і тим умовам, які нам готові запропонувати», – зазначає Катерина Павленко.

Підводячи підсумки 11 років, можна сміливо сказати, що Ігроленд залишається однією з найбільш стабільних компаній на ринку України у своєму сегменті й одним із найдоступніших для клієнта по ціновій політиці оператором на ринку розваг.

Матеріал публікується на правах реклами

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку