Холдинг !Fest готує відкриття першої Реберні в Польщі

Холдинг !Fest готує відкриття першої Реберні в Польщі

29.03.2024 12:45
  741
rau

Український холдинг !Fest планує в травні 2024 року відкрити перший заклад Реберні за кордоном – у Лодзі в Польщі. Цей проєкт компанія реалізує разом із польськими партнерами-франчайзі. Обсяг інвестицій у відкриття становить 1 млн євро.

Як пише Forbes Ukraine, загальна площа Реберні в Лодзі становитиме близько 1000 кв. м разом із літньою терасою. !Fest відкриє цей заклад разом із партнерами з Польщі, з якими має досвід у розвитку франшизи бренду П’яна вишня за межами України. Інвестиції у проєкт – понад 1 млн євро. «Ми доволі довго обирали приміщення, і сподіваємось, що перша Реберня за межами України буде ще одним позитивним кейсом в поширенні наших проєктів за кордон», – розповів керівник PR-відділу !Fest Тарас Маселко.

Компанія вирішила залишити назву закладу, але адаптували логотип для нового закордонного ринку. Польська Реберня працюватиме під вивіскою Rebernia. Ribs & craft beer. «Роки роботи підтвердили чудове поєднання ребер на грилі з крафтовим пивом», – пояснює Маселко.

Нагадаємо, що реберня є моноформатом, де основна страва закладу – це ребра на грилі, а решта формується довкола цього основного продукту. Ті продукти, які творять ідентичність Реберні, постачатимуть зі Львова, розповіли у !Fest. А таку сировину, як м’ясо, овочі, звичні складники для приготування страв, використовуватимуть і від місцевих постачальників. Основним брендом пива у польській реберні буде Правда, яке !Fest виготовляє самостійно у Львові. 

«Вихід з новим проєктом на іноземні ринки – це завжди більший ризик, – каже Маселко. – Оскільки сприйняття ресторанного простору, страв, їхньої подачі може значно відрізнятись». Проте для українських продуктів польський ринок є відносно “теплим”, за словами керівника PR-відділу. Зокрема через те, що бренди, створені у Львові, вже мають певну впізнаваність на території Польщі завдяки активному туризму в попередні роки. «Та й ми не бачили брендів, які працюють із ребрами так ґрунтовно, як до цього підходимо ми», – підпреслює Маселко.

Довідка. Львівський ресторанний холдинг !Fest заснували троє підприємців – Юрій Назарук, Андрій Худо та Дмитро Герасімов. Перший ресторанний проєкт підприємців – кафе Біля Діани у Львові на площі Ринок. За 16 років мережа розрослася до понад 130 ресторанів і 40 брендів. Це одна з найбільших мереж закладів країни.

Нині за кордоном представлені два бренди холдингу !Fest – мережі закладів Пʼяна вишня і Майстерня шоколаду. Майстерні шоколаду працюють в Азербайджані – чотири локації в Баку. Мережа Пʼяна вишня за кордоном охоплює 24 заклади у Великій Британії, Польщі, Румунії, Словаччині, Угорщині, Литві, Латвії та інших країнах.

Окрім HoReCa, !Fest розвиває фестиваль, артцентр, пивоварню, бренд одягу Авіація Галичини, Видавництво Старого Лева, школу, готелі та девелоперські проєкти.

Джерело – Forbes Ukraine


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  152
Усі новини ринку