H&M Group за перший фінансовий квартал 2024/25 року наростила виручку до 2,8 млрд євро

H&M Group за перший фінансовий квартал 2024/25 року наростила виручку до 2,8 млрд євро

3 дні(в) тому
  649
Дарія Осіїк

Чисті продажі H&M Group у першому кварталі зросли на 3%. У місцевих валютах чисті продажі зросли на 2% при приблизно на 3% меншій кількості магазинів порівняно з попереднім роком.

Перший квартал (1 грудня 2024 – 28 лютого 2025):

  • Чисті продажі H&M Group у першому кварталі зросли на 3% до 55,3 млрд шведських крон (офіційний курс шведської крони до євро – 5 євроцентів за крону, – прим. ред.). У місцевих валютах чисті продажі зросли на 2% при приблизно на 3% меншій кількості магазинів порівняно з попереднім роком;
  • Валовий прибуток склав 27,21 млрд шведських крон (роком раніше – 27,7 млрд). Це відповідає валовій маржі на рівні 49,1%. На валову маржу за квартал вплинули негативні зовнішні фактори, збільшення націнок та інвестиції в клієнтську пропозицію. Шведська крона зміцнилася в першому кварталі, в результаті чого ефект валютної переоцінки також негативно вплинув на валову маржу порівняно з попереднім роком;
  • Витрати на збут та адміністративні витрати склали 25,9 млрд шведських крон (25,6 млрд);
  • Операційний прибуток склав 1,2 млрд шведських крон (був 2,1 млрд), що відповідає операційній маржі у 2,2% (у І фінансовому кварталі 2023\24 – 3,9%). Зменшення операційного прибутку пов’язане зі зниженням валової маржі;
  • Результат після сплати податків склав 579 млн шведських крон ( роком раніше – 1,231 млрд).
  • Товарні запаси склали 41 млрд шведських крон (37,6 млрд), збільшившись на 9%. З урахуванням валютного коригування товарні запаси зросли на 11% порівняно з попереднім роком. Більша частина зростання товарних запасів пояснюється вищими закупівельними витратами, що відобразилося на нижчій валовій маржі у І кварталі. Крім того, триваліший час транспортування, пов’язаний із ситуацією в Червоному морі, продовжував впливати на товарні запаси. Структура товарних запасів оцінюється як задовільна.
  • Грошовий потік від операційної діяльності збільшився до 4,2 млрд шведських крон (4 млрд). Грошові кошти та їх еквіваленти плюс невикористані кредитні лінії склали 34,5 млрд шведських крон. 
  • Очікується, що продажі H&M Group у березні 2025 року зростуть на 1% у місцевих валютах порівняно з аналогічним місяцем попереднього року.
  • Загальний негативний ефект від зовнішніх факторів, збільшення націнок та інвестицій у клієнтську пропозицію, за оцінками, вже у ІІ кварталі будуть значно меншими, ніж у І-му, а співпраця зі стратегічними постачальниками поглиблюється і приносить додаткові позитивні ефекти. Наразі існують умови для того, щоб у другому півріччі загальний ефект від цих заходів був позитивним порівняно з попереднім роком, а клієнтська пропозиція одночасно зміцнилася.
  • H&M Group опублікував також свій звіт зі сталого розвитку за 2024 рік. Серед іншого, звіт показує, що викиди парникових газів у сфері 3 скоротилися приблизно на 24% у 2024 році порівняно з базовим рівнем 2019 року.
  • Щорічні загальні збори відбудуться 7 травня 2025 року, на яких, серед іншого, будуть прийняті рішення щодо запропонованих радою директорів дивідендів у розмірі 6,80 шведських крон на акцію, які будуть виплачені двома частинами, а також щодо загального дозволу, який дозволить раді директорів викупити власні акції групи категорії «В» у період до щорічних загальних зборів 2026 року.

Генеральний директор H&M Group Даніель Ервер прокоментував звіт наступним чином: “Продажі у І кварталі зросли на 3% у шведських кронах та на 2% у місцевих валютах. Розвиток продажів був хорошим у Західній, Південній та Східній Європі, з позитивним розвитком у Німеччині та Польщі. Онлайн-продажі продовжували добре розвиватися, що свідчить про те, що клієнти цінують наш оновлений онлайн магазин. Ми продовжуємо оптимізувати портфель магазинів, закриваючи деякі з них. Ми увійшли в цей квартал, маючи на 120 магазинів менше порівняно з аналогічним періодом минулого року, і за цей період кількість зменшилася ще на 40 магазинів.

Хоча ми досягли значного прогресу у виконанні нашого плану і маємо хороший контроль над витратами, наші продажі та прибутки в цьому кварталі були дещо слабшими, ніж планувалося – але перший квартал є найменшим кварталом року для нас з погляду продажів і маржі, і ми впевнено йдемо вперед. 

Завдяки нашій омні-моделі ми продовжуємо інтегрувати фізичні та цифрові канали продажів, щоб нашим клієнтам було легше знаходити те, що вони шукають. Оновлений онлайн-магазин був запущений на більшій кількості ринків у цьому кварталі і був добре сприйнятий нашими клієнтами. Модернізації наших фізичних магазинів продовжує надаватися високий пріоритет. Окрім реновації ключових магазинів у кількох великих містах, протягом року ми розширюємо програму покращення клієнтського досвіду в більшій кількості магазинів на більшій кількості ринків. 

Ми маємо стабільне фінансове становище, що дає нам гнучкість у визначенні пріоритетів, які створюють найбільшу цінність для наших клієнтів. В умовах макроекономічної та геополітичної невизначеності важливо, щоб ми продовжували повністю зосереджуватися на нашому плані та пропонували найкраще поєднання моди, якості, ціни та сталого розвитку для кожного. Тому ми продовжуємо зміцнювати нашу пропозицію для клієнтів за допомогою оновленого асортименту, більш надихаючого шопінгу та сильнішого бренду. Це створює умови для довгострокового прибуткового та сталого зростання, при цьому основна увага приділяється бренду H&M та органічному зростанню”.

Повний звіт англійською мовою за посиланням:  Three-month report 2025 


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку